פרוג זהב המתחדש .

פרוג זהב

משתמש רשום
בוודאי שמתם לב בשבועות האחרונים בתזוזה מתמדת בנושא פרוג זהב .
אנחנו בדרך לחנוך כרטיס מועדון זהב פרוג שיכלול הטבות מפליגות וגם אחוזי הנחה בשלל חנויות ורשתות . ואנחנו מתחילים לערוך מידי חודש הרצאות שיועברו בשידור חי בפורום "פרוג זהב" של מיטב המרצים בכל תחום .

וכעת אני פונה לעזרתכם .
אני צריך רעיון כיצד למתג את פרוג זהב מחדש .
רעיון לקמפיין פרסומי בפורום ובבנארים.
רעיון לשם שיווקי לכרטיס מועדון .

תודה לכל העוזרים במלאכה .
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
כדי שלא יירו לכל הכיוונים, צריך נתונים, לא?
בקשר לשם: PROGOLD עם הדגשה מחלקת ל3 PRO PROG GOLD
 

dass

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
זה כרטיס שונה? משודרג יותר? כמו מילניום פלטיניום וגולד?
או אותו פרוג זהב של כל המנויים רק בהתפתחות חדשה??
 

פרוג זהב

משתמש רשום
נכתב ע"י dass;300408:
זה כרטיס שונה? משודרג יותר? כמו מילניום פלטיניום וגולד?
או אותו פרוג זהב של כל המנויים רק בהתפתחות חדשה??

זה אותו זהב שהיה .... אבל שונה יותר משודרג יותר ומשתלם יותר .
 

dass

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
פרוג.
זהב.
והרבה יותר קראט.

ואולי זה נשמע יותר טוב ככה:

זה פרוג.
זה זהב.
והרבה יותר קראט.
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הכוונה לפרסום רק אצלנו בפרוג, או גם פרסום חיצוני לכאלו שאינם מכירים?
 

אברוש

משתמש רשום
טוב, בא לי קצת להועיל לפרוג.
לדעתי כך:

קהל היעד הם בעיקר מעצבים שלעיסוקם השוטף הם זקוקים להטבות והנחות 'משמעותיות' במוצרים לסביבת העבודה, במוצרים מסוג זה כגון פונטים, מחשבים, מסכים, מדפסות, וכד' השוק מאוד דינאמי ומתעדכן, לכן חשוב לכל מעצב להיות 'חבר מועדון' מעודכן במוצרים מתקדמים ובהנחות גדולות עקב הקניות המרוכזות.

לשם שיווק ומיתוג הכרטיס 'החדש' להלן כמה עצות:

1. השם של הכרטיס צריך להיות שם עם דרגות, שבעתיד יהיה אפשר להמשיך להתקדם ללא צורך במיתוג מחדש. מה הכוונה?
נאמר שאתם יוצאים כעת עם כרטיס בשם "goldcar" זה יהיה נחמד אבל בעוד חצי שנה שתרצו לעשות מועדון יותר יוקרתי תצטרכו למתג מחדש. לכן כדאי לתת שם שיכול להשתדרג כמו:

זהב = מועדון רגיל בתשלום חודשי של 39.90 ש"ח
פנינה/כסף = מועדון מתקדם עם הנחות יותר גדולות בתשלום חודשי של: 44.90 ש"ח
יהלום = לא צריך להסביר. = מחירי רצפה בתשלום חודשי של 49.90 ש"ח

כדי לעשות חשק ללקוחות להתקדם למועדון מכובד יותר, תצטרכו לחלק בכל חודש בתיבות הדואר פרוספקט הנחות זהב עם פער מחירים בין המועדונים.

הלוגו יתייחס ל+ בתוך הפרוג לזהב, פנינה וכן יהלום.

צריך לקחת בחשבון שקהל היעד הוא גם אנשים מבחוץ וצריך לתת הטבות הצטרפות.

זהב זה משתלם.
מועדון הזהב.
כרטיס שווה זהב.
 

דואר

משתמש צעיר
נכתב ע"י אברוש;300518:
טוב, בא לי קצת להועיל לפרוג.
לדעתי כך:

קהל היעד הם בעיקר מעצבים שלעיסוקם השוטף הם זקוקים להטבות והנחות 'משמעותיות' במוצרים לסביבת העבודה, במוצרים מסוג זה כגון פונטים, מחשבים, מסכים, מדפסות, וכד' השוק מאוד דינאמי ומתעדכן, לכן חשוב לכל מעצב להיות 'חבר מועדון' מעודכן במוצרים מתקדמים ובהנחות גדולות עקב הקניות המרוכזות.

לשם שיווק ומיתוג הכרטיס 'החדש' להלן כמה עצות:

1. השם של הכרטיס צריך להיות שם עם דרגות, שבעתיד יהיה אפשר להמשיך להתקדם ללא צורך במיתוג מחדש. מה הכוונה?
נאמר שאתם יוצאים כעת עם כרטיס בשם "goldcar" זה יהיה נחמד אבל בעוד חצי שנה שתרצו לעשות מועדון יותר יוקרתי תצטרכו למתג מחדש. לכן כדאי לתת שם שיכול להשתדרג כמו:

זהב = מועדון רגיל בתשלום חודשי של 39.90 ש"ח
פנינה/כסף = מועדון מתקדם עם הנחות יותר גדולות בתשלום חודשי של: 44.90 ש"ח
יהלום = לא צריך להסביר. = מחירי רצפה בתשלום חודשי של 49.90 ש"ח

כדי לעשות חשק ללקוחות להתקדם למועדון מכובד יותר, תצטרכו לחלק בכל חודש בתיבות הדואר פרוספקט הנחות זהב עם פער מחירים בין המועדונים.

הלוגו יתייחס ל+ בתוך הפרוג לזהב, פנינה וכן יהלום.

צריך לקחת בחשבון שקהל היעד הוא גם אנשים מבחוץ וצריך לתת הטבות הצטרפות.

זהב זה משתלם.
מועדון הזהב.
כרטיס שווה זהב.

גם לי בא קצת להועיל ל'פרוג'.
ולכן נראה לי שהרעיון שהזכרת הוא:
יפה, נחמד ומוכר.
אך נדוש.
כך עושים כולם...

אך כמי שביתו הוא המילה האחרונה בחדשנות (פרוג)אני באופן אישי חושב שכדאי לא ללכת בדרך הזאת, הדרך הסטנדרטית. אלא לזעזע את כל יושבי הפורום ולשתף אותם באופן אקטיבי עד יזע, ולגרום להם להביא גירודי מוח ורעיונות מעניינים ומהפכניים לכזה מהלך. לצאת עם מסע פרסום בתוך הפורומים פנימה או אפילו לעשות תחרות רצינית לנותן הרעיון או הקונספט.

אין צורך להסביר את הרווחים שייצאו אם תשתפו את אנשי הפורום, אנשים ירגישו הרבה יותר מחוברים ל'פרוג', יהיה הרבה באזז, ולא תצטרכו לפרסם את המהלך כ"כ הרבה כיוון שאנשים יתענינו עוד לפני זה במה מדובר...

צריך פה איזה רעיון מהפכני...
צריך פה איזה תחכום מטורף...

זהו מהלך חשוב מכדי לעשות אותו כמו שכולם עושים...
 

dass

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
דואר, העלית לכתב את שחשבתי- שזה סוג של תעמולה לבוא ולבקש את עזרתינו ברעיונות... אז פרוג זהב כבר חשבו בכיוון הזה.
אם תחרות אז זה לא פיר לתת לגרפיקה וצילום להתחרות על קריאייטיב, אולי כל פורום ינסה כוחו בכוחו, ועל התוצאות הראשונות בכל פורום תערך הצבעה,
סוג של התחרות גם בין הפורומים-שזה יכול להיות חדש ומאתגר.
א-ב-ל
בשביל שתהיה הרבה היענות להתאמץ ואכן אנשים יפתחו פטריוטיות ואנטרס לנושא צריך להבטיח פרסים... (קצת יותר נוצצים מקופסאות תבלינים)
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אולי לקרוא לזה מניות
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מקארתור, המניות שלך הוכפלו פי 3 - תתחיל למכור
 

מבינים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
סתם הערה מן הצד לפרוג זהב שלא מפסיק להתחדש!

מגזין חודשי מודפס דווקא, ולא בגירסת מייל, עושה הרבה יותר חשק ומצטייר כהרבה יותר אמין ואיכותי.
בפרט לקהילת המעצבים.
 

דואר

משתמש צעיר
נכתב ע"י dass;300633:
דואר, העלית לכתב את שחשבתי- שזה סוג של תעמולה לבוא ולבקש את עזרתינו ברעיונות... אז פרוג זהב כבר חשבו בכיוון הזה.
אם תחרות אז זה לא פיר לתת לגרפיקה וצילום להתחרות על קריאייטיב, אולי כל פורום ינסה כוחו בכוחו, ועל התוצאות הראשונות בכל פורום תערך הצבעה,
סוג של התחרות גם בין הפורומים-שזה יכול להיות חדש ומאתגר.
א-ב-ל
בשביל שתהיה הרבה היענות להתאמץ ואכן אנשים יפתחו פטריוטיות ואנטרס לנושא צריך להבטיח פרסים... (קצת יותר נוצצים מקופסאות תבלינים)


נו, במקום להשקיע כסף בפרסום שישקיעו בפרסים.
לא את כל הכסף אבל אפשר לפרגן קצת.
בשביל שזה יהיה פרס ענק לא צריך יותר מ10% מהתקציב.
 

שוקולדה

משתמש רשום
הייתי מציע לעצב את הכרטיס בצורה של תעודת זהות (ירוקה...) מושלמת (במקום התמונה יופיע הלוגו של פרוג בלקה סלקטיבית)
ולצאת עם סלוגן 'תעודת הזהות של המעצבים'
שם על המשקל שכתב מקארתור PRO GRAF
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה