עזרה לגבי border

איש פשוט

משתמש רשום
שלום.
אני רוצה לעשות אפקט של כפתור שנלחץ עי כך שכאשר העכבר עובר על הכפתור העובי של הborder קטן.. הבעייה היא שכשאני מגדיר את האפקט שנוצר כאשר העכבר עובר על הכפתור (שבעצם אני מקטין את העובי של הborder) הborder קטן וגדל במבחוץ לבפנים ולא מבפנים לבחוץ ואז אין את האשליה של הלחיצה על כפתור..
מישהו יודע איך אני משנה את זה? ניסיתי לתת מינוס לערך וזה לא מועיל.
מקווה שהובנתי..
 

Naftali Stein

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
תוכל להשתמש במקום border ב outline עם אותם פרמטרים.
 

Tochnitan

משתמש צעיר
הנדסת תוכנה
לא יודע אם זה הפתרון אבל אתה יכול להגדיל ה-padding באותו סכום שאתה מקטין את הborder
לדוגמא:

קוד:
.btn{
     background-color:blue
    padding: 10px;
    border: 5px solid black;
 }
 .btn:hover{
   padding: 12px;
    border: 3px solid black;    
 }
 
נערך לאחרונה ב:

חנה 1

משתמש פעיל
D I G I T A L
לא כל כך מומלץ להשתמש בborder כשמשתמשים באפקט של שינוי עובי המסגרת. במקום זה עדיף להשתמש כמו שכתבו כאן בoutline או בbox shadow (שיכול לעזור עם האפקט של לחיצת כפתור. ניתן להגדיר בתחילה box shadow רגיל - חיצוני, ובעת לחיצה להוסיף לו את המילה inset ואז הוא יהיה עם הצללה פנימית, שגורמת לאפקט של כפתור לחוץ).
הסיבה היא שהמסגרת, בניגוד לoutline תופסת מקום בעמוד ויש לה משמעות, לעומת box shadow או outline שאין להם משמעות מבחינת המיקום של אלמנט מול אלמנטים אחרים ואינם תופסים מקום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה