בקשת תפילה נא להתפלל לרפואת הרב ציון בן יונה (הרב נדב מירושלים שלימד בסמינר הישן) שנמצא במצב קשה

ריבה אדומה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הרב בטיפול נמרץ מורדם ומונשם.
בשורות טובות בקרוב אמן!!!
 

פיר

משתמש סופר מקצוען
רפואה שלמה ומהירה לרב ציון בן יונה.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
רפואה שלימה במהרה
שימו לב ביתד כתוב אחרת:
ר' ציון בן חמאמה יונה
 

ריבה אדומה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
רפואה שלימה במהרה
שימו לב ביתד כתוב אחרת:
ר' ציון בן חמאמה יונה
אני כבר לא יכולה לערוך,
נראה לי שחמאמה זה יונה רק בשפה אחרת, אז שזה בעצם אותו שם.
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
"שבח זה דנשמת כל חי, הוא יקר ומעולה מאד, וצריך לאומרו בנעימה, והוא מסוגל על כל צרה שאדם עומד בה, שידור נדר לומר אחר הצלתו מהצרה שבח זה של נשמת כל חי ויועיל לו, וכמו שכתוב בשם רבי יהודה החסיד ז"ל " (בן איש חי)
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הגרי"ז סולובייציק שלח שני תלמידיו להקים ישיבה באור יהודה עבור ילדים ממשפחות שבורות. לאחר תקופה של עמל והשקעה, חשו ראשי המוסד כי הם אינם רואים ברכה בעמלם. הם פנו לגרי"ז ושאלוהו האם יש הצדקה לקיום המוסד. השיב להם הגרי"ז: "די שאתם מצליחים שילד יהודי יאמר פעם אחת ברכה! אילו הייתם יודעים מהי גודל החשיבות לזכות ילד יהודי אומר פעם אחת ברכת שהכל, לא היה עולה בלבבכם לסגור את המוסד". (!!!)
 
נערך לאחרונה ב:
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה