שלום רב,
פתחנו לפני כחודש-חודשיים עמותה תורנית.
כרגע אנחנו עדיין בשלבי פתיחת חשבון בנק, ולכן לא בוצעו שום תנועות כספיות וכו'.
קיבלנו מכתב מרשום התאגידים ובו שני טפסים :
1. הגשת דיווחים לרשם העמותות .....לצורך קבלת אישור ניהול תקין"
2. המצאת מסמכים לרשם העמותות ... ולצורך קבלת אישור על הגשת מסמכים לשנת 2108 ו 2019 לעמותה אשר לא מלאו לה שנתיים של פעילות רצופה
האם הדברים הללו רלוונטיים לגבינו ואנחנו אמורים למלא את הטפסים הללו ?
או שמא בגלל שאנחנו עדיין ללא כל פעילות בשנת 2018, אין צורך להתייחס אליהם ?
תודה רבה מראש
פתחנו לפני כחודש-חודשיים עמותה תורנית.
כרגע אנחנו עדיין בשלבי פתיחת חשבון בנק, ולכן לא בוצעו שום תנועות כספיות וכו'.
קיבלנו מכתב מרשום התאגידים ובו שני טפסים :
1. הגשת דיווחים לרשם העמותות .....לצורך קבלת אישור ניהול תקין"
2. המצאת מסמכים לרשם העמותות ... ולצורך קבלת אישור על הגשת מסמכים לשנת 2108 ו 2019 לעמותה אשר לא מלאו לה שנתיים של פעילות רצופה
האם הדברים הללו רלוונטיים לגבינו ואנחנו אמורים למלא את הטפסים הללו ?
או שמא בגלל שאנחנו עדיין ללא כל פעילות בשנת 2018, אין צורך להתייחס אליהם ?
תודה רבה מראש