פרסום צילום על ידי ציור -נראה לכם?

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י קקטוס;1591256:
תודה
כשאני מנסה לשווק את עצמי, זה יוצא גרוע ומגומגם.
לא יודע למה.

אין ספק ששיווק עצמי זה אחד הדברים הקשים
 

sarit s

משתמש צעיר
הרעיון של הטקסט מצוין כי ההורה מרגיש שהוא נתן לילד חוויה אמיתית מעבר לצילום וזה ערך מוסף שאתה נותן.

תנסה לצלם כזו סצינה אורניגנלית, זה יכול להיות מקסים - הכבשה עם החוט והילד והבלון, והשערות של הילדון בן 3..
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י קקטוס;1591264:
אולי בכלל לוותר על הטקסט
ולכתוב משהו כמו
"מצטלמים אצל קקטוס בבית חלקיה!"

בפרוג זה ילך מליון דולר
אבל בחוץ? למרות שאני מאמינה שהרבה מכירים אותך בחוץ לא הייתי מפרסמת ככה בציבור שיתכן שחלקו לא יכיר, אלא אם אתה מחליט למתג את עצמך כקקטוס באופן גורף וזהו ואז צריך למצוא סלוגן או תג ליין שיכלול את כל "מעלליך"
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
דוקא אני הייתי באה :)
(והילדים שלי היו רצים)
עם כזאת כבשה חמודה!

קקטוס יכול להשמע שם קיצוני למדי בשביל תקשורת עם פעוטות.
 

E&A

משתמש מקצוען
מבחינה שיווקית, אתה חייב כותרת חזקה, כמו 'חדש בבית חלקיה' וכו' (תעבור על פרסומות טובות ותשאיל מהם מילים)

גם כדאי לציין בכותרת את המילה צילום.
אם אתה אתה לא מצרף תמונה, לפחות תכתוב שמדובר בצילום.
אלה שמחפשים צילום חאלקה, הם לא תמיד אלה שעוברים ביסודיות על כל מודעה פרסומית.
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
אני סבורה שזה רעיון מעניין אבל דרוש עבודת שיווק של זמן בשביל לגרום שיזמינו דרך מודעה עם ציור-צילום.
יותר אוטומטי זה לראות תמונות כו שהאמא היתה רוצה לראות את ילדיה
בהצלחה
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
שיווק עצמי זה דבר קשה אבל מעניין.
מה שאני יכולה להגיד מניסיוני ושעבד עבורי:כשהתחלתי לפני שנה וחצי בערך לשווק את עצמי רשמית, כלומר לא רק מפה לאוזן אלא לקהל שלא מכיר אותי ולא שמע עלי בכלל, וחלקו אפילו לא הכיר עדיין את הטרנד של צילומי ילדים ולמה צריך את זה בכלל, למרות שהייתי בקטע אומנותי, מיוחד וכל זה הייתי צריכה שהפרסומים שלי יצליחו ויביאו לקוחות משלמים כדי לקבל את הבטחון להכנס לשוק ולקחת מחירים ראויים. לכן קראתי הרבה חומר מאוד איכותי על שיווק. הלכתי עם מה שקראתי והיה לי סיפתח טוב מבחינת התוצאות. (בהערת אגב...כאן זה לא היה עובר אם הייתי מעלה לחוות דעת, לא מבחינת הקופי ולא מבחינת העיצוב, אבל הלכתי עם ההרגשה שלי וקיבלתי תוצאות טובות)

לגבי הטקסט: הוא לא ארוך, לא חפרני ולא מגוכח, הוא מתאר את המוצר והיתרונות שלו: כלומר יש כאן פניה להורים שאוהבים טבע וצילום ויכולים לקבל כאן משהו מיוחד עבורם:צילום סססגוני בחיק הטבע. אם תתכתוב להם צילום עם קקטוס בבית חלקיה, אין שום סיבה שזה ידבר אליהם. הם לא יודעים מי זה קקטוס ובית חלקיה עדיין לא נשמע כזה מקום קסום ואטרקטיבי כדי לבסס רק על השם שלו פרסומת. כשאתה כותב למתעניינים מה יש שם עבור הילד שלהם (מרחבים, שדות קסומים ובלה בלה בלה) זה מתחיל לעניין אותם.
משפט שתפס אותי באחד המקומות שקראתי על שיווק עצמי: בשיווק חייבים להציג את היתרונות של המוצר, את הענווה להשאיר להזדמנות אחרת. כשבן אדם עובר על 20 פרסומות הוא יתעכב רק על פרסומת שמסבירה לו מה יש שם בשבילו. חוץ מזה לא מעניין אותו כלום. כמובן לא לפרסם באופן מתרברב, אבל לדעתי מוסברים כאן היתרונות טוב ולא מתרברב. כדאי ללכת בכיוון.
על הציור/ צילום/עיצוב אני לא אגיב כי אין לי דעה חוץ מזה שלא התחברתי לכותרת בכתב יד, היא צריכה להיות יותר יציבה ובטוחה בעצמה.
בקיצור, תיקח את הכיוון של לזכור שאתה חייב להציג את היתרונות שלך בפני קהל שלרובו אין מושג מי אתה, יש אנשים שעושים טעות נפוצה כעסק מתחיל שחושבים שהשם שלהם כבר הולך לפניהם, וראיתי כמה שזה גרם להם להתייאש מלפרסם כי לא היה משוב.

יצא מגילה, אבל אם יועיל למישהו זה טוב.
 

רחלי 1234

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
תמונה אחת עוצמתית,, שווה יותר מכל הציורים והמילים.

אפשר בקטן להוסיף ממל אבל עיקר הפרסומת - תמונה.
 

Aאילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אהבתי מאד את הילד עם הכבשה,
הבית מיותר לדעתי, משהו בצביעה שם מפריע לי, חלק מדי..

אפשר לוותר על הבית, להזיז את הילד ימינה ובצד שמאל לצייר מצלמה על חצובה
אולי להוסיף עוד כמה תרנגולים ברקע

אם אתה מפרסם מחוץ לבית חלקיה חשוב לציין אם יש לשם תחבורה ציבורית
וגם למי שיש רכב, לכתוב משהו כמו: 20 דקות מבב"ב

בנוסף תציין איפה אפשר כן להתרשם מהצילומים שלך.
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י רחלי 1234;1591379:
אפשר בקטן להוסיף ממל אבל עיקר הפרסומת - תמונה.

טעות נפוצה.
הויזואל צריך להיות חזק ולתת טון, אבל תמונה מדהימה יכולה להתפרש אצל מישהו שלא מבין בצילום לכמה כיוונים: איזה ילד מדהים, איזה חולצה מדהימה, איזה נוף מדהים ועוד. לא בהכרח איזה צילום מדהים.
פרסומת צריכה להציג את היתרונות מול המתחרים, שחלק גדול מהם גם מצלם מדהים.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
תיקח את כל הקטע שכתבת בימין, ותכתוב את זה ב2 משפטים.
ולגבי הציור, זו זוית פרסום מעניינת, אבל צריכה בדיקה רצינית כדי לבדוק אם הקונספט יגרום ללקוחות לבוא, או שרק יגרום להם להתעכב על המודעה, אבל לא יביא אותם.

ואכן, שיווק עצמי הוא הדבר הקשה ביותר.
לכן קיימים ברטרים:)..
 

ברכי פוזנר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
שיפור קל שלי
בכמה דקות
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם-1.pdf
    KB 333.4 · צפיות: 11

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אהבתי את השיפור שלך!

בקשר למודעה שלך קקטוס לדעתי היא מפספסת, את האומנתיןת של הציור תשאיר לפעם אחרת או תשלב בקטנה.
חייבים צילום בשביל הזיהוי הראשוני והוואו המיידי.

גם את הטקסט הייתי מנסה לעשות יותר קקטוסי, הוא פשוט לא אתה.
 

inspiration

משתמש צעיר
אין ספק שזה מתוק ושובה לב, אבל השאלה היא , אם אדם שאין לו מושג מי זה ומה זה 'קקטוס', יבין מהמודעה- טיולים בטבע, יום כיף, ..... ??? ואיך בככל אתה מוכיח שאתה יודע לצלם ושהתמונות יפות , וענינות וחדות?
מי שמחפש צלם לילד חלקה שלו, מחפש לראות תמונות יפות של אחרים, שישכנעו אותו לבא גם לעשות סדרה של צילומים...

הרעיון של שילוב הציור הוא מעולה, והוא יכול ליצור בידול מכל שאר הצלמים ששמים תמונה
אפשר לקחת את התמונה ולשלב בה בגרפיקה כזה סגנון.....\

הרבה הצלחה!
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מה דעתך על טקסט כזה:
"בואו עם ילדיכם לחווית צילום רגועה, בשטחיו הקסומים של מושב בית חלקיה.
אשמח להכיר לכם את הפינות הקסומות , ולהנציח אתכם בצילום אומנותי!
 

פיטפוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י קקטוס;1591264:
אולי בכלל לוותר על הטקסט
ולכתוב משהו כמו
"מצטלמים אצל קקטוס בבית חלקיה!"

איפה עוד מכירים אותך כקקטוס חוץ מפרוג?
למה לא לשווק את עצמך תחת השם המלא.
 

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י רותי בן שימול;1591472:
איפה עוד מכירים אותך כקקטוס חוץ מפרוג?
למה לא לשווק את עצמך תחת השם המלא.

קקטוס > צילום מקצועי בחיק הטבע
 

BOMERANG

פיתוח אתרים ומיתוג עסקי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
למה לא מן שילוב של הציור הקסום הזה עם אלמנט תמונה?
מצרפת דוגמא בדקה.
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-2.png
    KB 566.8 · צפיות: 7

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה