עוד מסיבה והפעם בטורקיז...

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
הכל.
איך מתפתחים ממשהו קטן ומקומי לארצי.
על מה כדאי להתמקד בפרסום ואיפה לפרסם?
איך בדיוק מתמחרים? לפי מה.
ועוד...
כרגע לא עולות לי שאלות נוספות אבל הן ישנן.
אולי קבוצת נשים יחד שרוצות להתפתח יכולה לעזור בפחד של קפיצת הראש הזו:confused:
יש את מיכל רוזנר, יו"ר עמותת יוצרים סביבה
העמותה מקדמת אמניות חרדיות. יש לה פורום שו"ת, ומידי פעם יש בעלת מקצוע בפורום שעונה על שאלות כאלו של שיווק, מיתוג, וכדו'.
 

רוקי

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
יש את מיכל רוזנר, יו"ר עמותת יוצרים סביבה
העמותה מקדמת אמניות חרדיות. יש לה פורום שו"ת, ומידי פעם יש בעלת מקצוע בפורום שעונה על שאלות כאלו של שיווק, מיתוג, וכדו'.
תודה.
ואיך אני מגיעה אליה?
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
תודה.
ואיך אני מגיעה אליה?
http://www.ysviva.org/
יש שם את כל הפרטים ליצירת קשר, הפורום, ועוד.
השותפות באיגוד ובפעילויות שלה עוזר למי שמנסה להתקדם.
אישית לא מספיק דחפתי את עצמי (לא בטוחה לאיזה תחום בדיוק אני רוצה להתקדם), אבל זה נראה שמוכיח את עצמו למי שרוצה.
 

קידום ושיווק

משתמש חדש
הכל.
איך מתפתחים ממשהו קטן ומקומי לארצי.
על מה כדאי להתמקד בפרסום ואיפה לפרסם?
איך בדיוק מתמחרים? לפי מה.
ועוד...
כרגע לא עולות לי שאלות נוספות אבל הן ישנן.
אולי קבוצת נשים יחד שרוצות להתפתח יכולה לעזור בפחד של קפיצת הראש הזו:confused:

אני וותיקה כאן בפורום ומתעסקת עם קידום עיסקי ושיווקי, אבל מכיוון שלא רציתי לעשות לעצמי אאוטינג עצמי פתחתי ניק חדש כדי לענות על השאלה הזו :)
אז ככה:

בתמחור אנחנו צריכות להביא בחשבון שלושה פרמטרים בסיסיים:
- כמה שווה שעת עבודה שלך (וכמה זמן עבודה דורש המוצר)
- כמה העלויות שלך (כולל חומרי גלם ופרסום)
- כמה המוצר שלך שווה ללקוחות שלך (וכמה עולים התחליפים האחרים שיכולים למלא את מקומו)
ועוד משהו חשוב: כמה לקוחות את צופה שתוכלי להשיג בחודש. כי אנחנו חייבים לדוג לא רק שתכסי את עלות השעה, אלא גם שתוכלי להתפרנס. (זו הסיבה שלמשל הרצאות ושעות סיפור וכדומה עולות הרבה כסף, פשוט כדי שאנשים יוכלו להתפרנס מזה... )

לגבי פרסום -
אני צריכה שתדייקי לך (ולנו...) מה בדיוק המוצר שאת מוכרת ולמה הוא מיועד.
ואז ננסה ביחד לחשוב איך אפשר להגיע ללקוחות הספציפיים האלה במינימום כסף.
למשל, אם את רוצה לפנות לגננות ננסה לחשוב איך אפשר, נניח, לשכנע מישהי שעושה מכירות של מוצרים בתחילת שנה, לתת לכל לקוחה שלה דף פרסומת שלך. ואיך לדבר עם מישהי שמוכרת תוכניות לריתמיקאיות שתספר להם שאת יכולה לעזור להן עם התפאורה שלהן; ואם את רוצה לצרף את הפרחים שלך לעיצובי מתנות לכלות, לבדוק איך אפשר לעשות שיתוף פעולה בינך לבין חנות כלי כסף, למשל, שתצרף פרחים שלך לפמוטים שהם מוכרים וכו'.

אם יש לך (ולאחרות) שאלות נוספות, אשתדל בלי נדר לענות.
שיהיה בהצלחה!
 

רוקי

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
אני וותיקה כאן בפורום ומתעסקת עם קידום עיסקי ושיווקי, אבל מכיוון שלא רציתי לעשות לעצמי אאוטינג עצמי פתחתי ניק חדש כדי לענות על השאלה הזו :)
אז ככה:

בתמחור אנחנו צריכות להביא בחשבון שלושה פרמטרים בסיסיים:
- כמה שווה שעת עבודה שלך (וכמה זמן עבודה דורש המוצר)
- כמה העלויות שלך (כולל חומרי גלם ופרסום)
- כמה המוצר שלך שווה ללקוחות שלך (וכמה עולים התחליפים האחרים שיכולים למלא את מקומו)
ועוד משהו חשוב: כמה לקוחות את צופה שתוכלי להשיג בחודש. כי אנחנו חייבים לדוג לא רק שתכסי את עלות השעה, אלא גם שתוכלי להתפרנס. (זו הסיבה שלמשל הרצאות ושעות סיפור וכדומה עולות הרבה כסף, פשוט כדי שאנשים יוכלו להתפרנס מזה... )

לגבי פרסום -
אני צריכה שתדייקי לך (ולנו...) מה בדיוק המוצר שאת מוכרת ולמה הוא מיועד.
ואז ננסה ביחד לחשוב איך אפשר להגיע ללקוחות הספציפיים האלה במינימום כסף.
למשל, אם את רוצה לפנות לגננות ננסה לחשוב איך אפשר, נניח, לשכנע מישהי שעושה מכירות של מוצרים בתחילת שנה, לתת לכל לקוחה שלה דף פרסומת שלך. ואיך לדבר עם מישהי שמוכרת תוכניות לריתמיקאיות שתספר להם שאת יכולה לעזור להן עם התפאורה שלהן; ואם את רוצה לצרף את הפרחים שלך לעיצובי מתנות לכלות, לבדוק איך אפשר לעשות שיתוף פעולה בינך לבין חנות כלי כסף, למשל, שתצרף פרחים שלך לפמוטים שהם מוכרים וכו'.

אם יש לך (ולאחרות) שאלות נוספות, אשתדל בלי נדר לענות.
שיהיה בהצלחה!
תודה!
לא רוצה לנחש מי את אבל מסגנון התשובה אולי אפשר.:rolleyes:
את מותק שאת ככה מיעצת:).
עכשיו שאלה כנה באמת עד כמה כדאי לפנות לקופירייטרית/ משווקת וכו' כדי לקדם או בכלל להתחיל להריץ עסק.
 

קידום ושיווק

משתמש חדש
תודה!
לא רוצה לנחש מי את אבל מסגנון התשובה אולי אפשר.:rolleyes:
את מותק שאת ככה מיעצת:).
עכשיו שאלה כנה באמת עד כמה כדאי לפנות לקופירייטרית/ משווקת וכו' כדי לקדם או בכלל להתחיל להריץ עסק.

עצה כנה? בשלב ראשון לא לפנות לאף אחד.
לחשוב. לחשוב. לחשוב.
לחשוב מה את רוצה למכור. לחשוב למי את רוצה למכור את זה. לחשוב מה יבדיל בינך לבין אחרים שמוכרים מוצרים דומים [או לאותה נישה]
לקנות מחברת ולמלא אותה ברסיסי משפטים ורעיונות.... עד שתרגישי שהרעיון שלך כבר לא ערטילאי, אלא משהו עם גוף ובשר.
אחר כך כדאי להתחיל לדבר על זה עם אנשים. עדיף עם מצליחנים.... כאלה שיש להם גישה אופטימית לחיים והצלחות מאחוריהם. בשום פנים ואופן לא כאלה שיידעו רק לספר לך 'כמה שהחיים קשים' ו'איך אין לך סיכוי' (ולא משנה מי את ומה את עושה, תמיד יימצאו סיפורים על אנשים שעשו בדיוק מה שאת עושה ונכשלו בגדול........... ויש גם סיפורים הפוכים. את בוחרת איזה סיפורים לשמוע, כשאת בוחרת עם מי להתייעץ!)
וכשאת מדברת עם המצליחנים האלה פשוט ספרי להם על החלום שלך ותשאלי אותם 'אם זה היה העסק שלך, מה היית עושה איתו? מה היה הצעד הבא שלך עכשיו?'
שווה לנצל בשביל השאלה הזו קשרים מהעבר, מהמשפחה הרחוקה, מכל מקום, חברות של חברות, בנות דודות של בנות דודות, כל מי שאת יכולה לחשוב עליו.
לספר לאנשים מה את עושה, ולשאול אותם איך הם היו מקדמים את זה.
ולהוסיף את התשובות למחברת שלך.
(ואם מישהו יגיד לך 'אה, אומנות זה פסה, היום כדאי לך ללכת להיות בודקת תוכנה' אז תגידי לו בשלווה: 'אם כל מה שהיית אוהב ורוצה לעשות זה אומנות, איך היית מנסה להתפרנס מזה? למי כדאי לי לשווק את התוצרים שלי?' ואם הוא יתעקש, תדעי שפנית לאדם לא נכון... לא שברעיון שלך יש בעיה)

תקחי בחשבון שהעסק שלך הוא הבייבי שלך, ויש לך 'חושים אימהים' כלפיו.
עבור אשת מקצוע חיצונית תהי בסך הכל עוד לקוח.
לכן, קודם כל - אני ממליצה - על המון עבודה עצמית וחשיבה.
(מה כן? לפעמים צריך הדרכה על מה לחשוב.... וכאן אשת מקצוע כן יכולה לעזור!)
אחרי שתעשי את כל זה תוכלי - אם תרצי - לפנות למישהי שתעזור לך עם סלוגן (במידה וצריך) וכדומה.
 

רוקי

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
עצה כנה? בשלב ראשון לא לפנות לאף אחד.
לחשוב. לחשוב. לחשוב.
לחשוב מה את רוצה למכור. לחשוב למי את רוצה למכור את זה. לחשוב מה יבדיל בינך לבין אחרים שמוכרים מוצרים דומים [או לאותה נישה]
לקנות מחברת ולמלא אותה ברסיסי משפטים ורעיונות.... עד שתרגישי שהרעיון שלך כבר לא ערטילאי, אלא משהו עם גוף ובשר.
אחר כך כדאי להתחיל לדבר על זה עם אנשים. עדיף עם מצליחנים.... כאלה שיש להם גישה אופטימית לחיים והצלחות מאחוריהם. בשום פנים ואופן לא כאלה שיידעו רק לספר לך 'כמה שהחיים קשים' ו'איך אין לך סיכוי' (ולא משנה מי את ומה את עושה, תמיד יימצאו סיפורים על אנשים שעשו בדיוק מה שאת עושה ונכשלו בגדול........... ויש גם סיפורים הפוכים. את בוחרת איזה סיפורים לשמוע, כשאת בוחרת עם מי להתייעץ!)
וכשאת מדברת עם המצליחנים האלה פשוט ספרי להם על החלום שלך ותשאלי אותם 'אם זה היה העסק שלך, מה היית עושה איתו? מה היה הצעד הבא שלך עכשיו?'
שווה לנצל בשביל השאלה הזו קשרים מהעבר, מהמשפחה הרחוקה, מכל מקום, חברות של חברות, בנות דודות של בנות דודות, כל מי שאת יכולה לחשוב עליו.
לספר לאנשים מה את עושה, ולשאול אותם איך הם היו מקדמים את זה.
ולהוסיף את התשובות למחברת שלך.
(ואם מישהו יגיד לך 'אה, אומנות זה פסה, היום כדאי לך ללכת להיות בודקת תוכנה' אז תגידי לו בשלווה: 'אם כל מה שהיית אוהב ורוצה לעשות זה אומנות, איך היית מנסה להתפרנס מזה? למי כדאי לי לשווק את התוצרים שלי?' ואם הוא יתעקש, תדעי שפנית לאדם לא נכון... לא שברעיון שלך יש בעיה)

תקחי בחשבון שהעסק שלך הוא הבייבי שלך, ויש לך 'חושים אימהים' כלפיו.
עבור אשת מקצוע חיצונית תהי בסך הכל עוד לקוח.
לכן, קודם כל - אני ממליצה - על המון עבודה עצמית וחשיבה.
(מה כן? לפעמים צריך הדרכה על מה לחשוב.... וכאן אשת מקצוע כן יכולה לעזור!)
אחרי שתעשי את כל זה תוכלי - אם תרצי - לפנות למישהי שתעזור לך עם סלוגן (במידה וצריך) וכדומה.
תודה רבה לתשובה כ"כ מפורטת ויפה לא ציפיתי.
באמת אתחיל לעשות ש.ב. מעניין לאן אגיע בסוף...
 

רותי12

מהמשתמשים המובילים!
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
הכל.
איך מתפתחים ממשהו קטן ומקומי לארצי.
על מה כדאי להתמקד בפרסום ואיפה לפרסם?
איך בדיוק מתמחרים? לפי מה.
ועוד...
כרגע לא עולות לי שאלות נוספות אבל הן ישנן.
אולי קבוצת נשים יחד שרוצות להתפתח יכולה לעזור בפחד של קפיצת הראש הזו:confused:
מסכימה איתך
גם לי יש כמה דברים לשווק ואני דפוקה בזה:(
 

קידום ושיווק

משתמש חדש
כלומר, מצליחים בעסקים או מה?
אנשים עם גישה חיובית ומלאת מרץ לחיים.
כאלה שאי אפשר להיות לידם בדיכאון :)
אנשים עם ראש פתוח, ערניים להזדמנויות
לא מפחדים לנסות

ולשאלתך - הם לא חייבים להיות עצמאיים ו/או עשירים למרות שזה יכול בהחלט להיות בונוס.

@רותי12 דווקא היה נראה שעשית עבודה מאוד יפה עם רשימת התפוצה שלך!
את בהחלט בכיוון טוב....
אולי כדאי לך להכין תוכנית שנתית, עם כמה 'קפיצות' משמעותיות שאת רוצה לעשות.
(זה יכול להיות קמפיין מאסיבי בתקפה שיש בה סיכוי טוב למכירות, תאריכים לקורסים, משלוחי מנות וכו') התוכנית מאפשרת לך להתכונן מראש ובצורה טובה לאירועים משמעותיים, ובעז"ה גם להפיק יותר רווחים.
ותועלת נוספת שלה - היא מאפשרת לך לראות איך מה (ומתי) כדאי לך להוסיף לעסק כדי שאפשר יהיה להתפרנס ממנו טוב יותר.

ואם יש כאן רצון, אני אשמח מאוד לפתוח שרשור מאורגן בנושא. יוכל להביא תועלת גם לאחרות.
 

נושנושית

משתמש מקצוען
הכל.
איך מתפתחים ממשהו קטן ומקומי לארצי.
על מה כדאי להתמקד בפרסום ואיפה לפרסם?
איך בדיוק מתמחרים? לפי מה.
ועוד...
כרגע לא עולות לי שאלות נוספות אבל הן ישנן.
אולי קבוצת נשים יחד שרוצות להתפתח יכולה לעזור בפחד של קפיצת הראש הזו:confused:
אני ממליצה מאד על מעוף
יש להם קורסים ליזמות עסקית ולמכירות ופירסום והם מעולים. הקורסים שלהם מסובסדים ממשרד הכלכלה והמחירים ממש מצחיקים. ללמוד שם עושה חשק להתפתח בגדול ולצאת החוצה..
אני הכי נהנית מהיועצים העיסקיים שלהם שיושבים לשעות פרטניות במחיר מגוחך בהתאם לנושא שאת רק רוצה: פירסום, שיווק וכו' וכו'...
למי שרוצה לגדול ולא יודעת איך עושים את זה- הם הכתובת
 

רותי12

מהמשתמשים המובילים!
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אנשים עם גישה חיובית ומלאת מרץ לחיים.
כאלה שאי אפשר להיות לידם בדיכאון :)
אנשים עם ראש פתוח, ערניים להזדמנויות
לא מפחדים לנסות

ולשאלתך - הם לא חייבים להיות עצמאיים ו/או עשירים למרות שזה יכול בהחלט להיות בונוס.

@רותי12 דווקא היה נראה שעשית עבודה מאוד יפה עם רשימת התפוצה שלך!
את בהחלט בכיוון טוב....
אולי כדאי לך להכין תוכנית שנתית, עם כמה 'קפיצות' משמעותיות שאת רוצה לעשות.
(זה יכול להיות קמפיין מאסיבי בתקפה שיש בה סיכוי טוב למכירות, תאריכים לקורסים, משלוחי מנות וכו') התוכנית מאפשרת לך להתכונן מראש ובצורה טובה לאירועים משמעותיים, ובעז"ה גם להפיק יותר רווחים.
ותועלת נוספת שלה - היא מאפשרת לך לראות איך מה (ומתי) כדאי לך להוסיף לעסק כדי שאפשר יהיה להתפרנס ממנו טוב יותר.

ואם יש כאן רצון, אני אשמח מאוד לפתוח שרשור מאורגן בנושא. יוכל להביא תועלת גם לאחרות.
תודה רבה
נחשוב על זה
הבעיה שזה רק אפיק צדדי וקשה להשקיע גם וגם...
 

קדימה צעד

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עימוד ספרים
תודה רבה
נחשוב על זה
הבעיה שזה רק אפיק צדדי וקשה להשקיע גם וגם...
אם יש לך לוח תכנון שנתי עם ארבעה-חמישה אירועים מרכזיים שאת מתכוננת אליהם מראש, זה יותר נינוח מאשר בוקר אחד להתעורר ולהיזכר ש'שוב צריך להכנס לאטרף הזה'....
 
נערך לאחרונה ב:

פילפילון

אתרוגיסטית חדשה
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
אולי את מעבירה סדנה ומלמדת אותנו אחת ולתמיד
איך עושים את הפרחים הללו
 

רוקי

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
אולי את מעבירה סדנה ומלמדת אותנו אחת ולתמיד
איך עושים את הפרחים הללו
חמודה שאת. אני תמיד נהנית לקרוא את התגובות שלך.
ועכשיו לשאלתך-
מקווה למצוא זמן (אולי בחופשש)
ולהעלות הדרכה מסודרת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה