פוליטי מרב מיכאלי פורשת: "לא אתמודד לכנסת הבאה"

michalor

משתמש מקצוען

מרב מיכאלי פורשת: "לא אתמודד לכנסת הבאה"​


יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הודיעה הבוקר (חמישי) כי היא פורשת משורות המפלגה, ולא תתמודד בפריימריז הבאים ולא תרוץ לכנסת. "הייתי אחראית להצלת מפלגת העבודה והצלחתה בבחירות, אני אחראית גם למצבה של המפלגה היום. אחריות היא לא רק להצלחות", אמרה. בהצהרה שנשאה הודיעה מיכאלי כי הבחירות המקדימות של המפלגה ייערכו בעוד ארבעה חודשים.
"מדינת ישראל נמצאת בשבר גדול, מתוך הדבר הנורא הזה צריך שתהיה התחלה חדשה, ריסטארט", אמרה מיכאלי בהצהרה. "לכן, צריכות להתקיים בחירות ואני משוכנעת שיהיו בחירות ב-2024. כדי להיערך לבחירות האלה, אני מתכוונת לקיים את הפריימריז בעוד ארבעה חודשים בתקווה שהמלחמה תסתיים עד אז והחטופים יחזרו הביתה".
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
ירון אברהם: מיכאלי הולכת הביתה אחרי כישלון חרוץ.

מיכאל שמש: מרב מיכאלי אמנם לוקחת אחריות אבל חשוב לזכור שלושה דברים - 1. זה קורה באיחור ניכר. 2. כנראה שלא היתה לה ברירה אחרת. 3. ספק אם עכשיו יש מישהו יצליח להחזיר לחיים את המותג שנקרא ״מפלגת העבודה״.
 

דיני

משתמש מקצוען
מורן אזולאי: מיכאלי היא פוליטיקאית שלטוב ולרע הלכה נגד הזרם מהיום הראשון שלה בפוליטיקה. אבל מול הצונאמי שנוצר נגדה מאז הבחירות לא היה לה סיכוי. הפרישה שלה היא מהלך פוליטי חכם. עבור עצמה ועבור המחנה שלה שקיבל עכשיו דינמיקת בחירות שהוא היה זקוק לה.

עמית סגל: במרצ מגיבים להודעת מירב מיכאלי - ״ש לקיים בחירות משותפות לראשות כל מחנה השמאל הציוני - אסור לחזור על הטעות של הבחירות הקודמות״.
עוד מהודעת מרצ: ״הודעתה של מיכאלי חשובה גם אם מגיעה באיחור, אולם אסור למחנה השמאל הציוני בכלל ולמפלגת העבודה בפרט לחזור על הטעות של הבחירות הקודמות - מרצ, העבודה והחלקים השמאליים בתנועת המחאה צריכים לרוץ במשותף״.

KORE
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה