נכתב ע"י אברוש;300518:
טוב, בא לי קצת להועיל לפרוג.
לדעתי כך:
קהל היעד הם בעיקר מעצבים שלעיסוקם השוטף הם זקוקים להטבות והנחות 'משמעותיות' במוצרים לסביבת העבודה, במוצרים מסוג זה כגון פונטים, מחשבים, מסכים, מדפסות, וכד' השוק מאוד דינאמי ומתעדכן, לכן חשוב לכל מעצב להיות 'חבר מועדון' מעודכן במוצרים מתקדמים ובהנחות גדולות עקב הקניות המרוכזות.
לשם שיווק ומיתוג הכרטיס 'החדש' להלן כמה עצות:
1. השם של הכרטיס צריך להיות שם עם דרגות, שבעתיד יהיה אפשר להמשיך להתקדם ללא צורך במיתוג מחדש. מה הכוונה?
נאמר שאתם יוצאים כעת עם כרטיס בשם "goldcar" זה יהיה נחמד אבל בעוד חצי שנה שתרצו לעשות מועדון יותר יוקרתי תצטרכו למתג מחדש. לכן כדאי לתת שם שיכול להשתדרג כמו:
זהב = מועדון רגיל בתשלום חודשי של 39.90 ש"ח
פנינה/כסף = מועדון מתקדם עם הנחות יותר גדולות בתשלום חודשי של: 44.90 ש"ח
יהלום = לא צריך להסביר. = מחירי רצפה בתשלום חודשי של 49.90 ש"ח
כדי לעשות חשק ללקוחות להתקדם למועדון מכובד יותר, תצטרכו לחלק בכל חודש בתיבות הדואר פרוספקט הנחות זהב עם פער מחירים בין המועדונים.
הלוגו יתייחס ל+ בתוך הפרוג לזהב, פנינה וכן יהלום.
צריך לקחת בחשבון שקהל היעד הוא גם אנשים מבחוץ וצריך לתת הטבות הצטרפות.
זהב זה משתלם.
מועדון הזהב.
כרטיס שווה זהב.
גם לי בא קצת להועיל ל'פרוג'.
ולכן נראה לי שהרעיון שהזכרת הוא:
יפה, נחמד ומוכר.
אך נדוש.
כך עושים כולם...
אך כמי שביתו הוא המילה האחרונה ב
חדשנות (פרוג
אני באופן אישי חושב שכדאי לא ללכת בדרך הזאת, הדרך הסטנדרטית. אלא לזעזע את כל יושבי הפורום ולשתף אותם באופן אקטיבי עד יזע, ולגרום להם להביא גירודי מוח ורעיונות מעניינים ומהפכניים לכזה מהלך. לצאת עם מסע פרסום בתוך הפורומים פנימה או אפילו לעשות תחרות רצינית לנותן הרעיון או הקונספט.
אין צורך להסביר את הרווחים שייצאו אם תשתפו את אנשי הפורום, אנשים ירגישו הרבה יותר מחוברים ל'פרוג', יהיה הרבה באזז, ולא תצטרכו לפרסם את המהלך כ"כ הרבה כיוון שאנשים יתענינו עוד לפני זה במה מדובר...
צריך פה איזה רעיון מהפכני...
צריך פה איזה תחכום מטורף...
זהו מהלך חשוב מכדי לעשות אותו כמו שכולם עושים...