נעלי נשים נערות מידות קטנות.......

נערה יהודיה

משתמש מקצוען
מקפיצהשוב,
יש למישהו מידע עדכני מהתקופה האחרונה מאיפה ניתן לקנות נעלי עקב לשבת במידה 33/32 ?
 

פרק

משתמש חדש
לידיעתכם אז ככה
אני עושה שנים!!!!!!!!!! נעלים בהזמנה מידה 32-33!!!
לא פשוט בכלל, תמיד עשיתי ביפו, כל פעם זה מדידות וכו', אבל זה שווה לנעול נעלים במידה הנכונה!!!
1. נעלי מאסטרו רח' סלאמה 7 ת''א יפו מס' טלפון 050-9933961 (כדאי לתאם ראש)
2. אצבעונית אתר קניות לנעליים במידות קטנות
(אתר יחסית חדש) 3.לילבוטי אתר קניות צרפתי שמוכר נעלי עקב במידות קטנות!! לא ניסיתי אבל זה נראה טוב.
 

המסודרת

משתמש מקצוען
2. אצבעונית אתר קניות לנעליים במידות קטנות (אתר יחסית חדש) 3.לילבוטי אתר קניות צרפתי שמוכר נעלי עקב במידות קטנות!! לא ניסיתי אבל זה נראה טוב.
משהי ניסתה את 2 האתרים הנ"ל ויכולה לשתף אך היתה הקניה?
 

נערה יהודיה

משתמש מקצוען
מקפיצה ,
אשמח ללדעת על חנויו נוספות שמוכרות נעלי במידה 33
או אם יש מישהי שקנתה לאחרונה ויכולה לצלם / להמליץ מאיפה קנתה
 

פרק

משתמש חדש
לכל המעוניית
1. יש אתר ישראלי שנקרא : אצבעונית נעליים במידות קטנות
2.
יש חנות בשם : מאסטרו, ברח' שלמה 7 יפו-ת''א. הוא עושה נעליים בהזמנה, הנעליים מצויינות, מבחר הדוגמאות דל, והנעליים יקרות. לקחת בחשבון שבעל העסק לא מאד נחמד...ואני מזמינה אצלו באין ברירה. אבל לפחות הנעלים יפות ובמידה הנכונה.
 

פרק

משתמש חדש
מהנסיון שלי (33) יש עקבים בארץ בחנות בשם לפייאט- חנות מאד יקרה ודגמים לא אופנתיים בכלל.
אופציה נוספת יש בחורה שיושבת בתל אביב באיזה חור ומוכרת נעליים מאד יפות- אין לה מבחר ענק אבל יש לה נעליים נוחות ויפות.- הבעיה המחירים לא זולים בכלל. (אני אתקשר לאמא שלי לשאול את המספר שלה אם זה מעניין מישהיא)
עוד אפשרות- יש חנות ביפו- תל אביב ברחוב יפת (ממול מגדל השעון) שמייצרים נעליים לפי מידה וטעם אישי, באיזה צבע וגובה שמעוניינים- והמחירים ממש ריאלים- הבעיה אין להם אופציה לעשות עקב מאד דק או עקבים מעניינים כמו שהולך היום.
אופציה אחרונה לאנשים הזויים (כמונו....)- באירופה ובייחוד במזרח אירופה (רוסיה, אוקרינה, רומניה) יש ברוב החנויות נעליים ממידה 33 ולפעמים גם 32 כי יש באיזורים האלו נשים קטנות במיוחד וכן מקובל ללכת שם בעקבים מגילאי בית ספר.
אין אתרים להזמין משם. צריך פשוט לנסוע ולקנות.

האופציה האחרונה- יש אופציה להקטין נעליים בחצי מידה. או שהנעל מעט גדולה. אז אם מוציאים נעליים (בחו"ל) שהן טיפה גדולות קונים ואח"כ מקטינים בארץ
אשמח לדעת שם של החנות ביפו וכן את הכתובת של הבחורה מתל אביב...
זה מאד יעזור לי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  13  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה