קורונה נגיף הקורונה המשתולל 2- עדכונים בלבד

  • פותח הנושא 550
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

שינדלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מי אחראי אכיפה?
באולמות שמחות?
יש קנסות גדולים לבעלי אולמות,
ולכן הרבה מהם מתקצבים סדרנים או מבטלים ארועים כמו שאפשר לראות באשכול הסמוך על החתונות.
 

שמחו

משתמש מקצוען
תקנות הגר"י דרעי באר שבע
 

קבצים מצורפים

  • תקנות והנחיות לבתי כנסת ובתי מדרש ומקוואות טהרה - קורונה.pdf
    KB 398.2 · צפיות: 78

שינדלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום

עכביש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
מה ההסבר בנתון הזה:
1584018019297.png

אנחנו הרי רק ב 100. לא?
 

שמחו

משתמש מקצוען
רופא במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) בבית החולים "שיבא" אובחן היום (חמישי) כחולה בקורונה. הרופא חזר מצרפת ב-2 במרץ בטרם פורסמו הנחיות בידוד על יעד זה, ועבד במחלקה לרפואה דחופה של בית החולים במשך משמרת אחת באותו היום, בטרם נכנס לבידוד בית.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי "בהמשך לקבלת תוצאות חיוביות לבדיקת קורונה שבוצעה לרופא במחלקה לרפואה דחופה, התקיימה חקירה אפידמיולוגית נרחבת ומעמיקה של היחידה למניעת זיהומים בשיבא. הרופא חזר מצרפת בתאריך 2.3.20 בטרם פורסמו הנחיות בידוד על יעד זה.

"הרופא עבד במלר"ד במשך משמרת אחת בתאריך 2.3.20 בטרם נכנס לבידוד בית. מצבו קל והוא הועבר למתחם המבודד והמרוחק של שיבא. כל מי שבא עימו במגע נשלח היום במיידי לבידוד בית מניעתי. מטופלים שטופלו ישירות על ידי הרופא יעודכנו באופן אישי", לשון הודעת בית החולים.
 

שמחו

משתמש מקצוען
מה עוזר שידור במעגל סגור? הכלה רוצה לשמוח עם האנשים בחתונה לא במעגל סגור
תעשו טובה אנשים.
את כל הדיונים על החתונות תעשו באשכול על החתונות.
תשאירו את האשכול כאן נקי לעדכונים, זה חשוב לאנשים.
 

סגול חציל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
התפשטות נגיף הקורונה בישראל גורמת לצניחה בכלכלה הישראלית ולפיטוריהם של אלפי עובדים בישראל, והחשש בישראל מחוסר שליטה על הנגיף הקטלני גרם לממשלה להכריז על שורה של צעדים קשים בעיקר עבור כינוס אנשים, בכדי למנוע את התפשטות הנגיף בישראל.
בשעות האחרונות גוברות הערכות שמשרד החינוך יצטרך לקבל החלטה על עצירת הלימודים במוסדות החינוך, בשעה האחרונה שוחחו ראש הממשלה ושר החינוך על האופציה שהחלטה כזו תתקבל לקראת שבוע הבא, בה יצטרכו לסגור את כל בתי הספר, התיכונים וכמובן גני הילדים.
נכון להיום הדיון מתנהל בחדרים פנימיים לקראת קבלת החלטה בנושא, זאת לאחר שמדינות נוספות בעולם דיווחו כי ישביתו את מערכת החינוך מחשש שהוא מהווה מקור להתפרצות הנגיף.
מקור: אקטואליק
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
בית הכנסת הגדול בירושלים ייסגר השבת לתפילות
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
תציצו
 

MOTI.Z

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
המשתמש נחסם
שר החינוך: "בסיטואציה הנוכחית אין צורך בביטול הלימודים"
חדשות JDN
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לימודים בסימן שאלה: במערכת החינוך מעריכים היום (חמישי) כי הלימודים יושבתו עד חג הפסח, לכל הפחות. בינתיים, סוגיית סגירת בתי הספר נשקלת במטה לביטחון לאומי, כמו גם במשרדי החינוך והבריאות. מוקדם יותר קיימה הנהלת משרד החינוך ישיבת היערכות בנושא. "אנו פועלים סביב השעון במספר רחב של זירות פעולה כדי להיערך לכל תרחיש וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד", אמר שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך בתום הפגישה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה