עזרה ביבוא קובץ

  • פותח הנושא ben68
  • פורסם בתאריך

ben68

משתמש חדש
כשאני מנסה לייבא קובץ מסוג mpeg או VLC למשל, המחשב מודיע לי הערה כזו: unsupported format or damaged file מה עלי לעשות אני כן צריך את הקובץ הזה? האם זה בעיות של קודקים לתוכנות האלו כדי הפרימייר תזהה את הקובץ או שזה בעיה אחרת... צריך עזרה דחוף, תודה.
 

dor

משתמש רשום
קרה לי בעבר בעיה כזאת בגירסא דפוקה של פרמייר. תנסה לשנות לmpg סיומת לavi או wmv.
 

ben68

משתמש חדש
ניסיתי זה לא עזר, מדוע המחשב כן מצליח לפתוח את הקובץ ולראות אותו אבל כשזה בפרימייר אי אפשר לייבא אותו? אולי השתנו לי הגדרות בפרימייר אם כן איפה מסדרים או בודקים את זה?
 

dor

משתמש רשום
pinnacle TRex

תנסה להמיר בתוכנת המרה הזאת לAVI DV
 

קבצים מצורפים

  • TRex.rar
    3 MB · צפיות: 10

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה