סיפור מהקליניקה

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
קמתי מהכסא, שפתי מלמלו מולה מתוך נימוס, את המילים "תודה, להתראות". כשלאות וחוסר סיפוק מכבידים על תנועותיי אני משרכת את רגליי אל דלת היציאה מהבנק.

שאלת ה"למה זה קורה לי ?!" מזדקרת מול עיניי באותיות גדולות.

מדוע אני צריכה לעמוד מול הבנק ולהרגיש חסרת אונים, להתחנן לפקידה גם החודש שתגדיל את האשראי, ולחשוש משאלתה הצפויה : "איך את חושבת שתוכלי לכסות את כל ההלוואות שמצטברות לך בחשבון ?

שוב זה קורה לי. כשפתחתי את העסק לייצור ומכירת פאות הייתי בטוחה שאני הולך רק להרוויח ובגדול, לא חשבתי בכלל שאגיע לסיטואציות כאלה מביכות ומתסכלות. הרי כולן דיברו שאני אם הידיים הטובות ועם ההשקעה היסודית שלי אוציא מתחת ידיי את התוצרת הנחשקת ביותר.

ואכן כך הוצאתי מתחת ידי - עשרות דגמים ביצור אישי ! כולן הרי יודעות שמדובר ב"סלון פאות יוקרתי", מדוע שוב הייתי צריכה היום לתת הנחה של 60 ₪, הנחה שמותירה אותי כיום אם הרגשה שאני עובדת בשכר מינימום, וכשכירה כבר הייתי מרוויחה יותר.

לפני שבוע, ישבתי עם בעלי ועם היועץ העסקי. הגענו למסקנה שאני צריכה להגדיל את ההכנסות ולהעלות את המחיר. אך כשזה הגיע למעשה, נעצרתי. ,אני לא מסוגלת. אינני יכולה להעלות מחירים, יש לי פחד שלא ירצו את העיסקה ואז אפסיד הכל.

בהגיון אני מבינה שזה כדאי, אך אין לי תעוזה וביטחון לבקש סכום נוסף על כל מוצר ושירות. אני מכירה היטב את סיפורה של חברתי רחל, בעלת העסק הנכשל שעומד לפני סגירה, כפי שהסבירה לי פעם מדוע אינה מעלה מחירים: "לא נעים לי" ו"אינני מסוגלת לבקש את המגיע לה ביושר", "אני יודעת שאני הולכת לסגור את העסק שלי, אבל זה האופי שלי, אין לי מה לעשות".

הסיפור של רחל הביא אותי להחלטה שאני חייבת לעשות משהו, קבעתי פגישה עם רבקה, בפגישה העליתי את הדילמה החמורה, שאם אני אמשיך לנהוג בדרך בה אני הולכת אצטרך לקבור את מפעל חיי, אך אני מרגישה חסימה, אינני יכולה לדרוש מחירים גבוהים כפי שמגיע על עבודה כשלי.

כבר במפגש הראשון התחברתי לסגנון החשיבה של רבקי , איך שהיא יודעת להביע את דעתה ממקום אובייקטיבי ריאלי ונקי, העליתי את החסמים שעומדים בדרכי, ובתבונה רבה היא גילתה לי דרכי התמודדות, עברנו יחד תהליך שלם של חשיבה מעצימה, גם כשהכל היה נראה כתקוע היא שלפה איזה כיוון חשיבה מחוץ לקופסה, מייעצת תומכת ומסבירה.

עברתי כמה מפגשים ו... אני כבר אחרי, סמכתי עליה ועל משנתה הסדורה, והעסק פרץ וזינק לגובה, קיבלתי חוסן רגשי, אני מלאת בטחון. הוצאתי את העסק מהבית, אני יודעת להעריך את הייחודיות שלי מול הקולגות, קמה בבוקר עם חיוך, מלאה בתקווה לקראת יום חדש בעבודה, אני יודעת שמחכה לי יום של עשייה וסיפוק מבורך.

שושי מסיימת את סיפורה האישי ומשאירה אותנו פעורי פה, ניסינו לשאול אותה: מה הסוד של רבקי ?מה הבשורה שתחת ידה ?

אבל שושי נאלצת לסיים, אין לה זמן היא כבר עסוקה לטפל בלקוחות שמחכות להיפגש עמה ...

זה הסיפור, יהיה המשך נוסף על השיטה.
יש הערות ?
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לסגור את העסק - או לסגור את העסקה ?


צומחת או צונחת ? היכן הראש, מעל המים ? איך אוכל לחייך בכנות מול הלקוחה - ולא לצפות שיקנו כבר וילכו.

כל המידע על השיטה המנטלית להצלחה בכתבה שלפניכם.


"אני חווה בעסק תחושת ניצול וחוסר סיפוק, בלבול וחוסר רצון. בכלל אני לא רואה בו את מה שתמיד חלמתי על "שליחות חיי" – הרגשה זו מוכרת לך ?

לפעמים את שואלת את עצמך: "למה זה קורה ? למה דווקא לי ?" את מבקשת לזהות מה הטריגר שתוקע אותך במקום, ומונע ממך להתקדם בעסק. מחפשת גם דרך ברורה שתביא אותך להצלחות מול כל החסמים שעומדים מנגד

רבקה פרנקל, מפתחת השיטה המנטלית לחוסן אישי. מבקשת ממך: עצרי את הכאב, הכירי את הסדנה לבעלות עסקים ותחושי שהנך בידיים טובות, סדנא בה תרכשי כלי חשיבה שיובילו אותך לחוסן אישי ותסגלי לעצמך דימוי חיובי - כי את "בעלת עסק".

על רבקה את יכולה לסמוך, כמי שעומדת לסיים את השנה השמינית כ"מטפלת רגשית", עם רזומה של הצלחות - 250 מטופלות, נשים ובנות. קידמה המון עצמאיות שהחלו למצוא את האושר והסיפוק בעבודה, יחד עם הגדלת ההכנסות באופן משמעותי. כי זה הולך יחד ואחד מחזק את השני.

די !

לתחושות הניצול מול הלקוחות,

להשקיע כל היום בעסק בעסק ולהרגיש סחוטה,

לייאוש,

לבושות,

להיתקע על אותו מקום עם קיבעון חשיבה.


פריצה עסקית של אישה חסונה רגשית,

היא זאת שמובילה את ההצלחה קדימה !

ערב היכרות עם השיטה יתקיים בעיר אלעד

בתאריך :

הבטיחי את מקומך, הכניסה לנרשמות חינם,

הרשמי עכשיו בטלפון

054-8432600


רבקי פרנקל

מאמנת לחוסן אישי בעסק


מייל

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

Ushaya

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
אוטומציה עסקית
הייתי בטוחה שאני הולך
הולכת
כיום אם הרגשה
עם, לא אם.
שושי מסיימת את סיפורה האישי ומשאירה אותנו פעורי פה, ניסינו לשאול אותה: מה הסוד של רבקי ?מה הבשורה שתחת ידה ?

אבל שושי נאלצת לסיים, אין לה זמן היא כבר עסוקה לטפל בלקוחות שמחכות להיפגש עמה ...
אני מבינה ששתי ההודעות אמורות לבוא יחד כפרסום אינטרנטי אחד?
לדעתי, כדאי לוותר על השורות האלו. הן מסרבלות את הקטע. להניח בסוף הקטע סוגריים נטויים (שושי, בעלת עסק מצליח לפאות). אם יש אפשרות לרשום שם של עסק באמת- עוד יותר אוטנטי וטוב. ולעבור ישירות לחלק הפרסומי.
רבקה פרנקל
רבקה או רבקי? כדאי אולי להחליט על קו אחיד. (לדעתי, רבקי. נשמע יותר ליווי חברי ולא יועצת
רשמית ומרוחקת.
כ"מטפלת רגשית"
נראה לי שהגרשיים מיותרות
ואחד מחזק את השני.
והאחד
חסר מקף אחרי (כיון שהשורות הבאות הן המשך למילה די. כל שורה בנפרד)
הבטיחי את מקומך, הכניסה לנרשמות חינם,
להחליף פסיקים בנקודות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה