בטחוני פיגוע ירי קטלני בכביש 1 במחסום ליד מעלה אדומים

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דובר מד"א, זכי הלר:
דיווח ראשוני בשעה 07:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על פצועים מירי בכביש 1, ירושלים - מעלה אדומים, סמוך למחלף. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 6 פצועים, בהם קשה. עדכון בהמשך.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
דוברות המשטרה:

דיווח ראשוני - לפני זמן קצר התקבל דיווח על פיגוע ירי בכביש 1 ממעלה אדומים לכיוון ירושלים.

במקום מספר נפגעים בדרגות פציעה שונות, שני המחבלים נוטרלו.

כוחות משטרה במקום החלו בסריקות מחשש למפגעים נוספים.
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עדכון מד"א
נקבע מותו בזירה של אחד הפצועים

הזירה משתרעת על כשני קילומטרים
 

הודיה בושארי- ציירת

איור דיוקנאות ברמה גבוהה מאד
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
הטרור משתולל: 3 מחבלים פתחו באש לעבר מכונית באמצע כביש 1, בקטע המחבר בין מעלה אדומים לירושלים • שמונה נפצעו כתוצאה מהירי של המחבלים. נקבע מותו של אחד מהם • שני מחבלים נוטרלו במקום; המחבל השלישי נוטרל בתום מרדף
 

קושקוש

משתמש... תחליטו אתם!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
העתירו בתפילה!! לרפואת חנניה יוסף בן טובה בתושח"י
נפצע בינוני בפיגוע בכביש 1 הבוקר בעת שחתר למגע ונלחם עם המחבלים ימ"ש​
 

שלומי מרום

משתמש פעיל

גל הטרור: נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע הירי הקטלני ליד מעלה אדומים​

הטרור משתולל: 3 מחבלים פתחו באש לעבר מכונית באמצע כביש 1, בקטע המחבר בין מעלה אדומים לירושלים • שמונה נפצעו כתוצאה מהירי של המחבלים. נקבע מותו של אחד מהם • שני מחבלים נוטרלו במקום; המחבל השלישי נוטרל בתום מרדף.

שלושה מחבלים חמושים הגיעו הבוקר (חמישי) לכביש 1, במקטע המוביל בין מעלה אדומים לירושלים, ופתחו באש לעבר כלי רכב שעמדו בפקק התנועה ליד מחסום א-זעים. הם פצעו שמונה בני אדם, שלושה מהם במצב קשה. בהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בירושלים 5 פצועים מירי, בהם: אישה בת 23, אישה כבת 30 וגבר בן 23 במצב קשה, בהכרה ו-2 גברים כבני 40 במצב בינוני וקל.

המשטרה עדכנה כי 3 מחבלים שהגיעו ברכב, ירדו מרכבם והחלו לירות מנשק אוטומטי לעבר רכבים שעמדו בפקק תנועה בדרך לכיוון ירושלים. כוחות הביטחון שהיו במקום וניטרלו שני מחבלים במקום. בסריקות שנערכו בזירה אותר מחבל נוסף שניסה להימלט וגם הוא נוטרל.

מהמקום פונו ע”י גורמי רפואה סה”כ 8 נפגעים בדרגות פציעה שונות לקבלת טיפול רפואי. מפקד מחוז ש”י, ניצב עוזי לוי, הגיע לזירה ומקיים במקום הערכת מצב.

האזור שבו בוצע הפיגוע הוא ציר עמוס בשעות הבוקר עם מאות כלי רכב בדרך לירושלים. על פי החשד, 2 מחבלים פתחו באש באמצע הציר כלפי נהגים ישראלים ופגעו בהם. לאחר מכן הם נוטרלו בזירה. כוחות גדולים מוזרמים למקום של משטרת מחוז ש”י וממקומות אחרים.

במערכת הביטחון חוששים מהמתווה של ירי באמצע ציר נסיעה עמוס, מכיוון שבאמצע פקק תנועה אין לנוסעים ברכב לאן לברוח והם חשופים לירי. בעבר בוצעו פיגועים דומים כמו בחאוורה, והם הסתיימו עם נפגעים הי”ד.

חדשות jdn
 

קושקוש

משתמש... תחליטו אתם!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
המחבלים הגיעו ב2 רכבים, חמושים בM16, קרלו וכן רימונים, פרקו והחלו לתקוף, 2 מהם מחוסלים והמחבל השלישי במצב אנוש, שימות בקרוב, אמן.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מתקפה חסרת תקדים של ח״כ לימור סון הר מלך לישראל כהן וארלנגר בקול ברמה: ״האלוף יהודה פוקס הוא האחראי על מה שקורה. התפיסה השגויה שהוא אוחז בה הובילה לפיגוע היום. אליו צריכים להפנות את הביקורת על ההתנהלות ביו״ש. הדרג המדיני הוא חותמת גומי לדרג הצבאי״.
 

שלומי מרום

משתמש פעיל

יוחאי דנינו: ‏בין הפצועים בפיגוע הבוקר, בנו של יועץ התקשורת אריק בן שמעון. הוא זיהה את המחבל, ירה מהחלון של הרכב, חתר למגע וחיסל את המחבל בקרב. הוא נפצע בבטן וברגל ובחסדי שמיים נמצא בהכרה. שמו לתפילה: חנניה יוסף בן טובה.​

 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
דוברות מגן דוד אדום

סיכום הפיגוע בכביש 1: גבר כבן 20 נרצח - 11 נוספים נפצעו​

סיכום הפיגוע בכביש 1: מחבל פתח בירי לעבר כלי רכב בכביש 1 מעלה אדומים ירושלים, בין מחלף זיתים למחסום א-זעיים.למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מד"א הכוללים כוננים מיחידת האופנועים של מד"א, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים 11 פצועים, בהם:
צעירה כבת 23 במצב קשה, בהכרה, עם פצעי ירי בפלג גופה העליון.4 במצב בינוני, בהכרה מלאה, מתוכם אישה כבת 30 עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, גבר בן 23 עם פצעי ירי בבטן ובגפיים, גבר בן 51 עם פצעי ירי בגפיים ואישה בת 52 עם פצעי ירי בגפיים.
בנוסף צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה.

2 מחבלים חוסלו בזירה.

חובש בכיר במד"א דוד תורג'מן סיפר: "הזירה הייתה מורכבת, בשעה הזו הכביש בדרך כלל עמוס מאוד ברכבים, והיה עומס גדול של כלי רכב. הרכבים של הנפגעים היו במרחק אחד מהשני, ביצענו סריקה מהירה ורצנו מרכב לרכב שבהם היו הפצועים והתחלנו לטפל בהם.

"פראמדיק מד"א נדב טייב שהיה מהראשונים שהגיעו למקום סיפר: "מדובר בזירה מורכבת שהייתה פרוסה לאורך של כחצי קילומטר. הבחנו בחמישה כלי רכב עם פצועים, באחד מכלי הרכב ישב צעיר בשנות ה-20 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי בפלג גופו העליון, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. ברכב אחר ישבה צעירה כבת 23 בהכרה מלאה, היא סבלה מפצעי ירי בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים שערי צדק. בנוסף היו זירה 4 פצועים בינוני, אישה שנחבלה ומספר נפגעי חרדה."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה