• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

נשארו 12 ימים להשיג את הסכום! זכות ענקית!

ג'ולי מימון

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
בית יראנו ניסים - הבית של כולנו!
הרב רפאל רובין עוסק כבר מעל ל 20 שנה בעשייה של חסד ונתינה בעיר נתניה.
את הפעילות שלו הוא עושה מתוך אמונה ואהבה רבה למען כולם: דתיים וחילונים, מבוגרים וצעירים, גברים ונשים, במטרה להפיץ כמה שיותר אור וטוב, ואכן היום ברוך ה' יש תחתיו עשרות מפעלים ואנשים שזכו לחיים טובים יותר.
בין הפעילויות של הרב אפשר למצוא כולל בוקר ושיעור יומי לאברכים, כולל ערב שבו מתקיימות 'חברותות' משותפות למבוגרים ונערים, מדרשיית בנות, שיעורי יהדות לציבור הרחב בחגים ובשאר ימות השנה, המון עשייה למען הקהילה בעיר נתניה כשבראשה עזרה והצלת נוער שהיא בגדר הצלת נפשות ממש!
את העשייה החשובה של הרב כולנו כבר מכירים, אבל לצערנו אחרי 20 שנות פעילות - עדיין אין מבנה אחד מכובד שישמש בית לקהילת 'יראנו ניסים' ההולכת וגדלה.
עשינו מאמצים רבים בשנים האחרונות כדי לבנות בית כזה, ובאמת הקהל הרחב התגייס בצורה מרגשת לבניית המבנה, אבל עדיין נשארו 'פינישים' אחרונים, שעלותם נאמדת בכמיליון שקלים, ובלעדיהם לא נוכל להפעיל את המקום.
בנוסף על הקושי שזה יוצר לנו בפעילות השוטפת - אין דבר מאכזב יותר מאשר מבנה שהושקעו בו כל כך הרבה מאמצים אך לא ניתן להשתמש בו, ולכן החלטנו לצאת בקמפיין גיוס תרומות, לעשות מאמץ אחרון ולסיים ביחד את הקמת הבית החשוב הזה שישמש את כולנו להרבות אהבה, נתינה וחסד.
אנחנו קוראים לכל אחת ואחד מכם: תרמו לנו כפי יכולתכם, קחו גם אתם חלק בזכות החשובה הזאת, ובשם השם נעשה ונצליח!!!

כל אחד שיתרום שמו יועבר לברכה על ידי הרב חיים קנייבסקי !
ובנוסף ב"ה כל שקל יוכל ע"י תורמים נדיבים שמאוד רוצים לעזור לרב !!!

דף הפרויקט -
https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/8303#search

לתרומה -
https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/9069

כל סכום יעזור !!! תודה

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה