עמותה טרייה - טופס "המצאת מסמכים" ו "הגשת דיווחים"

הנושא בפורום 'פורום דין וחשבון' פורסם ע"י ורחוק, ‏17/5/18 ב- 12:21.

  1. ורחוק

    ורחוק משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏28/12/14
    הודעות:
    66
    תודות :
    0
    נקודות:
    7
    שלום רב,
    פתחנו לפני כחודש-חודשיים עמותה תורנית.
    כרגע אנחנו עדיין בשלבי פתיחת חשבון בנק, ולכן לא בוצעו שום תנועות כספיות וכו'.

    קיבלנו מכתב מרשום התאגידים ובו שני טפסים :
    1. הגשת דיווחים לרשם העמותות .....לצורך קבלת אישור ניהול תקין"
    2. המצאת מסמכים לרשם העמותות ... ולצורך קבלת אישור על הגשת מסמכים לשנת 2108 ו 2019 לעמותה אשר לא מלאו לה שנתיים של פעילות רצופה

    האם הדברים הללו רלוונטיים לגבינו ואנחנו אמורים למלא את הטפסים הללו ?
    או שמא בגלל שאנחנו עדיין ללא כל פעילות בשנת 2018, אין צורך להתייחס אליהם ?

    תודה רבה מראש
     
  2. ורחוק

    ורחוק משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏28/12/14
    הודעות:
    66
    תודות :
    0
    נקודות:
    7
    *הקפצה*

    בבקשה, זה חשוב לנו
    זו עמותה לתמיכה בתורה, החזקת אברכים ולימוד ערב ערב לבעלי בתים.

    תודה גדולה מראש, ותהי משכורתכם שלמה מאת ה'.
     
  3. shlomo1976

    shlomo1976 משתמש חדש

    הצטרף:
    ‏11/6/12
    הודעות:
    28
    תודות :
    3
    נקודות:
    4
    אם אתם מתכוונים להגיש בקשה לסעיף 46, סעיף 2 רלוונטי לגביכם, כרגע.
     
    ורחוק אוהב/ת את זה.
  4. ורחוק

    ורחוק משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏28/12/14
    הודעות:
    66
    תודות :
    0
    נקודות:
    7
    ראשית, תודה רבה על התגובה !
    שנית,
    אנחנו נרצה בעתיד כמובן סעיף 46, אך אפשר השנה עוד לא להתייחס לסעיף 2, ורק משנה הבאה לתהחיל למלא את הנ"ל ?