פרסום צילום על ידי ציור -נראה לכם?

efrat1

משתמש סופר מקצוען
תראה, אני בתור אמא לילד בן שנתיים וחצי, במידה והייתי רואה מודעה כזו במקומון הייתי תוהה לנפשי מי זה הבנאדם שעומד מאחורי הציור הזה, ועוד כותב "הילד שלכם ילבלב בתוכם בהרמוניה ...", ולבסוף הייתי מסיקה למקרא ההגדרה "צלם- אמן", שזה בטח טיפוס אמן רחפן - אחד שמי יודע איזה תמונות הוא יוציא לילד... הייתי מעדיפה צלמת, עם שתי רגליים על הקרקע במקום.
 

רחלי 1234

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י השקעה;1591400:
טעות נפוצה.
הויזואל צריך להיות חזק ולתת טון, אבל תמונה מדהימה יכולה להתפרש אצל מישהו שלא מבין בצילום לכמה כיוונים: איזה ילד מדהים, איזה חולצה מדהימה, איזה נוף מדהים ועוד. לא בהכרח איזה צילום מדהים.
פרסומת צריכה להציג את היתרונות מול המתחרים, שחלק גדול מהם גם מצלם מדהים.

בפרסומת שלי שמתי בעיקר תמונה יפה, וחלק גדול מהלקוחות שבאו בעקבות הפרסומת, אמרו לי שהם יתקשרו אלי, היות שהתמונה ששמתי משכה אותם במיוחד.צפה בקובץ המצורף 235241
 

מירי קוגלמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
על זה נאמר
תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים!

בפרסומת לדעתי צריך מינימום מלל, מקסימום תמונה!

המון הצלחות
 

גרפיקהil

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שאפו על המקוריות!
לא מכירה צלם שהיה מוותר להכניס תמונה מקצועית שלו בפרסומת בתמורה למשהו רך וציורי שידבר על לב הילדים וההורים, אני רק בגלל זה הייתי באה.
בעיני זה גם מראה על בטחון הצלם במקצעיות שלו. הוא לא חייב להראות לכולם שהוא יכול, גם ככה זה כמו שציינו פה שקהל הלקוחות לאו דווקא מבין בצילומים טובים אלא לפעמים מתמקד בנוף, בחולצה וכו' ואז ציור יכול לשמש בידול מצוין שעולה על צילומים טובים.

הטקסט זקוק לליטוש רציני:(
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י רחלי 1234;1591611:
בפרסומת שלי שמתי בעיקר תמונה יפה, וחלק גדול מהלקוחות שבאו בעקבות הפרסומת, אמרו לי שהם יתקשרו אלי, היות שהתמונה ששמתי משכה אותם במיוחד.צפה בקובץ המצורף 235241

תודה על הדוגמא.
קודם כל התמונה באמת מיוחדת, איכותית, ילדותית, מעבירה חוויתיות. לעומת הרבה תמונות בפרסומים של צלמות שהן לא כאלה אבל זה כבר עניין אחר.
דבר שני יש כאן מלל שבלעדיו עדיין לא היה לתמונה אחיזה והוא חשוב מאוד בהסבר מה את באה למכור: את מוכרת חווית צילום מיוחדת בסטודיו חדשני עם רקעים מדהימים ולא בועות סבון מצויינות. את גם מניעה לפעולה: הילד שלכם חמוד וטהור אז בואו עכשיו. לכן הפרסומת טובה.
אגב אם היית מעלה כאן את זה לחו"ד היו אומרים לך שהלוגו ענק,טיפוגרפיה ועוד הערות,אבל המודעה עושה את התכלס-שזה למכור...
אגב, רעיון מצויין של SHIRSHIR, לשלב בין הדברים.
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
נכתב ע"י גרפיקהil;1591632:
שאפו על המקוריות!
לא מכירה צלם שהיה מוותר להכניס תמונה מקצועית שלו בפרסומת בתמורה למשהו רך וציורי שידבר על לב הילדים וההורים, אני רק בגלל זה הייתי באה.
בעיני זה גם מראה על בטחון הצלם במקצעיות שלו. הוא לא חייב להראות לכולם שהוא יכול, גם ככה זה כמו שציינו פה שקהל הלקוחות לאו דווקא מבין בצילומים טובים אלא לפעמים מתמקד בנוף, בחולצה וכו' ואז ציור יכול לשמש בידול מצוין שעולה על צילומים טובים.

הטקסט זקוק לליטוש רציני:(

לדעתי את אומרת את זה כמעצבת גרפית
המודעה פונה לכל עם ישראל
אם תכנסי להלך המחשבה של הלקוח תגיעי כנראה למסקנה שעדיף מודעה שתביא אותו בבום בלי יותר מידי מחשבה מעמיקה (זה צילום מדהים-כזה אני רוצה!)
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י השקעה;1591637:
תודה על הדוגמא.
אגב אם היית מעלה כאן את זה לחו"ד היו אומרים לך שהלוגו ענק,טיפוגרפיה ועוד הערות,אבל המודעה עושה את התכלס-שזה למכור...

זה שזה מוכר זה רק שלב ראשון
תלוי איפה היא רוצה למצב את עצמה ולאיזה קהל יעד לפנות.
 

shuli43

משתמש רשום
לדעתי יש ויש אמהות שיתפסו לרעיון של חווית הצילום במקום הפסטורלי הזה,
מעבר לנוף שרוצים בשביל התמונה- החוויה לילד עצמו. זכרונות קסומים מהחלאקה.
ואם זה היתרון בצילומים האלו, למה צריך תמונה מקצועית? צריך את האווירה שעוברת כאן יפה. לא?
לא יודעת מבחינה שיווקית.. אין לי מושג בזה
אישית ,המטרה שלי בצילומי הילדים שלי היא אוסף זכרונות טובים, יפים ומקצועיים עבורם.,
ובטח מהחלאקה...
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא קראתי את כל האשכול, המלל לדעתי מסורבל, ניכר שגבר כתב אותו (שאגב לא מתאים לך כלל, עם הנפש האומנית שלך) ממש לא משכנע אותי לבוא לצלם אצלך, לא יודעת, לא מרגיש לי מקצועי מספיק.

אגב הציור מדהים ממש בסגנון שאני אוהבת, בתור פרסום לציור לספרי ילדים זה מוצלח.
 

רחלי 1234

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י השקעה;1591637:
תודה על הדוגמא.
קודם כל התמונה באמת מיוחדת, איכותית, ילדותית, מעבירה חוויתיות. לעומת הרבה תמונות בפרסומים של צלמות שהן לא כאלה אבל זה כבר עניין אחר.
דבר שני יש כאן מלל שבלעדיו עדיין לא היה לתמונה אחיזה והוא חשוב מאוד בהסבר מה את באה למכור: את מוכרת חווית צילום מיוחדת בסטודיו חדשני עם רקעים מדהימים ולא בועות סבון מצויינות. את גם מניעה לפעולה: הילד שלכם חמוד וטהור אז בואו עכשיו. לכן הפרסומת טובה.
אגב אם היית מעלה כאן את זה לחו"ד היו אומרים לך שהלוגו ענק,טיפוגרפיה ועוד הערות,אבל המודעה עושה את התכלס-שזה למכור...
אגב, רעיון מצויין של SHIRSHIR, לשלב בין הדברים.

כל הזכיות שמורות.....

בקשר ללוגו, לא שמתי את זה בתור לוגו , רק בתור השם שלי.
תכלס, אנשים אהבו כך, כשאפרסם מודעה לצלמים, אני אתחשב יותר, כרגע אני צריכה את הלקוחות הרגילים.
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י רחלי 1234;1591843:
כל הזכיות שמורות.....

את כותבת את זה לי חמודה? :D
אהםם...למה התכוונת, לרעיון המהפכני לצלם ילד עם בועות סבון? לטקסט, לקופי או לעיצוב?;) :)
נתתי את המודעה לדוגמא לפניה מאוד עממית שבתכלס היא עובדת, אבל יש כבר שניים שלושה אנשים בעולם שעלו על הדבר הזה קודם...
 

sm05276

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בתור אחת שעכשיו מחפשת צלמת לחלאקה ובנוסף לכך אני מעצבת גרפית ופרסומאית שנהנית מקריאייטיב, הפרסומת הזו לא גורמת לי לרצות להזמין דרכה בכלל.
אני רוצה לראות מה הצלם נותן לי, איזה סגנון הוא מצלם, מה הרמה שלו ולא מעניין אותי כשרון הציור שלו. מקורי שלא מוכר, לא שווה את זה.
אפשר כמו שהציעו לשלב ציור עם תמונה.

ואכן, הלקוח הקשה ביותר הוא השיווק העצמי, יש לו דרישות בלי סוף, הוא מעביד קשה, מקבל אינספור סקיצות ואולי אפשר עוד לכתוב עליו באשכול על הלקוחות ההזויים...
 

בש

משתמש רשום
כאם שהתענינה לא מזמן בצילומי חלאק'ה- היה לי חשוב שהילדים יזרמו עם הצלמ/ת,
אני חושבת שהפרסומת הזו בהחלט משדרת משהו ששוה בדיקה.
ייתכן שעם שילוב תמונה/ קישור לתיק עבודות זה יהיה מושלם יותר, כי ברור שכל לקוח פוטנציאלי יבקש גם לראות תמונות. (אפשר גם לשלב - שהליד שמחזיק את הבלון יהיה מצולם והיתר- ציור ממשיך תמונה)
לגבי הסלוגן- הייתי ממירה ל'חויה מהצילומים' (כי הציור מופיע בויזואל, והוא לא העיקר כאן..) או 'צילום מהציורים'..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה