אחותי לומדת במגמת תכנות, היא בכיתה י"א.
היא חרקה שיניים שנתיים למרות הקושי והעומס, עכשיו לקראת הבגרות היא קיבלה רגליים קרות, והיא נחושה לעזוב את העניין .... היא יותר הומנית מאשר ריאלית ויותר חזק אצלה נושא התקשורת הבין אישית מאשר ישיבה מול מחשב...בנוסף לכך שהיא לא כ"כ מתחברת למקצוע (למרות שיכול להיות שזה מטבע היותה תלמידה...) ואני חושבת שחבל שהשקיעה שנתיים לריק ,יכול להיות שבסופו של דבר כן תתחבר כי בכל אופן היא רק בת 16 והעתיד לפניה... וחבל להוריד מקצוע רלוונטי בגלל שהיה לה קשה בכתה י"א.
איך אפשר להראות לה את הנקודות הטובות שבעניין ולשכנע אותה שלפחות תנסה לעשות את הבגרות כי בכל אופן נשאר לה רק שנה (היא קלה יותר?) עד סיום המגמות...
היא חרקה שיניים שנתיים למרות הקושי והעומס, עכשיו לקראת הבגרות היא קיבלה רגליים קרות, והיא נחושה לעזוב את העניין .... היא יותר הומנית מאשר ריאלית ויותר חזק אצלה נושא התקשורת הבין אישית מאשר ישיבה מול מחשב...בנוסף לכך שהיא לא כ"כ מתחברת למקצוע (למרות שיכול להיות שזה מטבע היותה תלמידה...) ואני חושבת שחבל שהשקיעה שנתיים לריק ,יכול להיות שבסופו של דבר כן תתחבר כי בכל אופן היא רק בת 16 והעתיד לפניה... וחבל להוריד מקצוע רלוונטי בגלל שהיה לה קשה בכתה י"א.
איך אפשר להראות לה את הנקודות הטובות שבעניין ולשכנע אותה שלפחות תנסה לעשות את הבגרות כי בכל אופן נשאר לה רק שנה (היא קלה יותר?) עד סיום המגמות...