מצאו את ההבדלים

  • פותח הנושא free
  • פורסם בתאריך

srp

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
זה ממש לא פעם ראשונה שלהם, יש להם עבר בגניבת סוף קמפיין של משרד אחר שקצת התעכב בלתת תשובה והם קפצו על ההזדמנות ונתנו תשובה משלהם... נראה שזה משהו שיטתי
זה לא דומה בכלל
זה דבר שקיים שמישהו מפרסם המון טיזרים ומישהו אחר קופץ על העגלה לפני שהם נזכרים לתת את מודעת הפתרון, וזה אגב אחד הפחדים בהצפת טיזרים לאורך זמן
פה יש העתקה ברמת גן, הזוי לי לראות את שם המשרד פרסום הזה על המודעות האלו
כי מנגד אני רואה מודעות מקצועיות++
כך שמשהו פה פשוט לא מובן.
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אגב,

אני מוצאת הרבה העתקות "השראות" האלו בלקוחות יותר בשוק הפרטי
שהלקוחה כנראה אמרה להם : אני רוצה מודעה כמו של זו...וזו.."
או לקחת את אותן מילים ואסטרטגיה וליישם אותם בשינוי קטן
בשביל מה יש בידול? בשביל מה יש צבעוניות שונה לעסקים מאותו תחום

למה אם הלקוחה רוצה מודעה בצבע צהוב וירוק כי זה כמו של ההיא היוקרתית והמתחרה שלה
גרפיקאית הולכת ועושה בלי לבדוק איך נראת הפירסומת של המתחרה
ואם הלקוחה גנבה משם מוטיבים ואסטרגיה ייחודית שנבנתה אצל בעלי מקצוע
אז תעמידי אותה על המקום ותביני לה אסטרטגיה מתאימה וייחודית לה ותבחרי לה צבעים
מתאימים ויוקרתיים ולא בגוון המדויק של המתחרה.
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מסכימה עם כל מילה.
זה קיים ועושים את זה בשביל עוד פרוייקט בלי להתאמץ.

במקרה של התעשייה האווירית, מדובר באותו קורס של אותו לקוח, שמציג את זה בשני מכונים זהים ברעיון שלהם.
המלל כנראה שלו (כן, שרי?) ככה שהעתקה מטורפת אין פה, אבל הקופי, הקונספט, אפילו התמונה, כאילו- באמת! זה מוגזם. במיוחד שמדובר במשרד רציני שאפילו לא עשה את זה מקצועי.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
דווקא את ההעתקה של עיריית בני ברק אני מבינה.
(לא מסכימה. מבינה...)
בתור מי שעובדת בתחום, אני מכירה מקרוב את צורת הכנת הפרסום בעירייה:
אין מישהו שכותב או מנסח פרסומים, אז המזכירה העמוסה מבקשת מהנוגעים בדבר פרסומים קודמים, ונושמת לרווחה אם יש. מעתיקה לוורד את המלל, ומשנה מה שצריך, שולחת לגרפיקאית של העיריה שהיא גרפיקאית בינונית ומטה (כי אחרת למה תסכים לעבוד בשכר נמוך נמוך) ומסמנת וי על המשימה.
אף אחד לא התכוון להעתיק קריאייטיב או רעיון. התכוונו לתת מודעה אינפורמטיבית מינימלית, במקרה נפלו על מלל טוב.
לא יודעת אם זה יותר או פחות מאכזב...
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כנראה שלא קראת את כול השרשור וחבל...
אין כאן קרדיט לעיריית בני ברק/ מזכירה עמוסה/ משכורת נמוכה/ וכו'
הקרדיט על הבושה של ההעתקה קיבל משרד פרסום מפורסם בציבור שלנו
( הוא הושמט ולא מופיע בתמונה שצורפה)
שמחמת גודלו לא מהסס לגנוב מים מתוקים מקדמת דנא
רק הפעם עשה זאת בצורה מעוררת גיחוך ובוז.
 

free

מיתוג | עיצוב | פרסום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
דווקא את ההעתקה של עיריית בני ברק אני מבינה.
(לא מסכימה. מבינה...)
בתור מי שעובדת בתחום, אני מכירה מקרוב את צורת הכנת הפרסום בעירייה:
אין מישהו שכותב או מנסח פרסומים, אז המזכירה העמוסה מבקשת מהנוגעים בדבר פרסומים קודמים, ונושמת לרווחה אם יש. מעתיקה לוורד את המלל, ומשנה מה שצריך, שולחת לגרפיקאית של העיריה שהיא גרפיקאית בינונית ומטה (כי אחרת למה תסכים לעבוד בשכר נמוך נמוך) ומסמנת וי על המשימה.
אף אחד לא התכוון להעתיק קריאייטיב או רעיון. התכוונו לתת מודעה אינפורמטיבית מינימלית, במקרה נפלו על מלל טוב.
לא יודעת אם זה יותר או פחות מאכזב...
ב2 המקרים שכאן מדובר על משרד פרסום שמקבל מספיק כסף בשביל לייצר קופי לבד...
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
כנראה שלא קראת את כול השרשור וחבל...
אין כאן קרדיט לעיריית בני ברק/ מזכירה עמוסה/ משכורת נמוכה/ וכו'
הקרדיט על הבושה של ההעתקה קיבל משרד פרסום מפורסם בציבור שלנו
( הוא הושמט ולא מופיע בתמונה שצורפה)
שמחמת גודלו לא מהסס לגנוב מים מתוקים מקדמת דנא
רק הפעם עשה זאת בצורה מעוררת גיחוך ובוז.
סורי,
בשל השמטת הקרדיט חשבתי שמדובר בפרסום פשוט...
 

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
אהההההה!!!!!! מה זה אמור להיות???? הייתי רוצה לפרסם מודעה עם ההעתקות האלו בגוף המודעה, ולמטה, או למעלה או איפהשהוא שייבלוט לכתוב: תמיד גרועים מהמקור...אם זו לא היתה עילה לתביעת דיבה... נתנו פירוש מילולי למדי לקופי-בשביל ה-רייטינג..... ו.....יש מצב שגם שם המשרד פרסום על החיקוי מפוברק??
 
נערך לאחרונה ב:

גילי ה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מבקשת מהנוגעים בדבר פרסומים קודמים, ונושמת לרווחה אם יש. מעתיקה לוורד את המלל,

אבל כאן מדובר על פרסומים קודמים של מתחרים!
אין בעיה שלקוח מחקה את עצמו, ומביא מודעה ישנה שלו.
העניין הוא שלוקחים מלקוח אחר. של משרד אחר.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
כמו שכתבתי, בשל השמטת הקרדיט לא ידעתי שמדובר במשרד פרסום.
 

ליבי!!!

משתמש פעיל
צילום מקצועי
מה מתחרה?זה נראה כאלו זה אותו חברה בדיוק(כיוון)
אז פשוט לא קלטתי מה לא בסדר
 

נענע

משתמש סופר מקצוען
אוי זה כל כך מרתיח:(


גם לנו זה קרה עם משרד פרסום אחר, ובאופן עוד יותר גרוע... לא מפרטת כדי שלא יזהו, אבל סיפור נורא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה