מצלמות עדשות וציוד טכני עדשת זום 24-70

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
יש לי מצלמת קנון 6D מארק 2 עם עדשה 85
אני מעונינת לקנות עדשת זום עד 5000 שח

ביררתי על 24-70 ואמרו לי שהיא מאוד חדה
החלטתי שאני הולכת עליה
השאלה שלי מה ההבדלים בין כל דגם
צירפתי למטה קישורים של עדשות
אשמח להסבר מה ההבדל? והאם באמת זה משמעותי ההבדלי מחירים?
ומה הכי ממולץ לקנות?
ומי שמבין בוידאו אשמח לדעת האם היא מתאימה לוידאו?

תודה רבה




 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אם כבר את קונה ממליצה ללכת על קנון.
ועל הכי טוב.
שלא תשקיעי ותרצי להשקיע שוב כי זה לא מספיק.
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אני מעונינת לקנות עדשת זום
לאיזה צורך?

קחי בחשבון שה24-70 עדשה ברובה רחבה.
מתאימה בעיקר למשפחתיות בסטודיו
אירועים
מוצרים
וNB
 

~מירי לוריא ~

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
לאיזה צורך?

קחי בחשבון שה24-70 עדשה ברובה רחבה.
מתאימה בעיקר למשפחתיות בסטודיו
אירועים
מוצרים
וNB
וואי את מפתיעה אותי
כי אני בדרך לקנות את העדשה הזו (24-70 מארק 2 של קנון- ואגב היא לא עולה 5000)
קיבלתי עליה הרבה מצלמות
אבל מדבריך זה נשמע שלצלומי חוץ היא פחות מתאימה, למה?
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
וואי את מפתיעה אותי
כי אני בדרך לקנות את העדשה הזו (24-70 מארק 2 של קנון- ואגב היא לא עולה 5000)
קיבלתי עליה הרבה מצלמות
אבל מדבריך זה נשמע שלצלומי חוץ היא פחות מתאימה, למה?
אכן עדשה מעולה
אבל היא עדשה רחבה

בצילומי חוץ לרוב אפשר ללכת אחורה ככה שאין הפרעה להשתמש בעדשות צרות.
לא שיש מניע להשתמש בעדשה רחבה.

עדשה רחבה בחוץ:
- אפשר להיות קרוב למצולם ולא צריך לצרוח (מבחינתי זה חיסרון כי אני דוקא אוהבת את הספייס שיש למצולם כשאני רחוקה)
- לא צריך להדחס לתוך קוצים עצים צמחים. אפשר לעמוד קרוב למצולם ולצלם על המספרים הנמוכים.
- בצילום תקריב פחות מ70 (מדברת על FF) לרוב יתקבל עיוות לא מחמיא למצולם.
- והחיסרון העיקרי מבחינתי זה חוסר בעומק שדה.

אחד הקריטריונים המשמעותיים לעומק שדה זה עדשה צרה.

לדוגמא:
אם אני יצלם עם עדשה 70-200 על צמצם 4 ואני יעמוד על 200 MM
אני יקבל יותר עומק שדה מאשר עם עדשת 85 MM על צמצם 2.8

מאמינה שאלו שעובדות בחוץ עם 24-70
נשארות לרוב על 70 MM וצמצם 2.8
אחרת אין שום סיכוי לעומק שדה.


וואי את מפתיעה אותי
מה הביא אותך להחלטה לרכוש דווקא אותה?
 

~מירי לוריא ~

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
אכן עדשה מעולה
אבל היא עדשה רחבה

בצילומי חוץ לרוב אפשר ללכת אחורה ככה שאין הפרעה להשתמש בעדשות צרות.
לא שיש מניע להשתמש בעדשה רחבה.

עדשה רחבה בחוץ:
- אפשר להיות קרוב למצולם ולא צריך לצרוח (מבחינתי זה חיסרון כי אני דוקא אוהבת את הספייס שיש למצולם כשאני רחוקה)
- לא צריך להדחס לתוך קוצים עצים צמחים. אפשר לעמוד קרוב למצולם ולצלם על המספרים הנמוכים.
- בצילום תקריב פחות מ70 (מדברת על FF) לרוב יתקבל עיוות לא מחמיא למצולם.
- והחיסרון העיקרי מבחינתי זה חוסר בעומק שדה.

אחד הקריטריונים המשמעותיים לעומק שדה זה עדשה צרה.

לדוגמא:
אם אני יצלם עם עדשה 70-200 על צמצם 4 ואני יעמוד על 200 MM
אני יקבל יותר עומק שדה מאשר עם עדשת 85 MM על צמצם 2.8

מאמינה שאלו שעובדות בחוץ עם 24-70
נשארות לרוב על 70 MM וצמצם 2.8
אחרת אין שום סיכוי לעומק שדה.



מה הביא אותך להחלטה לרכוש דווקא אותה?
קודם כל תודה על התשובה המפורטת
וההמלצה של המוכר הביאה אותי
מעניין אותי על איזה עדשה היית ממליצה? כי החסרונות שמנית פה הם משמעותיים בשבילי
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
קודם כל תודה על התשובה המפורטת
וההמלצה של המוכר הביאה אותי
מעניין אותי על איזה עדשה היית ממליצה? כי החסרונות שמנית פה הם משמעותיים בשבילי
סיפרת למוכר מה את מצלמת?
מאמינה שאצל צלמי אירועים זאת עדשת חובה

אישית ממליצה על 70-200 2.8
מושלמת!!

היה לי חששות לגבי הכובד
לא מרגישה אותו בכלל, יש לי רתמה שמתחברת לתחתית המצלמה
ויושבת נכון על הגב והכובד מחולק נכון.
וכן בשעת הצילום משתדלת להתמך במשהו
וכשאת לא צריכה לנתר ולקפץ ולקום מליון פעם בשניה
אין בעיה להתמקם נח ולצלם עם הזום לפי הצורך.
 

~מירי לוריא ~

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
סיפרת למוכר מה את מצלמת?
מאמינה שאצל צלמי אירועים זאת עדשת חובה

אישית ממליצה על 70-200 2.8
מושלמת!!

היה לי חששות לגבי הכובד
לא מרגישה אותו בכלל, יש לי רתמה שמתחברת לתחתית המצלמה
ויושבת נכון על הגב והכובד מחולק נכון.
וכן בשעת הצילום משתדלת להתמך במשהו
וכשאת לא צריכה לנתר ולקפץ ולקום מליון פעם בשניה
אין בעיה להתמקם נח ולצלם עם הזום לפי הצורך.
ספרתי לו.. לכן אני כ"כ מתפלאת
הרתמה הזאת נשמעת מעניינת- אף לא נתקלתי איתה, מגרה לנסות
,אני עכשיו עם עדשה קבועה לכן בראש שלי תוך כדי הצילומים אני עושה ריצת מרתון קדימה אחורה.. אבל בעדשת זום יש באמת יותר אפשרות להתמקם ולהתייצב
מבחינת פספוסי פוקוס?- היא בסדר? זה ה-חשש העיקרי שלי...

בכל אופן תודה ענקית על העזרה!!
 

~מירי לוריא ~

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
סיפרת למוכר מה את מצלמת?
מאמינה שאצל צלמי אירועים זאת עדשת חובה

אישית ממליצה על 70-200 2.8
מושלמת!!

היה לי חששות לגבי הכובד
לא מרגישה אותו בכלל, יש לי רתמה שמתחברת לתחתית המצלמה
ויושבת נכון על הגב והכובד מחולק נכון.
וכן בשעת הצילום משתדלת להתמך במשהו
וכשאת לא צריכה לנתר ולקפץ ולקום מליון פעם בשניה
אין בעיה להתמקם נח ולצלם עם הזום לפי הצורך.
רותי מה הדגם המדויק של המצלמה?
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מבחינת פספוסי פוקוס?- היא בסדר? זה ה-חשש העיקרי שלי...
עקרונית היא לא אמורה לפספס.
רק צריך ללמוד לעבוד איתה
כי בעדשת זום את חייבת מהירות גבוהה
אם אני זוכרת נכון ההמלצה היא שהמהירות תהייה פי 2 מאורך מוקד.

ככה שאם לא שמת לב וצילמת על 180 MM ומהירות 160
את עלולה לאבד פוקוס בקטע של חוסר דיוק / מריחה קלה
לא בקטע של הפספוסים של עדשה כמו 85.

סתם ככה עדשה שמרבה לפספס ממליצה לשלוח אותה לכיול.
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי

~מירי לוריא ~

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
תודה רותי!
העזרה שלי מכל הלב לכל אחד כ"כ מחממת את הלב!!
נעדכן אותך מה קניתי..;)
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
תודה רותי!
העזרה שלי מכל הלב לכל אחד כ"כ מחממת את הלב!!
נעדכן אותך מה קניתי..;)
בכייף ממש!

פשוט יש לי חולשה מתמונות מעוותות

אגב גם יש לי 24-70 צמצם 4
ככה שאני יודעת איך התמונות יוצאות בקטע של העיוות
 

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
לאיזה צורך?

קחי בחשבון שה24-70 עדשה ברובה רחבה.
מתאימה בעיקר למשפחתיות בסטודיו
אירועים
מוצרים
וNB
יש לי בעיקרון את ה85
אני רוצה עדשת זום בשביל שאוכל לצלם במקומות סגורים
כי עם ה85 זה סיוט במקומות סגורים
יש אולי עדשה אחרת חוץ מה24-70 שהיא גם טובה
ה-70-200 2.8 לא מידי קרובה ואז זה על אותו עיקרון כמו ה-85?
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
יש לי בעיקרון את ה85
אני רוצה עדשת זום בשביל שאוכל לצלם במקומות סגורים
כי עם ה85 זה סיוט במקומות סגורים
יש אולי עדשה אחרת חוץ מה24-70 שהיא גם טובה
ה-70-200 2.8 לא מידי קרובה ואז זה על אותו עיקרון כמו ה-85?
ה70-200 נותנת לך עוד קצת טווח יותר מה85

אם את צריכה לצלם במקומות צפופים ואת חייבת עדשה רחבה
כנראה שזאת עדשה שתתאים לך.
 

BRACHY

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אגב מה את אומרת על העדשה הזאת:

עדשה Canon EF 50mm f/1.4 USM קנון


נראית לך טובה באותה איכות של ה85?

תודה רבה על המאמץ
את מדהימה איך שאת עונה בסבלנות ובכיף
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
- בצילום תקריב פחות מ70 (מדברת על FF) לרוב יתקבל עיוות לא מחמיא למצולם.
בכייף ממש!

פשוט יש לי חולשה מתמונות מעוותות

אגב גם יש לי 24-70 צמצם 4
ככה שאני יודעת איך התמונות יוצאות בקטע של העיוות
@רותי המניק האם גם ב24- 70 קיים העיוות הזה?
איך מתמודדים עם זה בצילומי אירועים?
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
@רותי המניק האם גם ב24- 70 קיים העיוות הזה?
איך מתמודדים עם זה בצילומי אירועים?
אם את מצלמת תקריב מ50 ומטה לרוב תקבלי עיוות

בצילום אירועים את צריכה לצלם קהל ולפעמים במגבלה של מקום (בין שולחנות)
או מלמעלה
אין שום עסק עם עיוות
גם אם מתעוות קצת זה לא משמעותי זה תמונות רחבות
של הרבה אנשים
 

C H A N Y

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אני מצלמת איתה בחוץ במקרים שה85 לא מספיקה לי [מבחינת מרחק וטווח]
מרוצה ממנה מאוד ...עדשה חדה וגם העומק שדה לא רע בכלל:)
היא לא עולה 5000 רק ,אלא יותר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה