סקירה עכבר קומפקטי למחשב נייד מבית Ugreen

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד
photo_5999063285598631831_y.jpg

|גם האריזה קומפקטית|
עכבר + בלוטוס לנייד, של יוגרין | Ugreen Wireless Silent Mouse



למה לשלם יותר? שאלתי את עצמי רגע לפי שהחלטתי לבדוק את העכבר של יוגרין, וזאת ביחס למחירו מול שאר המתחרים באלי אקספרס, אבל אחרי שהזמנתי את הזול גיליתי שפעמים שהזול הוא היקר.

מפה לשם אני עם עכבר חדש ותובנות לצידו.
photo_5999063285598631822_y.jpg

|מכסה מגנטי ומתחתיו מתאם הUSB ומקום לסוללת AA|

הוא יהיה העכבר האידיאלי למחשב נייד שלכם, וייכנס בקלות לתיק הנייד שלכם, גם אם הוא צמוד וללא תאים מיותרים, באמצעות סוללת AA זמן הפעולה יכול להגיע לשנה-שנה וחצי לסוללה, וכך למרות שהעכבר לא נטען, לא תצטרכו לטפל בהחלפת סוללה כל תקופה קצרה.

למרות מבנהו הקומפקטי, יש בו ארגונומיות מועטה כך שהעכבר לא שטוח לגמרי, ויש בו בטן בחלקו האחורי יותר, כדי לתת תנוחה יציבה יותר ובריאה יותר לכף היד, וזה הורגש היטב לעומת העכברים האחרים שהיו לי, שהיו שטוחים יותר ולאחר דקות ספורות היד הרגישה זאת היטב.
photo_5999063285598631814_y.jpg

|אלגנטי|

נורית חיווי המסמלת את החיבור לבלוטוס או לUSB, את סף הרגישות (DPI) ומצב הסוללה נמצאת בסמוך לגלגלת. בהרמת כיסוי המגנט נמצא את מתאם G2.4 מסוג USB, ואת מיקום הסוללה, מתחת לעכבר נמצא את הקרן האופטית, לחצן כיבוי או הפעלה, ולחצן ההתאמה (עד 4000 DPI) והמעבר בין חיבור הUSB לחיבור הבלוטוס.

הלחצנים נוחים ונותנים פידבק טוב ללחיצות ומצד שני שקטים ומאפשרים עבודה גם במקומות מנוחה, הגלגלת עשויה מאלומיניום ובנויה עם שיניים ליציבות האצבע, ואינה מאפשרת גלגול רציף ארוך.
WhatsApp Image 2022-08-05 at 17.19.23.jpeg

|גלגלת שיניים|

ניתן להשיג את העכבר עם תמיכה בחיבוריות בלוטוס המאפשרת לחסוך לכם ביציאות USB במחשב, או לחילופין להתחבר ל2 מכשירים לסירוגין ומעבר מהיר באמצעות לחיצת כפתור בודדת.

גם בעת חיבור בלוטוס (5.0) דיוק העכבר היה גבוה וללא שיהוי או תקיעות מעצבנות.

באם העכבר לא היה בשימוש לאחר פרק זמן (המשתנה אם החיבור הוא USB או בלוטוס) הוא ייכנס למצב שינה ובאמצעות לחיצה והזזה בו זמנית הוא יתעורר.

הדגם עם הבלוטוס מגיע רק בצבע שחור, לעומת הדגם שתומך בחיבור ה G2.4 בלבד מגיע גם בצבעים אפור וירוק בהיר.

נכון, זה סך הכל עכבר... אין הרבה מה לכתוב עליו אבל בכמה דקות של שימוש כבר הרגשתי שזה משהו אחר ומשדרג. נייס.


לרכישה לחצו כאן
(חנות היצרן הרשמית באלי אקספרס)
קישור שיווקי


photo_5999063285598631824_y.jpg
 

מאיר 4134

משתמש מקצוען
רק שתדעו שחברת UGREEN היא איכותית באופן יוצא דופן, ויש להם מוצרים רבים כגון מטענים חוטי הטענה איכותיים וכו'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה