מתקין דלתות-משה מבית שמש

  • פותח הנושא bayit
  • פורסם בתאריך

bayit

משתמש פעיל
עריכה תורנית
אני מחפשת בדחיפות את המספר של מתקין דלתות בשם משה מבית שמש, הוא חסיד גור. היה לי אותו והוא נאבד... אולי במקרה יש למישהו את המספר שלו???
הוא מתקין אלוף ד"א, ממש ממליצה.
 

bayit

משתמש פעיל
עריכה תורנית
הוא גם מוכר דלתות של 2 חברות - דרור ושריונית חוסם. אנחנו קנינו שיריונית - לא דרכו, אלא דרך הסניף ושלחו אותו להתקנה. כשהוא הגיע הוא סיפר שאפשר לקנות דרכו. המחיר שלו לדלת שריונית הוא בערך כמו לקנות בחנות, אבל השירות שלו הרבה יותר טוב - עונה לטלפונים, הגיע מיד ולקח אחריות. הוא גם ניקה אחרי שסיים את ההתקנה (דבר נדיר ביותר :) ). למעשה התרשמנו מאד וכשרצינו עוד דלת התקשרנו אליו ישירות. בן אדם ישר והגון.
דלת של שיריונית היא 1800, אבל אם קונים כמות מסוימת יש מבצעים והנחות. הדלתות של שריונית הם שונות מדלתות אחרים. אם זה מעניין - אני אוכל לפרט.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה