עוד פרסומת כזו...

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י pr;1448885:
אני רואה שהרבה כאן התלהבו,
לי בא להקיא.

מוזר... גם לי...


הסרטון כביכול אמור לתת לך תחושה שאם תלמד אצלם תהיה מקובל בחברה ה"תורנית"?
הרי בציבור ה"תורני" מי שלומד לימודים, לומד לפרנסתו (וכל אחד ומידת הביטחון שלו)
כך שאם הוא נשאר "תורני" למרות הלימודים הוא "מקובל"
ולא השאלה אם הוא "למד", אלא השאלה היא איך הוא נראה ומתנהג כשהוא לומד.

לכן לדעתי אם הבנתי נכון לאיזה קהל יעד הם ניסו לפנות, הם החטיאו את המטרה,
אם היו "מתהדרים" ב"כשרות" צורת ותכני הלימוד וכדו',
נראה לי שזה היה נכון יותר לגבי אלו שמחפשים להיות "מסודרים", בתוככי הציבור ה"תורני".

בכלל איזה מסר זה? שמי שלומד ב"לב", מסודר, ומי שלומד תורה, כביכול לא? מעורר חלחלה...
אולי זה מפני שאני לא קהל היעד? ברוך השם!

והסרטון החדש יותר גרוע: זה באמת אמור ליצור אשליה שאם תלמד פיזיקה יהיו לך יותר קופצים מקרב ה"ציבור התורני"? ומישהו מאמין לאשליה זהו? או שזה אולי מנסה להוכיח שגם ה"תורניים" היום "מעריכים" לימודי פיזיקה? דבר שברור שלא נכון ומעורר חלחלה בפני עצמו...
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י למען דעת;1510800:

זה הרבה יותר רחוק.
מנסה לענות על הפחד הבסיסי של 'מה יהיה בשידוכים', ולהרגיע כביכול, אבל כל השיח זה של 'בבלי, ירושלמי ופיזיקה' ....
מיותר להוסיף.
 

הגיג

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
גועל נפש מרוכז.
לפחות קשה להתבלבל ככה
 

גרנולה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
השני על הפרצוף!!! למרות שגם הראשון.
עושים צחוק מהציבור החרדי. נקודה.

חשבו שכך ישכנעו בני ישיבות ואברכים?!? חחחחח.....

הם בכלל לא מכירים את סולם הערכים של ציבור בני התורה, איך הם מעיזים לפרסם כאלו פרסומות?!??
פדיחות בשבילם.......
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
דומה שלא ממש הבנתם את הקונץ של הפרסומת.
היא לא עובדת באופן שאתם מצפים ממנה לעבוד, (ובכלל כל הפרסומות של מכון לב, גם למגזר הדתי מועברות באופן כזה, סוריאליסטי והזוי) היא לא נותנת לכם את המשוואה: "צפיתי בסרטון = אני מרים טלפון להתקשר"
השיטה היא שונה לחלוטין.
מבחינתם הם יכולים לשים בפרסומת סרטון שמתאר את התלמידים שלהם כשהם מדברים עם סוסים, אבל זה לא מעניין, לא מעצבן, ולא זכיר.
הרעיון של הפרסומת הוא כזה, ורק כזה.
תזכרו שמכון לב היא המכללה הכי איכותית במגזר הדתי-חרדי.
ומחר בבוקר אם תתקשר אליכם יועצת לימודים של מכון "השכלה ללא מאמץ", אתם תשוו את מה שהיא מציעה לכם עם האסוציאציה הראשונה שתעלה לכם בראש בנוגע ללימודים גבוהים למגזר החרדי דתי.
אם האסוציאציה תהיה "מכון לב" אז הפרסומת הצליחה.
אם תחשבו על "מכללת שפע תעודות" אז הם נכשלו.
זה הכל.
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י למען דעת;1510800:

סליחה, אבל מזעזע!!!!!!!!!!!
אין מידות, אין יר"ש אין אפילו אופי ואישיות, יש רק פיזיקה ומועד א' ועוד כמה קישקושים שמכניסים קרירות, וכמובן- שידוך. לא בהיכרות, ח"ו....
ממתי זה המדד לבחור טוב?:eek:
והעיקר שכולם לבושים שחור שחור...

אני ממש לא מדברת על ההפקה והענף. לא מבינה בזה.
אבל אותנו חינכו לערכים אחרים. כן!!!. והמשב"ק של הרבי מדבר איתו בשפה, ז"א- הוא גם למד פיזיקה.....
ב"ה, שיח חדש בציבור החרדי.
עצוב וכואב
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
את המסרים כבר כולם לפני הוקיעו, גם אני מצטרפת...

מבחינת ההפקה - 1:0
השחקנים, התפאורה, הזקנים המאולתרים (בחלקם), השפה, הסגנון, הכל פשוט מושלם.
 

גרנולה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכתב ע"י קקטוס;1510985:
דומה שלא ממש הבנתם את הקונץ של הפרסומת.
היא לא עובדת באופן שאתם מצפים ממנה לעבוד, (ובכלל כל הפרסומות של מכון לב, גם למגזר הדתי מועברות באופן כזה, סוריאליסטי והזוי) היא לא נותנת לכם את המשוואה: "צפיתי בסרטון = אני מרים טלפון להתקשר"
השיטה היא שונה לחלוטין.
מבחינתם הם יכולים לשים בפרסומת סרטון שמתאר את התלמידים שלהם כשהם מדברים עם סוסים, אבל זה לא מעניין, לא מעצבן, ולא זכיר.
הרעיון של הפרסומת הוא כזה, ורק כזה.
תזכרו שמכון לב היא המכללה הכי איכותית במגזר הדתי-חרדי.
ומחר בבוקר אם תתקשר אליכם יועצת לימודים של מכון "השכלה ללא מאמץ", אתם תשוו את מה שהיא מציעה לכם עם האסוציאציה הראשונה שתעלה לכם בראש בנוגע ללימודים גבוהים למגזר החרדי דתי.
אם האסוציאציה תהיה "מכון לב" אז הפרסומת הצליחה.
אם תחשבו על "מכללת שפע תעודות" אז הם נכשלו.
זה הכל.

אני לא הבנתי מהסרטון שמדובר ב"מכללה הכי איכותית במגזר החרדי".
מבחינתי לא הציגו כאן מגזר חרדי. הם מנסים להציג אותם, אבל, לא יודעים על מה הם מדברים בכלל.
במחשבה שניה, אותי הם הצחיקו....

אולי יש אחרים שהבינו את זה אחרת?!?....
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
זה נראה שהמסר שלהם הוא:
הציבור החרדי הוא מזויף, כל סוגי החרדים שאתה רואה הם מזויפים וגם אם הם מדברים גבוהה גבוהה על תןרה והם משב"קים של אדמו"ר (ולא אתפלא אם בסרטון הבא יהיה משהו על האדמו"ר בעצמו) הם בתוך תוכם מעריכים בעיקר כסף.

ולכן אם אתה היום נמצא בישיבה אבל אתה עלוב ומסכן ולא יכול ללמוד ואתה מפחד לצאת לעבוד אתה חושש מה יגידו אין לך מה לדאוג כי עמוק בפנים כולם רוצים כסף ורוצים חתן שיביא כסף לבית.

היה אפשר באותה מידה להראות שחקן ספורט מוצלח ולהראות איזה אדמור יושב בלילה ומסתכל בטלוויזיה ונהנה מהמשחק שלו...

אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים ולהתפלל לגאולה השלמה בקרוב.
 

גרנולה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מקופלת;1511107:
כי לא זה מה שהם רצו שתביני,
ותקראי שוב מה כתב קקטוס...

אני כבר קראתי. והבנתי מצוין.

רצו שאני אבין משהו, ניסו לעבוד עלי, לא הצליחו!!!
 

אגוזי

משתמש רשום
נכתב ע"י קקטוס;1510985:
דומה שלא ממש הבנתם את הקונץ של הפרסומת.
היא לא עובדת באופן שאתם מצפים ממנה לעבוד, (ובכלל כל הפרסומות של מכון לב, גם למגזר הדתי מועברות באופן כזה, סוריאליסטי והזוי) היא לא נותנת לכם את המשוואה: "צפיתי בסרטון = אני מרים טלפון להתקשר"
השיטה היא שונה לחלוטין.
מבחינתם הם יכולים לשים בפרסומת סרטון שמתאר את התלמידים שלהם כשהם מדברים עם סוסים, אבל זה לא מעניין, לא מעצבן, ולא זכיר.
הרעיון של הפרסומת הוא כזה, ורק כזה.
תזכרו שמכון לב היא המכללה הכי איכותית במגזר הדתי-חרדי.
ומחר בבוקר אם תתקשר אליכם יועצת לימודים של מכון "השכלה ללא מאמץ", אתם תשוו את מה שהיא מציעה לכם עם האסוציאציה הראשונה שתעלה לכם בראש בנוגע ללימודים גבוהים למגזר החרדי דתי.
אם האסוציאציה תהיה "מכון לב" אז הפרסומת הצליחה.
אם תחשבו על "מכללת שפע תעודות" אז הם נכשלו.
זה הכל.

לא לא לא
אם תתקשר אלי אריאלה יועצת הלימודים של "השכלה עם מאמץ" האסוציאציה הראשונה שתעלה לי בראש זה: "או, אולי סופסוף נפתח משו נורמלי לציבור החרדי?"
 

מקופלת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י גרנולה;1511116:
אני כבר קראתי. והבנתי מצוין.

רצו שאני אבין משהו, ניסו לעבוד עלי, לא הצליחו!!!

סליחה,
בקריאה שניה העלית לי ספקות לגבי הבנתי... :eek:
 

הגיג

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
לא נראה לי שצריך הרבה גאונות בפרסום כדי להבין שאם תוך כדי אסוציאציה עולה תחושת דחייה זה לא פרסומת טובה.
אז בסדר, העלו את השם שלהם למודעות. אבל אנשים לא קונים מוצרים שמבחילים אותם נקודה.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י estigr;1511159:
לא נראה לי שצריך הרבה גאונות בפרסום כדי להבין שאם תוך כדי אסוציאציה עולה תחושת דחייה זה לא פרסומת טובה.
אז בסדר, העלו את השם שלהם למודעות. אבל אנשים לא קונים מוצרים שמבחילים אותם נקודה.

אם כי, מסתבר שקהל היעד שלהם רגיל לפרסומות מהסגנון הזה.
פשוט כי הטלויזיה מלאה בהן:cool:.
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י estigr;1511159:
לא נראה לי שצריך הרבה גאונות בפרסום כדי להבין שאם תוך כדי אסוציאציה עולה תחושת דחייה זה לא פרסומת טובה.
אז בסדר, העלו את השם שלהם למודעות. אבל אנשים לא קונים מוצרים שמבחילים אותם נקודה.

קהל היעד שלהם ( בחורי ישיבה שמאסו בתורה ורוצים כסף) ממש מתחברים לזה . אין להם שום ענין לפנות לקהל שאינו קהל היעד שלהם.
 

מקופלת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י מיכל123;1511168:
קהל היעד שלהם ( בחורי ישיבה שמאסו בתורה ורוצים כסף) ממש מתחברים לזה . אין להם שום ענין לפנות לקהל שאינו קהל היעד שלהם.

סליחה????
אין קהל מספיק גדול שהולך ללמוד בעצת רבותיו, ולא בגלל שמאס בתורה???? ולא בגלל שרוצה כסף, אלא בגלל שצריך כסף, ולא מקופת העיר?????
אני ממש לא בעד הפרסום, אבל בבקשה לא לקטלג את כל הציבור שכן הולך ללמוד!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה