תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

בנצי מיוזיק

משתמש פעיל
למכירה כרטיס לוינה ביום רביעי בשעה 11.50 בבוקר
ב 250 דולר חברת רייאנר ניתן להוסיף מזוודה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

פרויקט מיוחד: המדינות דרכם יעברו עשרות אלפים לאומן​

לאור המצב באוקראינה בגלל המלחמה עם רוסיה, אין טיסות ברחבי אוקראינה, והנוסעים לאומן יכולים להגיע רק דרך היבשה. יענקי פרבר עם הפרטים המלאים לגבי אפשרויות ההגעה לאומן. ארבע מדינות שכנות של אוקראינה יקבלו את פני הבאים לאומן לראש השנה | מולדובה, רומניה, הונגריה ופולין​


ccd4ba15fecefdbb7f6d.jpg
מבצע אומן תשפ"ד | צילום: ישי ירושלמי/פלאש 90/ Pixabay
נסיעה לאומן דרך מדינות מזרח אירופה: איחוד ברסלב באומן מגישים מידע בסיסי וחשוב על שדות תעופה באירופה המשמשים את הנוסעים לאומן בזמן המלחמה, המידע הוא עבור כלל הנוסעים בשבוע הבא לאומן לימי ראש השנה.
טיסה לאומן דרך מולדובה
במולדובה קיים שדה תעופה בינלאומי אחד הממוקם בעיר הבירה קישינב.
מרחק טיסה מישראל: 2:30 שעות משוער.
מרחק מאומן: משך זמן הנסיעה מקישינב עד אומן דרך מעבר הגבול מוגילוב (מוהילוב) פודולסק בסביבות כ-7 שעות ללא חישוב זמן המתנה בגבול.
מידע כללי במולדובה:
קידומת חיוג בינלאומית: 373
שעון מקומי: אזור זמן זהה לאוקרינה וארץ ישראל.
מטבע מקומי: ליאו מולדובני - MDL
שפה: רומנית/מולדובית ורוסית
טלפון שגרירות ישראל במולדובה: 373-22-887722+
טיסה לאומן דרך רומניה
שדות תעופה ברומניה דרכם נוסעים לאומן נמצאים בערים בוקרשט, יאסי ועוד. שדה התעופה הבינלאומי ביאסי: מרחק טיסה מישראל 3:00 שעות משוער.
לנוסעים דרך מעבר הגבול סירט משוער ב-9 וחצי שעות ללא חישוב זמני ההמתנה בגבול.
שדה התעופה הבינלאומי בבוקרשט:
מרחק טיסה מישראל: 2:45 שעות משוער. מרחק נסיעה מאומן: משוער בכ-14 שעות ללא חישוב זמני המתנה בגבולות וכדומה.
מידע כללי ברומניה:
קידומת חיוג בינלאומית:40
שעון מקומי: אזור זמן זהה לאוקראינה וארץ ישראל.
מטבע מקומי: לאו רומני‏ - RON
שפה: רומנית
שגרירות ישראל ברומניה: 40-21-302-85-00+
טיסה לאומן דרך פולין
שדות התעופה הבינלאומיים בפולין המשמשים את הנוסעים לאומן נמצאים בערים ורשה וקרקוב ועוד.
שדה התעופה הבינלאומי בורשה:
מרחק טיסה מישראל: 3:50 שעות משוער. מרחק נסיעה מאומן: משוער בכ-13 שעות ללא חישוב זמני המתנה בגבולות.
שדה התעופה הבינלאומי בקרקוב:
מרחק טיסה מישראל: 3:50 שעות משוער. מרחק נסיעה מאומן: משוער בכ-11 שעות ללא חישוב זמני המתנה בגבולות.
מידע כללי בפולין:

קידומת חיוג בינלאומית: 48
שעון מקומי: אזור זמן, מוקדם שעה 1 ביחס לארץ ישראל ואוקראינה.
מטבע מקומי: זלוטי פולני -‏ PLN
שפה: פולנית
שגרירות ישראל בפולין: 48-22-5970500+
טיסה לאומן דרך הונגריה
שדות התעופה הבינלאומיים בהונגריה המשמשים את הנוסעים לאומן נמצאים בערים בודפשט ודברצן ועוד.
שדה התעופה הבינלאומי בבודפשט:
מרחק טיסה מישראל: 3:20 שעות משוער. מרחק נסיעה מאומן: משוער בכ-14 וחצי שעות ללא חישוב זמני המתנה בגבולות.
שדה התעופה הבינלאומי בדברצן:
מרחק טיסה מישראל: 3:30 שעות משוער. מרחק נסיעה מאומן: משוער בכ-13 שעות ללא חישוב זמני המתנה בגבולות.
מידע כללי בהונגריה:
קידומת חיוג בינלאומית: 36
שעון מקומי: אזור זמן מוקדם שעה 1 ביחס לאוקראינה וישראל.
מטבע מקומי: פורינט‏ - HUF
שפה: הונגרית
שגרירות ישראל בהונגריה: 36-1-3926-200+
המידע מוגש באדיבות איחוד ברסלב באומן.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

לנסקי לנתניהו: "יש לנו מקלטים רק ל-11,000 ישראלים"​

הנשיא זלנסקי רמז בהודעה לתקשורת בתום שיחתו עם ראש הממשלה נתניהו, שישראל תצטרך לעשות פעולות נוספות כדי לאפשר כניסת יותר יהודים לאומן. אומר שיש יכולת רק "ל11,000" להיכנס למקלטים​

נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי פרסם פרטים על שיחתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שוחחנו כיצד להבטיח שהתנועה ללא ויזה פועלת במלואה עבור אזרחים אוקראינים, וכן כיצד להבטיח את שלומם של יהודים חסידים בעלייה השנתית לרגל לאומן" כתב הנשיא בטוויטר.

הנשיא המשיך והבהיר: "אוקראינה תמיד קיבלה בחום את עולי הרגל ולקחה אחריות על שלומם. לאור האיום של טילים רוסיים ומל"טים איראניים, העלייה לרגל השנה מגיעה עם סיכונים ביטחוניים גבוהים. למקלטים שלנו יש קיבולת של כ-11 אלף איש. נדרשת פעולה משותפת מהירה כדי להבטיח את שלומם של אנשים נוספים".
השניים דנו גם בדרכים של ישראל לתמוך באוקראינה "במאבק בתוקפנות הרוסית, כמו גם בשיתוף הפעולה הבינלאומי בין מדינותינו" כתב הנשיא.
עמיחי שטיין מ'כאן חדשות' מדווח עוד פרטים מהשיחה בין השניים כי נתניהו העריך בשיחה כי לאומן עשויים להגיע השנה כ-50,000 יהודים.
זלנסקי הדגיש כי נכון להיום, המקלטים באומן יכולים להכיל כ-11 אלף איש בלבד "ובהקשר של התוקפנות המלאה של רוסיה והאיום המתמיד של התקפות טילים רוסיים ומל"טים איראניים, העלייה לרגל השנה תלווה בסיכונים ביטחוניים גבוהים. זהו אתגר ביטחוני שדורש תגובה דחופה משותפת".
בין היתר נידונה האפשרות לשלוח כוחות נוספים של משטרת ישראל לאתרי העלייה לרגל באומן.


כאן הכותרת מפחידה יותר:
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

השר פרוש לשגריר קורניצ'וק: "בניגוד לאחרים, נעניתי באופן מיידי לבקשתך לפגישה"​

בעקבות השיחה בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא אוקראינה זלנסקי, השר לירושלים ומסורת ישראל פרוש שיגר מכתב לשגריר אוקראינה בישראל קורניצ'וק: "צא בקריאה פומבית המקבלת בברכה את הגעתם של הישראלים לתפילה באומן"


שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שיגר הערב (חמישי) מכתב לשגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, בעקבות השיחה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לנשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, בהמשך לפגישתם בנושא ההיערכות לנסיעתם של עשרות אלפי ישראלים לעיר אומן שבאוקראינה להשתתפות בתפילות ראש השנה בציון רבי נחמן מברסלב זיע"א. "בניגוד לשרים אחרים, נעניתי באופן מיידי לבקשתך לפגישה".
השר פרוש מזכיר לשגריר: "במסגרת הפגישה העלת בפני את כאבך על מצב היחסים בין ישראל לאוקראינה והדגשת בפני כי בעינך יש שני נושאים מרכזיים המעכירים את האווירה בין העם היהודי לעם האוקראיני. היחס לפליטים אוקראינים בישראל והיעדר הקשר בין מנהיגי המדינות".
במסגרת המכתב, מפרט השר כי פעל בנושא היחס לפליטים אוקראינים בישראל ומציין: "לקחתי באופן אישי את המעקב אחרי היחס בנתב"ג לבאים מאוקראינה. כהמשך לכך, נענה מר אייל סיסו, מנכ"ל רשות האוכלוסין, ושיגר השבוע מכתב בו הוא מסדיר את היחס הנאות של הרשויות הישראליות לאזרחים מאוקראינה".
השר הוסיף: "בעניין המדיני, פעלתי תחילה בערוצים שקטים, אך השבוע אף שלחתי מכתב פומבי לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בו הפצרתי בפניו לקחת לטיפולו את שיפור היחס האישי והמדיני בין מנהיגי המדינות. כפי שביקשת, שיחה בין ראש ממשלת ישראל לבין נשיא אוקראינה התקיימה היום".
"לאור כל זאת, אני מבקש ממך מכובדי השגריר לנהוג באופן הדדי ולקחת לטיפולך את הפיכת הישגים אלו למנוע שיוביל את המשך השותפות בינינו, לצאת בקריאה פומבית בקולך המקבלת בברכה ובכבוד את הגעתם הצפויה של הישראלים לתפילה בציון הקדוש אומן ולעזור ככל יכולתך בהקלה על קיום הנסיעה המסורתית המתקיימת מזו 220 שנה. יהיה זה בוודאי לתועלת רבה לעם האוקראיני, אותו אתה מייצג כאן בישראל", סיכם פרוש.

 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
*זמני היום באומן לשבת פרשת נצבים וילך*

זמנים הלכתיים לשבת פרשת נצבים וילך באומן: זמני כניסת ויציאת השבת ושקיעת החמה בעיר אומן. לוח זמני התפילות לשב"ק בהיכל ציון רבינו הקדוש זיע"א.


*קחו חלק ושותפות נצחית של פרנס למאור השבת בקברו של הצדיק באומן:* https://ultra.kesherhk.info/external/paymentPage/187504?moked=P
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בנוגע למס תייר -
שנה שעברה הצלחתי לעבור בלי לשלם, פשוט חיכיתי שיתעסקו עם מישהו ועברתי מאחוריהם,
גם הייתה אפשרות להביא את המזוודות למישהו ולומר להם שאתה לא באת עכשיו, לפעמים הם לא בדקו מי שהלך בלי תיקים.
מישהו יודע מה קורה השנה? יש מישהו באומן שהצליח לעבור בלי לשלם?
הם עדין לא התחילו
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

11,000 חסידים בלבד יגיעו לאומן? האזהרה של זלנסקי בשיחה עם נתניהו​

זלנסקי מבהיר פומבית לאחר השיחה עם נתניהו: תדרש פעולה משותפת נוספת כדי להבטיח את כניסתם של יהודים נוספים לאומן • זלנסקי הבהיר: "אין לנו יכולת לערוב לביטחון המתפללים", והעלה את האפשרות של שליחת שוטרים לסיוע


נשיא אוקראינה וולדומיר זלנסקי מזהיר כי למקלטים באוקראינה יש קיבולת המתאימה כ-11,000 אנשים ופעולה ישראלית-אוקראינית מהירה תידרש על מנת להבטיח את כניסתם של מבקרים נוספים באומן. את הדברים הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו בעקבות שיחתו הטלפונית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
על פי זלנסקי "לאור האיום של טילים רוסיים ומזל"טים איראניים, העלייה לרגל השנה מגיעה עם סיכונים ביטחוניים גבוהים". בשיחת מנהיגים נידונה האפשרות לשלוח כוחות נוספים של משטרת ישראל לאתרי העלייה לרגל באומן.
גורם אוקראיני המעורה בפרטי השיחה מסר ל-N12 שזלנסקי וצוותו הציגו לנתניהו את הקושי באבטחת היהודים. לפי הנתונים שהציגו האוקראינים. המקלטים באומן יכולים לאכלס עד 11,000 מתפללים, בעוד לפי ההערכות צפויים לפקוד את אומן בין 25 ל-50 אלף מתפללים. לכן, האוקראינים לא יוכלו לערוב לביטחונם מול טילים רוסיים או מל"טים איראניים, אם ישוגרו לעבר אומן.
הצד האוקראיני עדכן כי להם ידוע על 90 טיסות צ'רטר מיוחדות שיצאו מתל אביב לכיוון רומניה, מולדובה ופולין, בנוסף לטיסות הסדירות. נתניהו, מצידו, הסביר לאוקראינים כי אינו יכול לשלוט במספר הטסים.
בהודעה הרשמית מטעם נשיא אוקראינה נמסר כי זלנסקי הבהיר שנחוצה פעולה משותפת של ישראל ואוקראינה על מנת לערוב לביטחונם. הצדדים, כך לפי הודעת האוקראינים, דנו באפשרות של שליחת כוחות שיטר ישראליים נוספים לאומן.
לפי הגורם האוקראיני, זלנסקי הזמין את נתניהו לביקור רשמי בקייב, עוד לפני ראש השנה, בין היתר כדי לדון בסוגיית המתפללים. ראש הממשלה, שהוא בין המנהיגים המערביים הבודדים שעדיין לא ביקרו בקייב מפרוץ המלחמה, הסביר שביקור כזה לא יתאפשר בגלל אילוצי לו"ז. ראש הממשלה נתניהו הציע לנשיא אוקראינה להיפגש בשולי עצרת האו"ם בסוף החודש.

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעה לנוסעי אומן אקספרס

לראשונה השנה בחברת הנסיעות אומן אקספרס. כלל הרכבים מוספרו בכדי שתוכלו לאתר בקלות את הרכב/ספרינטר/אוטובוס בו נסעתם.

המטרה להקל עליכם לאתר את הרכב במידה ועצרתם בקברי צדיקים/תחנות עצירה וכו'. וגם להקל עלינו לאתר לכם את הנהג במידה ושכחתם משהו ברכב וכו'.

בכל רכב/ספרינטר/אוטובוס חפשו את השילוט - כמו המודעה המצורפת


כמו כן: כהפקת לקחים משנה שעברה - אנו מבקשים מהציבור להזמין בהקדם את הנסיעה חזור. בכדי שנוכל להערך בהתאם ולהצליח להביא אותכם בזמן לטיסות שלכם.
הזמינו בקליק דרך האתר
https://rsv.xline.me
pkYhUKMPbfdEVmVypaEFzIGj
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
'כאן' בחשיפה: מדינת ישראל מממנת הקמת והפעלת מתחמי וויסות וחניונים כמו גם אנשי קשר במעברי הגבול הסמוכים לאוקראינה לקראת עליית רבבות חסידי ברסלב לאומן.

נ.ב. המתווה המלא פורסם ביממה האחרונה בכל ריכוזי חסידות ברסלב תחת הסלוגן "פחות טלטולי הדרך, יותר בהירות הדרך!"
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
לקראת קיבוץ ראש השנה תשפ"ד הופעל שידור ישיר מהציון הקדוש באומן, צפו בחסידי ברסלב שכבר הגיעו לאומן להשתתף בקיבוץ.

 

אלעזר20

משתמש חדש
'כאן' בחשיפה: מדינת ישראל מממנת הקמת והפעלת מתחמי וויסות וחניונים כמו גם אנשי קשר במעברי הגבול הסמוכים לאוקראינה לקראת עליית רבבות חסידי ברסלב לאומן.

נ.ב. המתווה המלא פורסם ביממה האחרונה בכל ריכוזי חסידות ברסלב תחת הסלוגן "פחות טלטולי הדרך, יותר בהירות הדרך!"
יש את המתווה הנ"ל בקובץ?
 

מולטי תקשורת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
פירסמו את המתווה בהמבשר היום לא ראיתי שם משהו מיוחד.
 

אלעזר20

משתמש חדש
המתווה לרעתנו (מירון תשפ"ב)
או לטובתנו?
הוא לא באמת יכול להקים תחנות וויסות או לעכב אוטובוסים לפי הלחץ. זה לא במדינת ישראל, ואין לו שם שליטה.
זה בסה"כ הצבת סדרני הכוונה, מתחמי נוחות וכדו' (וכמובן הרבה שילוט ויח"ץ כדי להצדיק את התקציב שקיבל על זה)
 

פייבל אשרינו

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
אם יש אחד שנוסע (או רוצה לנסוע במחיר זול מאוד) ביום ראשון מתל אביב - לקלוז' אם יוכל להתקשר דחוף ל:0583268034
תודה רבה
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
'כאן' בחשיפה: מדינת ישראל מממנת הקמת והפעלת מתחמי וויסות וחניונים כמו גם אנשי קשר במעברי הגבול הסמוכים לאוקראינה לקראת עליית רבבות חסידי ברסלב לאומן.

נ.ב. המתווה המלא פורסם ביממה האחרונה בכל ריכוזי חסידות ברסלב תחת הסלוגן "פחות טלטולי הדרך, יותר בהירות הדרך!"
לא מימנה ולא כלום.
חוברת עם גרפיקה ומלא טעויות כתיב, מידע שגוי, מידע מוטעה (ומטעה).
עם לקיחת קרדיט על כל הכנסת אורחים ויוזמה פרטית שנודעה להם...
כך הפכה "שאץ" לגבול בין הונגריה לאוקראינה (משימה: חפשו במפות), ור' ישעילע'ס גאסט הויז בקרעסטיר (חיפוש גוגל) למתחם ויסות של פרוש...
חוברת שלמה על זה הדרך...
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעה משמחת
הכנסת אורחים אזמין (שיינר) פותחת את שעריה לשבת הקרובה נצבים וילך במתכונת TO GO (אוכל ארוז לבוא ולקחת).
מכירת הכרטיסים תתקיים היום משעה 14:00 עד השעה 15:00 במרפסת הציון בסוכה מחיר כל כרטיס 10$ בלבד.
כל הקודם זוכה.
בברכת אכלו מעדנים ושתו ממתקים כי חדוות ה' היא מעוזכם.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כ-50,000 עולי רגל חסידים עשויים להגיע לאומן כדי לחגוג את ראש השנה

כ-50,000 עולי רגל חסידים עשויים להגיע לאומן כדי לחגוג את ראש השנה​




ראש ממשלת מדינת ישראל בנימין נתניהו הודיע על כך בשיחת טלפון עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. בכלל, הם דנו בסיוע לאוקראינה מישראל, וגם נגעו בנושא העלייה לרגל החסידית לאומן בראש השנה. כך מדווח אתר האינטרנט של נשיא אוקראינה.

מה היא הנקודה?​

כבר מה-11 בספטמבר יתחילו להתאסף בהמוניהם באומן, שמתכננים לחגוג כאן את השנה החדשה היהודית. לכן, עם התקרבות ראש השנה והגעתם ההמונית הצפויה של עולי רגל חסידים לאומן, נדונו דרכים להבטיח את שלומם.
"אוקראינה תמיד מקבלת את עולי הרגל בחום ובאירוח ואחראית לשלומם"
o_1h9q80pti1fon10lp5uo1sp32tk2a.jpeg


על פי הערכות ישראליות, לאומן עשויים להגיע השנה כ-50,000 צליינים חסידיים. הודגש כי כיום מקלטים במקומות עלייה לרגל באומן יכולים להכיל רק כ-11,000 איש. יחד עם זאת, בתנאים של תוקפנות רוסית בקנה מידה מלא ואיום מתמיד של תקיפות של טילים רוסיים ומזל"טים איראניים, העלייה לרגל השנה תלווה בסיכונים ביטחוניים גבוהים.
" זהו אתגר ביטחוני שדורש תגובה דחופה משותפת ", הדגיש הנשיא.
האפשרות לשלוח כוחות נוספים של משטרת ישראל למקומות עלייה לרגל נדונה בנפרד.

באילו עוד נושאים דנו וולודימיר זלנסקי ובנימין נתניהו במהלך שיחת הטלפון​

עוד במהלך השיחה ציין הנשיא את חשיבות תמיכתה של ישראל בריבונותה ובשלמותה הטריטוריאלית של אוקראינה. הוא הודה על מתן מחסה לאזרחי אוקראינה שיצאו לישראל כתוצאה מהתוקפנות הרוסית בקנה מידה מלא. צוין החזרת ביטוח בריאות חינם עבורם בישראל. הצדדים דנו בדרכים אפשריות לתמיכת ישראל באוקראינה במניעת פלישת רוסיה. כמו כן, ראש המדינה העלה בנפרד את נושא הגדלת מספר הסירובים של אזרחים אוקראינים להיכנס לישראל בתנאי המשטר ללא ויזה בין שתי המדינות והדגיש את הצורך לתקן מצב זה. היו חילופי דעות על האינטראקציה בין אוקראינה וישראל בזירה הבינלאומית.

מתי ראש השנה בשנת 2023​

בשנת 2023 יצוין ראש השנה מ-15 בספטמבר בערב ועד 17 בספטמבר בערב. שנת תשפ"ד לפי הלוח היהודי מתחילה ב-16 בספטמבר.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

לתקופת העלייה לרגל וחגיגת ראש השנה, מוקם באומן משטר כניסה-יציאה מיוחד.​



בקשר עם חגיגת ראש השנה והגעת עולי הרגל החסידים לעירנו, מתקיים בין ה-11 עד ה-21 בספטמבר משטר מיוחד של כניסה ויציאה, תנועת אזרחים בשטח אומן. מועצת העיר אומן מודיעה על כך ומבקשת להיות סובלנית ולהבין את המצב.

כניסת רכבים אסורה​

באופן מיוחד:
  • מהכביש המהיר M-30 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znam'yanka - Luhansk - Izvaryne לעיר אומן, ברחוב Derev'yanka (בסיס החברה בע"מ "בניין סטנדרטי");
  • כניסה מהכביש המהיר M-30 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamyanka - Luhansk - Izvarine לעיר אומן ברחוב קשטנוב;
  • כניסה מהכפר רודניקובקה לעיר אומן ברחוב פבלוב.

התנועה של כלי רכב ברחובות כאלה מובטחת עם משטר בקרת תנועה משופר​

באופן מיוחד:
  • כניסה מהכביש המהיר M-30 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamyanka - Luhansk - Izvarine לעיר אומן, ברחוב עץ עץ;
  • כניסה מהכביש המהיר M-30 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamyanka - Luhansk - Izvarine לעיר אומן ברחוב תַחֲנָה;
  • כניסה מהכביש המהיר M-30 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka - Luhansk - Izvarine לעיר אומן ברחוב St. מיכאילבסקה;
  • כניסה מהכביש המהיר M-05 קייב-אודסה לעיר אומן, ברחוב אַחְדוּת;
  • כניסה מהכפר Horodetske (קהילה טריטוריאלית כפרית פלנסקה) לעיר אומן, בצומת של st. Horodetska - st. מקסים זליזניאק, אומן;
  • כְּנִיסָה מהכפר רודניקיבקה (קהילה טריטוריאלית כפרית פלנסקה) לעיר אומן, ברחוב קייבסקה, אומן.

תנועת כלי הרכב מובטחת עם משטר בקרת תנועה משופר​

  • בכניסה מהכביש המהיר M-05 קייב-אודסה לעיר אומן, ברחוב משחררים לכניסת עולי רגל חסידים בלבד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה