בקשת תפילה סגולה פשוטה ובדוקה ליום כיפור - נא הפיצו לתועלת הציבור!

שלומי12

משתמש סופר מקצוען
להתפלל על חברו ביום כיפור!
סגולת חז"ל - "כל המתפלל על חבירו נענה תחילה". 2 ציפורים במכה אחת. גם תפילה וגם סגולה.
וכך אני הקטן נוהג שנים רבות.
והשנה שמחתי לראות שמרן רה"י רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ממליץ על כך!


ציטוט משיחתו של רבי גרשון אדלשטיין ונדפסה בעלון 'דרכי החיזוק' פרשת וילך תשפ"ג
"יש עצה ליום הדין, להתפלל ולבקש רחמים לא רק על עצמו אלא על כלל ישראל, ושמעתי על אשה צדקת ממשפחה חשובה, שהייתה באמריקה, ולפני ימים נוראים שלחה מכתב לבניה שהיו פה בארץ, שבתפילה שהם מתפללים, לא יכוונו על עצמם, אלא על כלל ישראל, וכגון כשמבקשים קדשנו במצוותיך יש – לכוון על כלל ישראל, ותן חלקנו בתורתך – על כלל ישראל, ובכל הבקשות בתפילה, לא לחשוב על עצמו, אלא על כלל ישראל. ובאמת זה פשוט, משום שאמרו חז"ל (ב"ק צב, א) כל המתפלל על חברו והוא צריך לאותו דבר הוא נענה תחילה! והרי כל אדם צריך סייעתא דשמיא, על גשמיות ועל רוחניות, והעיקר זה הרוחניות, ומי שמבקש ע ל חברו הוא נענה תחילה, לכן אם מבקשים על כלל ישראל יש סייעתא דשמיא. והרי כל התפילה היא בלשון רבים, ורק צריך לחשוב ולכוון שמתפלל בזה לא רק על עצמו אלא על כל כלל ישראל, וממילא 'הוא נענה תחילה' וזוכה לסייעתא דשמיא!"

יה"ר שנחתם בספרם של צדיקים, בשורות טובות ישועות ונחמות, וגמר חתימה טובה לכל עם ישראל!
 

שלומי12

משתמש סופר מקצוען
מוצ"ב עלון 'דרכי החיזוק' פרשת וילך תשפ"ג
 

קבצים מצורפים

  • עלון דרכי החיזוק הרב גרשון אדלשטיין.pdf
    KB 232.2 · צפיות: 34
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה