ניוזלטר- למה אתה מתחבא בספאם?

yonitimes

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
שלום וברכה פרוגיסטים יקרים :)

מי מביניכם שמבין בספאם של ג'ימייל, אשמח להחכים בעניין כלשהו..

ראשית, איך עובד ספאם?

בנוסף, הייתי רוצה לדעת, מה אפשר לעשות אם רשימת תפוצה מגיע ישר לספאם באופן אוטומטי (מדובר בתוכנה של רשימת תפוצה [דומה לאקטיב טרייל..])?

האם הוא אבוד וצריך להקים את הרשימה מחדש (מדובר בשנים של עבודה..)?

האם זה רק תוכן שלא מעניין, כי לגבי זה אני יודע שיש מה לעבוד, אבל עדיין מדובר באלפי מיילים שנשלחים אוטומטית לספאם...

אני כרגע לא מדבר על העניין השיווקי, רק על העניין הטכני של הצורת עבודה של הספאם..

כל מידע יכול להועיל, (גם אם אתם יודעים מאיפה אפשר להשיג את המידע הנ"ל).

תודה
 

דירות קיט בירושלים

נופש בירושלים
מנוי פרימיום
אתה הנמען או השולח?

אם אתה הנמען יש פתרון פשוט, כל מה שמקבלים לספאם אם מעבירים את זה פעם אחד לדואר נכנס הרגיל זה מתחיל להגיע מאז והלאה לרגיל.

אם אתה השולח זה יותר מסובך.

איך עובד ספאם: המערכת מזהה בצורה אוטומטית מיילים מסוג מסוים שלפי דעתו שייכים לספאם בגלל שהנמען לא מעוניין לקבל את זה, והכלל העיקרי הוא שכל מה שנראה לו שהגיע ממקור לא מבוקש או לא מהימן הוא מעביר לספאם.

אם אתה מפרסם וההודעות שלך מגיעות לספאם, זה בגלל שאתה שולח מלל שנראה לא אמין, או בגלל שאינך עובד עם דומיין מסודר, ואתה שולח לינקים.

על הרשימה אינך צריך לעבוד מחדש, עיקר העבודה צריכה להיות על צורת השליחה.

מקווה שעזרתי
 

yonitimes

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני השולח

ובהחלט עזרת,

השאלה שלי מה אפשר לעשות אם אלו שכבר ג'ימייל שולח אוטומטי ישירות לספאם..

האם הדרך היחידה זה רק לפנות לג'ימייל ולהסביר להם שניוזלטר שלנו זה לא ספאם, אלא תוכן תקין ואיכותי?

ומה כוונתך לדומיין מסודר? זה דומיין של חברה, נראה לי שהוא די מסודר..

תודה
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י 1928;2365248:
אתה הנמען או השולח?

אם אתה הנמען יש פתרון פשוט, כל מה שמקבלים לספאם אם מעבירים את זה פעם אחד לדואר נכנס הרגיל זה מתחיל להגיע מאז והלאה לרגיל.

אם אתה השולח זה יותר מסובך.

איך עובד ספאם: המערכת מזהה בצורה אוטומטית מיילים מסוג מסוים שלפי דעתו שייכים לספאם בגלל שהנמען לא מעוניין לקבל את זה, והכלל העיקרי הוא שכל מה שנראה לו שהגיע ממקור לא מבוקש או לא מהימן הוא מעביר לספאם.

אם אתה מפרסם וההודעות שלך מגיעות לספאם, זה בגלל שאתה שולח מלל שנראה לא אמין, או בגלל שאינך עובד עם דומיין מסודר, ואתה שולח לינקים.

על הרשימה אינך צריך לעבוד מחדש, עיקר העבודה צריכה להיות על צורת השליחה.

מקווה שעזרתי

מה שכתבת לא מדוייק.
תוכנות הדיוור הוקמו בדיוק המטרה הזו - לשלוח כמויות גדולות של מיילים שאינם ספאם, בלי הצורך לשלוח לכל נמען בנפרד.
כמובן שכאשר מדובר בניוזלטר זה לא אמור להגיע לספאם, כי הנמען הוא אדם שנרשם לקבל את הניוזלטר, או שעומד בקשר מקצועי או אחר עם השולח.
מניסיון של עבודה עם רשימות תפוצה -
הרבה מהנרשמות שלי מקבלות את המיילים לתיקיות של קד"מ וכד', למרות שנרשמו בעצמן ומרצונן לרשימה שלי.

עד כמה שידוע לי אין דרך להתגבר על זה מלבד לכתוב לנמענים (מיד בהרשמה) שיחפשו את המייל הראשון בתיקיית הספאם\קד"מ וכו' ויגררו אותו לתיקיה הראשית, אח"כ צריך לאשר שהמיילים יגיעו תמיד ל"דואר נכנס". זה משהו שרק מקבל המייל יכול לעשות בעצמו.
 

yonitimes

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אז מה אפשר לעשות אם אלו שכבר רשומים..?
 

חד וחלק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עימוד ספרים
לפעמים יכול להיות מצב, שחלק מהנמענים סימנו את המייל שלכם כספאם,
ואז אוטומטית הוא שולח את כולם לשם.
 

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אם אתה מעונין אז יש לי מערכת דיוור שמראה מראש את הדירוג של הספאם, ובנוסף נותנת עוד הרבה אפשרויות, כמובן אני מטפל בכל הנושאים שקשורים לספאם ובידי ידע רב בנושא.
אני יעתיק את ההודעה שלי בפורום השכן:

מי שמעוניין יש לי מערכת שאני תיכנתתי (חיברתי את הפאזל שלה בצורה הנכונה :)) שיכולה לבצע את אותם פעולות כמו רב מסר בעלות נמוכה יותר וביותר גמישות.
המערכת פעילה כבר היום ובין לקוחותיי המרוצים ישנם כמה ששולחים עשרות אלפי הודעות ביום עם קבצים מצורפים של מספר מגה!
כיום המערכות שהתקנתי, שולחות למעלה מ2 מיליון הודעות בכל חודש!
רשימה חלקית של היכולות:
היא יכולה לשלוח כמות בלתי מוגבלת של הודעות לכמות בלתי מוגבלת של רשימות תוך שילוב יכולות סינון מתקדמות לפילוח מדויק של מסעי פרסום.
יש לה עורך טקסט משוכלל שמאפשר לעבוד עם תבניות מוכנות וכולל תצוגה מקדימה של ההודעה בהדמיה של ארבעה גדלי מסך שונים.
יש לה אפשרות לטעון לתוך ההודעה את הפרטים של הנמען כגון שמו הפרטי וכדומה.
יש אפשרות של קישור להסרה אוטומטית/שינוי הרשמה/שינוי פרטים.
משולב בתוך המערכת מערכת שמראה מראש את הסיכוי של ההודעה להגיע לספאם בתצוגה שמראה מה לתקן.
ניתן ליצור גם כן כפתורים לדואר נכנס בגימייל ללחיצה לפני פתיחת ההודעה (כמו שיש לפעמים "עקוב אחרי הזמנה").
אפשר לתזמן שליחת הודעה לזמן עתידי.
אפשר לסנן את הכתובות מייל שלא קיימות.
אפשר לשלב את התמונה בתוך ההודעה ככה שלא יצטרכו ללחוץ על הצג תמונה.
אפשר לצרף קבצים.
תצוגת סטטיסטיקות מפורטת כוללת מספר פתיחות לכל הודעה ולכל נמען ולכל קישור בתוך ההודעה ועוד.
אפשרות לאינטגרציה של דף הרשמה חיצוני (דרך קישור שכולל את פרטי הנרשם).
ויש עוד אפשרויות רבות.
המערכת יכולה לשלוח מייל לרשימת תפוצה על ידי חיבורה לכתובת מייל, היא תבדוק את המייל כל כמה דקות ואם יהיה שמה מייל שמתאים למסננים שמגדירים במערכת אז היא תיקח את המייל ותעביר אותו הלאה לרשימת תפוצה המוגדרת.
ניתן להטמיע את התמונות בתוך ההודעה על מנת שגם בעלי נתיב וכדומה יוכלו לראות את המייל בשלמותו.
ניתן להסיר את עצמך מרשימת תפוצה\ להוסיף את עצמך לעוד נושאים על ידי שליחת מייל לכתובת מייל שמחוברת למערכת ללא צורך בכניסה לדך הסרת\שינוי הרשמה, דבר נצרך כששולחים לבעלי מייל בלבד..
אין הגבלה על כמות ההודעות היוצאת מהמערכת יכול להיות גם כן 100000 לשעה!

אני מתאים את הממשק ניהול לפי הצרכים של הלקוח.
אני מצרף צילומי מסך מתוך מערכת שבניתי ופעילה בישיבה לצורך קשר עם ההורים
תמונות מצורפות





 

yonitimes

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
המערכת שלך נראה די משוכלל ומעניין,
אבל קשה לי להאמין שיכולתיו עולות על המערכת של אקטיב טרייל
 

עילום

משתמש מקצוען
D I G I T A L
לענ''ד
דוקא וי איי פלוס ורב מסר
נראים לי יותר טובים מהאקטיב טרייל

בהצלחה
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י yonitimes;2455606:
המערכת שלך נראה די משוכלל ומעניין,
אבל קשה לי להאמין שיכולתיו עולות על המערכת של אקטיב טרייל
זה לא העניין... קצת יותר פיצ'רים או קצת פחות, זה לא הדבר שמעניין את העוסקים בשליחת הניוזלטרים.
הקרטריונים החשובים באמת הם: א. שהמיילים לא יגיעו לספאם, ב. המחיר.

ולפי מה שהבנתי, בהרבה מקרים '3 פינות' מציע מחיר הרבה זול מהמערכות המוכרות.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י s976;2456332:
זה לא העניין... קצת יותר פיצ'רים או קצת פחות, זה לא הדבר שמעניין את העוסקים בשליחת הניוזלטרים.
הקרטריונים החשובים באמת הם: א. שהמיילים לא יגיעו לספאם, ב. המחיר.

ולפי מה שהבנתי, בהרבה מקרים '3 פינות' מציע מחיר הרבה זול מהמערכות המוכרות.

יש דבר שהוא מאוד (מאוד!) חשוב בתוכנת דיוור - סטטיסטיקות.
בנוסף במערכות הטובות יש גם אפשרות של דפי נחיתה (ללא תוספת תשלום) כחלק מהמערכת, שזה דבר ממש הכרחי, כי כך מגיעים (רוב) הנרשמים.
 

michalion12

משתמש חדש
לי ממש חשובים דווקא הפי'צרים והכלים הנילווים. מאחוזי פתיחה סופר נמוכים התחלתי לחלק את הקהל שלי לקבוצות ולעבוד עם מי שהיה באמת מעורב ורלוונטי ואני גם מקדמת את העסק שלי בעזרת כל הכלים הנוספים במערכת דיוור
 

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
תודה לכל המגיבים, אני ירחיב כמה מילים על המערכת כי ניכר מדבריכם שלא ראיתם אותה אף פעם מבפנים.
כל מי שניסה מכיר בכך שהאופציות שיש אצלי הם בלי השוואה בכלל לחברות מסחריות והמערכת הרבה הרבה יותר משוכללת ממה שהם מציעים.

הסטטיסטיקות אצלי הם הרבה יותר משוכללות מהמערכות האחרות, רק להדגמה יש ססטיסטיקות לפי מכשירים, לפי שעות, אפשר לחפש מספרים של פתיחות רק מגימייל או מספק מסוים, אפשר לראות על כל לקוח כמה פעמים פתח ובאיזה שעות,
אפשר לראות מתוך האלה שפתחו אז כמה לחצו על קישור,
אפשר לראות על כל קישור שבתוך ההודעה כמה פעמים לחצו עליו ספציפית (שימושי מאוד לפרסומות בתשלום שככה אפשר לתמחר לפי קליקים.
אפשר לערוך את כל הקישור שבתוך ההודעה גם לאחר שההודעה נשלחה שלחיצה על הקישור יביא ליעד אחר.

כמבון מאיליו יש גם דפי נחיתה להרשמה כמו שאפשר לראות לדוגמא אצל "שחרית" ו"הכותרות". כמו כן יש אפשרות להטמיע הרשמה בתוך וורדפרס או בכל מערכת אחרת, ואפשר גם להירשם דרך שורת הכתובת, למתכנתים שבינינו.

באפשרויות שליחה יש אפשוריות סינון ופילוח מדויקים של רק מי שפתח הודעות מסוימות ורק מי שנרשם בטווח תאריכים מסוים וכן הלאה והלאה.
יש אפשרות להוסיף מספר בלתי מוגבל של פרטים לכל הנרשמים לדוגמא כתובת, טלפון, איך הגיע אלינו, וכן הלאה.
 

yonitimes

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נכתב ע"י 3 פינות;2458055:
תודה לכל המגיבים, אני ירחיב כמה מילים על המערכת כי ניכר מדבריכם שלא ראיתם אותה אף פעם מבפנים.
כל מי שניסה מכיר בכך שהאופציות שיש אצלי הם בלי השוואה בכלל לחברות מסחריות והמערכת הרבה הרבה יותר משוכללת ממה שהם מציעים.

הסטטיסטיקות אצלי הם הרבה יותר משוכללות מהמערכות האחרות, רק להדגמה יש ססטיסטיקות לפי מכשירים, לפי שעות, אפשר לחפש מספרים של פתיחות רק מגימייל או מספק מסוים, אפשר לראות על כל לקוח כמה פעמים פתח ובאיזה שעות,
אפשר לראות מתוך האלה שפתחו אז כמה לחצו על קישור,
אפשר לראות על כל קישור שבתוך ההודעה כמה פעמים לחצו עליו ספציפית (שימושי מאוד לפרסומות בתשלום שככה אפשר לתמחר לפי קליקים.
אפשר לערוך את כל הקישור שבתוך ההודעה גם לאחר שההודעה נשלחה שלחיצה על הקישור יביא ליעד אחר.

כמבון מאיליו יש גם דפי נחיתה להרשמה כמו שאפשר לראות לדוגמא אצל "שחרית" ו"הכותרות". כמו כן יש אפשרות להטמיע הרשמה בתוך וורדפרס או בכל מערכת אחרת, ואפשר גם להירשם דרך שורת הכתובת, למתכנתים שבינינו.

באפשרויות שליחה יש אפשוריות סינון ופילוח מדויקים של רק מי שפתח הודעות מסוימות ורק מי שנרשם בטווח תאריכים מסוים וכן הלאה והלאה.
יש אפשרות להוסיף מספר בלתי מוגבל של פרטים לכל הנרשמים לדוגמא כתובת, טלפון, איך הגיע אלינו, וכן הלאה.

לגבי הדבירם האמורים כאן,
אני יכול לומר עליך שבתור אחד שהקים את המערכת בצורה עצמאית,
זה בהחלט מרשים, אבל לא ראיתי אף אחד מהדברים שציינת שאין באקטיב טרייל,
להיפך אני חושב שהם גם עולים על המערכת שלך בכמה נקודות נוספות,
כך שאני לא רואה סיבה ממשית להחליף מערכת כפי שהצעת.

לגבי הערות קודמות, נכון שפיצ'רים יותר או פחות לא חשוב יותר
משליחת המיילים לספאם, אבל זה ממש לא קשור למערכת הדיוור,
מנוע הספאם מדרג את הדומיינים ולא את המערכות בהן הן נשלחות,
אמנם ציינו כאן דבר מעניין, לגבי מערכת ששולחת כמויות קטנות כל פעם,
(באמת מעניין איך זה בדיוק עובד, לדוגמא אם אני רוצה לשלוח את כל המיילים בשעה 8:00 בבוקר, ואז כל המיילים יגיעו בשעה 14:00, מעניין לדעת איך זה יעבוד).

לגבי זה שהמיילים מגיעים לקד"מ ולא לאינבוקס,
זה מאוד אינטגרלי שמי ששולח מייל פרסומי או הצעה עסקית, זה יגיע לקד"מ
כדי שלא יפריע למיילים החשובים של המשתמש,
זו גם הסיבה שגוגל הענקית, שהמוטו שלהם זו 'חוויית המשתמש הטובה ביותר'
סיווגו בכוונה תחילה את קבלת המיילים לאינבוקס וקד"מ וכו'
כך שאם זה מגיע לקד"מ זה לא בעיה, זה עובדה וזה אפילו עדיף,
כי כך המייל שלך מתחרה עם עוד כמה עשרות פרסומות,
ולא עם עוד כמה מאות (או אלפי) מיילים של האינבוקס...

לקח זמן, אבל למדתי משהו בנתיים.. :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה