פרי הביכורים של HP ו-VooDooPC

  • פותח הנושא Sagi
  • פורסם בתאריך

Sagi

משתמש רשום
לאחר שרכשה את VooDooPC בסוף השנה שעברה וזמן המתנה לא קטן, שיתוף הפעולה בין HP העולמית וחברת VooDooPC מניב סוף כל סוף פירות - שתי החברות הודיעו על מחשב משותף ראשון.

מחשב ה-HP Blackbird 002 תוכנן, עוצב ונבנה מאפס, ללא כל השראה או העתקה של מוצר קיים. המארז כולו עשוי מאלומיניום בצבע שחור, כאשר המסגרת המרכזית הינה בצורת מרובע, הבנוי כצלעות קירור, מלבד חלקה האחורי. בחלקו התחתון של המארז ישנו מעמד אשר מרים אותו ומעניק לו מראה מרחף;

המעמד וגוף המארז הינם למעשה יחידה אחת, אך אין כל חשש לקריסה של המעמד, שכן לטענת HP ביכולתו לתמוך במשקל של עד כ-270 קילוגרמים. בנוסף למראה המרהיב, המעמד אף מאפשר אוורור יעיל של חלקו התחתון של המארז.פנים המארז מחולק ל-3 אזורים תרמיים עיקרים, כאשר חלקו התחתון של המארז מכיל את ספק הכוח והמעמד, חלקו האמצעי מכיל את כלובי הכוננים ואזור כרטיסי ההרחבה בלוח האם וחלקו העליון מכיל את הכוננים האופטיים ואזור המעבד על גבי לוח האם.
סירקולציית האוויר במארז הינה סטנדרטית, כאשר האוויר הקר נכנס דרך חלקו הקדמי ויוצא מחלקו האחורי. במארז אף מותקנת מערכת קירור מים, כאשר באמצעותה ניתן לקרר הן את המעבד והן זוג כרטיסי מסך.
ה-Blackbird 002 מסוגל להכיל כ-5 כוננים קשיחים הממוקמים לרוחבו של המארז וכן שני כוננים אופטיים והוא מצויד בספק כוח בעל הספק של 1100 וואט. HP מציינת כי המחשב יגיע במספר קונפיגורציות המבוססות על החומרה הטובה ביותר הקיימת כיום: המעבדי כפולי הליבה מבית שתי החברות, אינטל ו-AMD, זיכרונות DDR2 מתוצרת Corsair בתדרים שונים (החל מ-667 מגה-הרץ עד ל-1066 מגה-הרץ) וכרטיסי מסך המיועדים לגיימרים מבית NVIDIA או AMD-ATI.
בנוסף לזאת, ה-Blackbird 002 מגיע עם אזורים רבים המוארים בעזרת לדים, ביניהם הפאנל האחורי של לוח האם, הפאנל הקידמי של המארז וכן המעמד עליו הוא עומד. בחלקו העליון של המארז נמצא פאנל החיבורים הכולל שני חיבורי USB,חיבור FireWire, קורא כרטיסים ואת חיבורי המיקרופון והאוזניות הסטנדרטיים. פאנל זה נבלע אל פנים המארז על מנת להעניק לו גימור אחיד וחלק.
אנו שמחים לראות כי HP עושה צעד חשוב זה ונכנסת אל תחום מחשבי הגיימרים - ה-Blackbird 002 צפוי להתחרות בסדרת ה-XPS של Dell, כאשר מחירו ההתחלתי עומד על כ-$2,500 ומגיע עד לכ-$6,500, בהתאם לקונפיגורציה בה בוחר הצרכן.
רק אתמול דיווחנו אודות התוכניות החדשות של Dell להרחיב את אחיזתה בשוק הפרטי, בין היתר על ידי שיווק מחשבי ה-XPS הנייחים גם בישראל. HP מצדה אמנם משווקת בארץ מחשבים נייחים, אך ככל הנראה יעבור זמן מה בטרם נראה את ה-Blackbird מעטר את מדפי החנויות בארצנו.

באמת ששווה הצצה!
תוכלו לראות תמונות נוספות (מרשימות) באתר היצרן, בכתובת הבאה:
http://h20435.www2.hp.com/#/gallery/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה