פרסומת להשכרת שמלות

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
נכתב ע"י mig;576587:
ועם כל הצניעות חשוב להן שבנותיהן תלכנה בחס'ענה לבושות פאר והדר.

אבל באזור מא"ש והסביבה זה יכול לדבר.

עצוב!
גלות!
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י פריידי;576605:
עצוב!
גלות!
למה?
עם כל הפאר והילומים הנוצצים , הלוואי שהנערות המאופרות וצמודות הבגדים באירועים שלא ממאה שערים, ייראו כמותן. (זה נראה לי עצוב פי כמה)
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
נכתב ע"י נוי;576613:
למה?
עם כל הפאר והילומים הנוצצים , הלוואי שהנערות המאופרות וצמודות הבגדים באירועים שלא ממאה שערים, ייראו כמותן. (זה נראה לי עצוב פי כמה)

גם זה עצוב!
אם אלו נופלות מהגג אלו צריכות ליפול מהחלון?
לא צנוע לילך בבגדים צמודים.
גם לא צנוע ללבוש בגדי פאר ולרצות להתבלט....

הוא אשר אמרתי - גלות!
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
נכתב ע"י אספקלר;576169:
הסתר,

כאן בדיוק מגיע ההבדל בין קהלי היעד. בציבור החסידי - ירושלמי, עדיין משתמשים במושג פאר בהקשרים עכשוויים.
"שמלות ערב" זה מודרני, אופנתי, משהו שלא מתאים לבת "בית יעקב הישן" אפילו לחשוב עליו.

הוא אשר נכתב במודעה: רמת בית שמש ב'.
הגם שהם ודאי מנסים לפנות לקהלים מחוץ לשכונה ומחוץ לבית שמש.
אבל כמו שאומרים, חן המקום על יושביו :)
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י פריידי;576652:
גם זה עצוב!
אם אלו נופלות מהגג אלו צריכות ליפול מהחלון?
לא צנוע לילך בבגדים צמודים.
גם לא צנוע ללבוש בגדי פאר ולרצות להתבלט....

הוא אשר אמרתי - גלות!


דווקא יצא לי להיות בכמה חתונות של ירושלמים והבנות שם לבשו - אמנם שמלות מנופחות ומפוארות אבל ממש צנועות.
מתי שיתגנדרו אם לא בחתונה? משפחות שהכלה לובשת אפילו בחתונה מטפחת (ובמשך השנה הבנות עם צמה/ות) לא מלבישות את בנותיהן ברצון להתבלט.
הציבור הירושלמי ידוע בהקפדתו על גדרי הצניעות.

גילוי נאות: הכותבת שייכת לציבור הליטאי.
 

ליקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י mig;576587:
ובכן כבודו.

יש ביננו מגזרים שעדיין ילכו עם סגנון אשתו של לואי ה-16 בזמנו והדוכסיות בנשפי שנות 1700 זו עובדה... ועם כל הצניעות חשוב להן שבנותיהן תלכנה בחס'ענה לבושות פאר והדר.

אני בטוחה שבהמודיע זה לא יכנס והוא גם לא פונה לקהל יעד הזה, אבל באזור מא"ש והסביבה זה יכול לדבר.

את צודקת. והיה טוב מאוד אם הציבור הליטאי היה לומד קצת מהם!
הרבה יותר לא מכובד מה שהולכים היום בציבור הליטאי והספרדי.
אני חושבת שיש להם את הקטע של להתפאר בצורה מכובדת וראויה.
הבגדים של החסידיות ברובם לא יהיו צמודים מידי קצרים מידי ארוכים מידי.
קו אמצע אם רצון להיות מפוארות.
ואל תשכחו שחתונה חסידית הרבה יותר נפרדת מליטאית...

גילוי נאות אני ליטאית אבל מקנאה ביכולת שלהם לשמור על צניעות ביחד עם פאר והדר.
 

mutagim

משתמש סופר מקצוען
מקורי ומרשים!!

רק מה שכן הרקע למעלה מפריע מכיון שזה רקע יותר מכובד לסגנון כזה.
 

חיותה

משתמש רשום
נכתב ע"י blueberry;576753:
דווקא יצא לי להיות בכמה חתונות של ירושלמים והבנות שם לבשו - אמנם שמלות מנופחות ומפוארות אבל ממש צנועות.
מתי שיתגנדרו אם לא בחתונה? משפחות שהכלה לובשת אפילו בחתונה מטפחת (ובמשך השנה הבנות עם צמה/ות) לא מלבישות את בנותיהן ברצון להתבלט.
הציבור הירושלמי ידוע בהקפדתו על גדרי הצניעות.

נכתב ע"י ליקי;576807:
את צודקת. והיה טוב מאוד אם הציבור הליטאי היה לומד קצת מהם!
הרבה יותר לא מכובד מה שהולכים היום בציבור הליטאי והספרדי.
אני חושבת שיש להם את הקטע של להתפאר בצורה מכובדת וראויה.
הבגדים של החסידיות ברובם לא יהיו צמודים מידי קצרים מידי ארוכים מידי.
קו אמצע אם רצון להיות מפוארות.
ואל תשכחו שחתונה חסידית הרבה יותר נפרדת מליטאית...

היטבתן להגדיר זאת.

נכתב ע"י איציק כרמי;576897:
ואיך כל זה קשור לקופי???
התפלאו על קו הקופי שנקטה המעצבת במודעה, התווכחו האם מתאים פה להתפאר או לא, התדיינו בכה ובכה, והגיעו למסקנה שהכרות קרובה, מעמיקה ואמיתית (לתשומת לב הסתר,) עם המגזר היא זו שעומדת מאחורי הקופי של המודעה.
אי אפשר לבוא מבחוץ ולהכתיב קו פרסומי. ויסמן, את מבפנים, צדקתי?
 

אביגד

משתמש רשום
החיסרון בעבודה הוא הרושם הראשוני והכללי למי שאין זמן להתבונן לעומק. וכאן הוא מקבל רושם של או פינת חי, או (התקשתי לראות מה יש בכל קצה נוצה, אז אולי) עכברי מחשב. ייתכן שאילו היה מצולם בד תחרה מכווץ מעבר ל"נוצות" הזנב, זה היה מקרב את התחושה של שמלות. פתרון פשוט ויעיל.
 

Atr

משתמש רשום
מנוי פרימיום
סתם, לידיעה כללית, אצל בעלי החיים מטבע הבריאה - הזכר יפה מהנקבה.
אז לשים טווס (זכר) שמתהדר בנוצות שלו, בתור פרסומת ל"תפארת לכלה"... נו, נו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה