נפח התיבות של Gmail גודל!

מצב
הנושא נעול.

חיים דיקמן

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נפח התיבות של Gmail גודל!
צפה בקובץ המצורף 937
והפעם הם חצו את קו ה-3GB
חיים2003

מערכת Gmail : נאיץ הלאה את קצב הוספת האחסון לשירות הדואר האלקטרוני הפופולרי!


אם בעבר המילה Gmail היתה זרה לנו, הרי שכיום היא נהפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים האלקטרוניים שלנו, כיום אין כמעט משתמש נט ישראלי היום שאינו משתמש או יודע על 'דואר ג'ימייל'.

וכל זאת בשל מהירות שרתי Gmail, נפח האחסון, והממשק הידידותי, מה גם שתכנית דוא"ל זה הינה נוחה ונגישה, ובנויה בתבנית pop3 המאפשרת שליחה וקבלה מכל תוכנת דואר.

לאחרונה מערכת Gmail הצליחה להפתיע שוב את משתמשיה - בכך שנפח האחסון של תיבות ה-Gmail חצה את רף ה-3GB והוא ממשיך לגדול בקצב מהיר יותר, יחד עם זאת גוגל הודיעה כי תאיץ הלאה את קצב הוספת האחסון לשירות הדואר האלקטרוני הפופולרי שלה.

עם זאת, גוגל כבר מזמן אינה מציע את התיבות הגדולות ביותר. מיקרוסופט שדרגה בחודש אוגוסט את התיבות בשירות הדואר האלקטרוני שלה, Live Hotmail, ל-5GB.

גוגל הכריזה בעבר כי משתמשים לא יצטרכו למחוק הודעות יותר, בזכות תוכנית נפח האחסון "אינסוף+1" שלה. המציאות מעט שונה. בניגוד ל-Yahoo, שהתחייבה בעבר על נפח אחסון אינסופי בשירות הדואר האלקטרוני שלה, גוגל מנסה ליהנות משני העולמות - לענות לצרכים של רוב המשתמשים ובמקביל, לגבות תשלום ממשתמשים המעוניינים בנפח גדול יותר.

בחודש אוגוסט הודיעה החברה למשתמשי תיבות הדואר החינמיות שהתמלאו, כי יוכלו להגדילן בתוספת תשלום. ב-6 גיגה כרוכה בתשלום של 20 דולר לשנה, 25 גיגה בייט

- 75 דולר, 100 גיגה - 250 דולר ו-250 גיגה בייט ב-500 דולר. שירות אחסון הקבצים של גוגל, אשר נמצא בפיתוח זמן רב, ועשוי לשמש רכיב משלים לדואר האלקטרוני, אף הוא עדיין אינו נראה באופק.

בד בבד, גוגל הודיע על הגדלת תיבות ה-Gmail של משתמשי ה-Google Apps Premier ל-15GB. משתמשים אחרים ייהנו מנפח אחסון דומה לאלה של התיבות החינמיות.

למעשה אלו הרוכשים נפח גדול, אינם אלא חברות גדולות המעוניינות בגיבוי ונגישות החומר מכל מקום בעולם. מאידך למשתמש רגיל אין צורך להרחיב את תיבת הדוא"ל מכיון שגם כך הנפח הוא עצום ורוב האנשים אף משתמשים בתוכנות דוא"ל כמו האוטלוק. שכאשר מגיע דוא"ל אוטומטית זה 'יורד' למחשב ומגובה בו עד אין סוף נפח...
 

קבצים מצורפים

  • logo_
    KB 3.7 · צפיות: 6

israel

משתמש צעיר
הקישור עובד מצויין

לקח לי זמן להבין שזו הקפצה של הודעה מלפני 3 שנים!!!!!!!
 

שופר

משתמש פעיל
אגב. אפשר להוריד את התוכנה ממערכת ההורדות של נתיב, אלא שכרגע היא לא יעילה מפני שגוגל עצמה חוסמת את הדרכים לשימוש בתוכנה, ולא ניתן להיכנס לכונן הוירטואלי.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
פעם היה לחיים זמן לשבת לכתוב פוסטים... :)
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
גוגל מכריחה את עצמה לא להרוויח

עד שגוגל כר לוקחת מאיתנו כסף על משהו, למשל, על הגדלת נפח המייל, היא חוסמת בכח את האפשרות 'לשלם לה'.
כל מי שניסה בחודשים האחרונים לקנות נפח נוסף, נתקל בבעיה מוזרה: מגיעים לדף, בוחרים הגדלת נפח (למשל 100 גי'גה נוספים) ו... אין מקום להמשיך. באג בדף.
האפשרות היחידה לקנות היא להחליף את השה בגי'מייל לאנגלית, ושם יש כפתור ל נורמלי לקנייה. ואח"כ שוב ניתן לחזור לממשק העברי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה