עזרה למבינים בגרירת משכנתא

וילה בצפת

משתמש פעיל
הייתי שמח לשאול כמה שאלות בנושא גרירת משכנתא
1. אני יודע שזה תהליך קצת מתיש כי הבנק לא מרויח כלום ובפרט היום שמשכנתא ישנה שווה יותר מחדשה השאלה היא איך כן עושים זאת באיזה שלב נגשים לבנק?
2. ידוע שאם לצורך הענין קיבלתי משכנתא שהיתה 60 אחוז מהנכס ואחרי הגרירה היא תהיה 70 אחוז מהנכס זכותו של הבנק לא להסכים בטענה שריביות טובות קבלת רק בגלל שזה היה 60 אחוז מימון ופחות סיכון, אמנם השאלה שלי היא כזאת אם בדירה הראשונה שהיתה לי לקחתי סכום של 700 נגיד מתוך מיליון שזה 70 אחוז ועכשיו אני קונה דירה ב800 אבל כבר פרעתי 140 שהיתרה של הקרן היא 560, עכשיו המימון הוא בפועל 70 אחוז האם זה בסדר והבנק חייב לאשר לי או שהוא מסתכל על סכום מקורי
תודה רבה
 

דב בקר

משתמש רשום
לא אמור להתייחס לסכום המקורי
עם זאת הוא עדיין רשאי לכאורה לטעון להרעת תנאים
כי כרגע סו"ס יש לו שיעבוד טוב יותר ל560
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה