אני לא מבינה. אצלנו יש חנות נעליים שרגילה לפתוח בין 10:00-19:00 רצוף. אם אני (לקוחה קבועה
מגיעה בשעה 14:00 והוא מספר לי שהיום הוא סוגר בעוד דקה, כי יש לו חתונה מחוץ לעיר, ואני זקוקה לנעליים בדחיפות כי הקודמות נקרעו, זה צודק שהוא יכעס עלי? זה צודק שהוא יקח תוספת? אני מגיעה לקבל שרות בזמן מקובל, לא ביקשתי שום דבר יוצא דופן!
אני גרפיקאית שעובדת מהבית כל יום בין 9:00-14:00 ובערב מתי שבא לי. אם לקוח מגיע בבוקר, אני חייבת לתת לו שרות, או לומר לו שהפעם, חד פעמי, אינני בבית (בלילה זה שונה. אני לא חייבת אז לאף אחד
. אם לא הודעתי מראש למה שאכעס עליו? ומהיכן ההצדקה לקחת יותר או לקנוס אותו?
אלא אם כן יש כלל שאסור להזמין עבודה מהיום להיום. אני לא מכירה הרבה גרפיקאים שיש להם כלל כזה.