שיתוף - לביקורת 'משלחה והיא חוזרת'

יהלום-יצירות מלוטשות

הוצאה לאור שמבינה אותך
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
הגעתי שוב. ולא, אינני נוצצת, גם לא מאופרת. אבל אני כאן. מתחננת.

קבל אותי. אין לי אחר בעולם מלבדך. ראה עוניי, את דמעתי שעל לחיי. הבט אל אוזלת ידיי. רפיוני.

רוצה להודיע לך ברורות שאני אמשיך לחזור אליך לעולם, גם אם תבעט בי. מקומי כאן. אין לי חיים בלעדיך. גם אם תגרשני - אשוב. בלי החיבוק שלך - בטלים חיי ומבוטלים.


נכון. זאת פעם המאה שאני דופקת על דלתך. ובטח נמאסתי, אבל אינני מרפה. רק בוכה. מתפללת שאמצא חן הפעם, שתאהבני, תחבקני.

כן. אני יודעת שצריך מעשים. כולם כבר צעקו לי את זה בדרך לכאן, אבל אני לא מסתכלת על זה. אמרתי להם שאני לא מוכנה לדבר עם אחר מלבדך.

אתה תבין, אני בטוחה. ראית את הבגידה שלי, את הלכלוך, את חוסר המעש. ואתה - יחידי - רק אתה יודע שאין בליבי בגידה, רק אשמה ושממה נוראה, בדידות איומה.

פתח לי, אהובי.

***

שובי אליי, יחידתי. כי שבתי אלייך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה