דרוש מידע נגר לבניית ארון ספרים בסלון

לבטוב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
רק לציין בשידה דיברתי ישירות עם החברה ולא עם החנות! לא מבינה אם הביאו לי מוצר לא כמו שהזמנתי צריכים לבא עד שיהיה מושלם, אם לך רגליים זה לא משנה יש כאלו שמאוד מפריע להם. ושוב מציינת זה לא היה קשור בכלל לחנות אלא דרך החברה עצמה.
בארון הצבעים ממש שונים, לפי ההסכם שהיה בינינו הכל יגיע מאותו חומר פורמיקה לבנה ( אני יודעת שיכול להיות הבדלים בצבעים ציינו לי את זה אבל זה לא הסיבה כי הארון מהצד ובפנים כן אותו צבע לבן טוב כמו המיטות והשידה ועוד שכל אחד היה מחברה אחרת), אבל ההבדל הוא מאוד משמעותי, אמרו לי שהמנהל יבא לראות ועדיין מחכה שיבא לראות.... מחכה מסוכות.
בענין המיטות במפורש אמרו לי שמורידים את הארגז מצעים וכו.. - ולא כך היה - יכול להיות שבדגם הזה ספציפית לא יכולים, נו נו כבר קנינו 8 חדרי שינה אין שום מיטות שכך מגיעות ושאומרים לך, מה הבעיה פעם לפני 10 שנים כל המיטות היו כך, מה גם שזה לא נכון, קנינו לפני 15 שנה מיטות ולא היו כך וגם אם היה כך לפני 10 שנים היום התקדמנו זה לא תשובה לענין וגם לצבוע את המיטות זה לא תשובה לענין.
יכול להיות שלא ידעו וזה דגם חדש, אבל הלקוח לא צריך להפסיד מזה יכולים לבא לקראתי, הצעתי שאולי לשים פורמיקה במקום לצבוע או לנסות לחשוב על פתרון אחר אבל להשאיר אותי כך לאחר ששילמתי, זה מבחינתי לא שירות.
ולהיות שפן הניסיון וכל הרדיפות אחריהם והדיבורים שנתנו הרגשה כמו שציינת ממש לא נעימה זה ממש לא היה שווה.
אשמח שתגידו לי באיזה חנויות בדקתם ואיזה חברות, זה מאוד מענין אותי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה