דרוש מידע עזרה לגבי תביעת ביטוח -דירה עקב שריפה

SISAMA

משתמש צעיר
תבענו את הביטוח דירה עקב נזקים משריפה שפרצה בדירה, הביטוח שלח שמאי וכו' ושלח חברה לשיקום עם הצעת מחיר שאושרה מבחינתם (הוא חבר של השמאי...)
נבקש מידע מבעלי נסיון בנושא:
א. האם עדיף מבחינת התקציב לתת למשפץ להתנהל מול הביטוח, או שאנו נקבל את הכסף ישירות מהביטוח, כי אם תוכ"ד עבודה יהיו עלויות נוספות זה יפול עלינו.. לא?
ב. היינו רוצים לנצל את ההזדמנות לערוך כמה שינויים בבית, איך אפשר לעשות זאת מבחינה תקציבית ,"לדחוף" את זה בלי עלויות גבוהות...
(אציין שהצעת מחיר של החברה נראית מנופחת, ואעפ"כ היא אושרה, לדוג' מזגן 1.25 כ"ס + התקנה עולה 3900 לפני מע"מ..)
תודה לכל המבינים בדבר..
 

גרעין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לכאורה בלבד
ברכבים הרבה פעמים לוקחים שמאי ומתקנים לבד כך שגם אחרי הנזק אתה נשאר עם סכום הגון
ואולי הוא הדין במקרה שלכם זה נראה שנתנו שמאות יפה... כדאי להביא בעל מקצוע אמין!!! שיתן הצעת מחיר גלובלית ויתכן שתהיו מופתעים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה