עזרה עצמאי שמפריש לקרן השתלמות יכול להיפגע בחישוב סכום מענק עבודה?

מנוי חדש

משתמש פעיל
אשמח לקבל מידע אמין לגבי פתיחת קה''ש לעוסק פטור,
מעיון באתר כל זכות עולה שכל הפקדה לקה''ש מפחיתה את תשלום דמי ביטוח לאומי,
השאלה לגבי מענק עבודה, האם ההפרשה לקה''ש מפחיתה מההכנסה השנתית וכך יכולה להוריד את סכום המענק עבודה, לדוג' עצמאי שמרוויח מידי חודש כ4000 ש''ח ואמור לכאורה לקבל את הסכום המקסימלי של המענק, לאחר הפרשת 500 ש''ח בחודש לקה''ש ההכנסה הקובעת לחישוב מענק עבודה תיפגע???
תודה מראש!
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
יש כאן יועצי מס/ מבינים בתחום?
אפשר לשאול זאת בצורה יותר פשוטה,
עוסק פטור שמרוויח כ4000 ש''ח בחודש ומפריש 1000 ש''ח בחודש לקרן השתלמות, כמה ישלם ביטוח לאומי מידי חודש וכמה יקבל מענק עבודה שנתי? לא מצאתי ברשת סימולטור לזה...

@אמא של נפתלי :) @יהודה מילר @haya maryanovski @dvoraz @פיג @קווארק @חוה ש @מנגנת @שיראז @רו"ח @רואת חשבון ר.ש @N.H @אוהד רו"ח @SHANDY @מנחם מ. אקרמן רו"ח
 

A052

משתמש סופר מקצוען
מענק עבודה זה לפי סכום הכנסה ברוטו, לא משנה כמה שילמתם מתוך ההכנסה לביטוח לאומי קרן פנסיה השתלמות או שכירת משרד.
ועד כמה שידוע לי לביטוח לאומי גם כן לא משנה כמה שילמתם לקרן השתלמות, זה ממש לא מוגדר כהוצאה עבור העסק כי זה כסף שנשאר שלכם רק בקופה חיצונית.
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
ועד כמה שידוע לי לביטוח לאומי גם כן לא משנה כמה שילמתם לקרן השתלמות, זה ממש לא מוגדר כהוצאה עבור העסק כי זה כסף שנשאר שלכם רק בקופה חיצונית.
זה דווקא כן משנה.
וזה אכן מקטין את התשלום לביטוח לאומי, כי זה מקטין את גובה "ההכנסה החייבת".
ואכן לכאורה זה לא אמור להקטין את המענק עבודה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה