מס' המנויים בעיתונים במגזר

צפרא טבא

משתמש רשום
קיבלתי מספרים שמישהו טוען שהם המספרים המשוערים של מספר המנויים במגזר לפי הערכות משרדי הפרסום.
המספרים שם לא נשמעים לי. אני יודע שאין מספרי אמת לאף אחד, מישהו יודע השערות של כמות המנויים בכל העיתונים הנפוצים?
 

צפרא טבא

משתמש רשום
אז אולי אני אפתח. ונראה אם יש מישהו עם מספרים טובים יותר.

המספרים שקיבלתי שמתיימרים להיות נתוני אמת והקפיצו אותי זה הנתונים הבאים.

המודיע - 9,000
המבשר- 7,500
יתד - 5,500
הפלס - 2,500
שחרית - 20,000

לפי בירור שעשיתי היום, בהערכה גסה של אדם שמכיר את עולם הפרסום.

המודיע - 15,000
המבשר - 10,000
משפחה - 15,000
בקהילה - 10,000
יתד והפלס לא ידוע.

נתונים שהעיתונים מוצאים. (תקנו אותי אם יש טעות, לא ביררתי אישית, מסתמך על חבר)

המודיע - 30,000
המבשר - 20,000
משפחה - 45,000
בקהילה - 20,000
שחרית - 53,000
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לכאורה ה"הערכה הגסה" של איש הפרסום, זה הקרוב לאמת.

שחרית (זה העיתון של המייל?) מצחיק בכלל להשוות אליהם. חשיפת דיגיטל שווה שברי אחוזים מול חשיפת פרינט. גם במחירה וגם במציאות.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י צפרא טבא;n4923609:
אז אולי אני אפתח. ונראה אם יש מישהו עם מספרים טובים יותר.

המספרים שקיבלתי שמתיימרים להיות נתוני אמת והקפיצו אותי זה הנתונים הבאים.

המודיע - 9,000
המבשר- 7,500
יתד - 5,500
הפלס - 2,500
שחרית - 20,000

לפי בירור שעשיתי היום, בהערכה גסה של אדם שמכיר את עולם הפרסום.

המודיע - 15,000
המבשר - 10,000
משפחה - 15,000
בקהילה - 10,000
יתד והפלס לא ידוע.

נתונים שהעיתונים מוצאים. (תקנו אותי אם יש טעות, לא ביררתי אישית, מסתמך על חבר)

המודיע - 30,000
המבשר - 20,000
משפחה - 45,000
בקהילה - 20,000
שחרית - 53,000

המבשר גם לכאורה כולל מייל?
זה מעניין כי מייל יש אפשרות שהוא מנוי והוא לא מוריד ולא קורא, מה שלא קורה בעיתון שאתה משלם עליו
ומה אם עיתוני סוף שבוע? שאנשים קונים בדוכנים? משפחה ובקהילה זה גם מנויים לא כולל קניות בדוכנים?
ולמה המודיע לבד עוקפת את יתד נאמן לא כולל המבשר?

ולמה מייל לא שווה פרסום?
ומה הכוונה "פרינט"
ואני יודע שלאנשיפה הכל מובן, אבל אשמח להסבר.
 

צפרא טבא

משתמש רשום
נכתב ע"י אלי אלימלך;n4923831:
לכאורה ה"הערכה הגסה" של איש הפרסום, זה הקרוב לאמת.

שחרית (זה העיתון של המייל?) מצחיק בכלל להשוות אליהם. חשיפת דיגיטל שווה שברי אחוזים מול חשיפת פרינט. גם במחירה וגם במציאות.

אתה כותב את זה מתוך ידיעה?
כי אני מתוך סברה חשבתי ההיפך מאחר ומדובר בקובץ PDF המחייב גלילה וראיה חלקית של עמוד בפעם, וכן יכולת הרפרוף וחוסר ההסתכלות באיזורים מסוימים יורדת, אז הנראות אמורה להיות לכאורה גבוהה יותר.

נכתב ע"י תאורת חרום;n4924162:
המבשר גם לכאורה כולל מייל?
זה מעניין כי מייל יש אפשרות שהוא מנוי והוא לא מוריד ולא קורא, מה שלא קורה בעיתון שאתה משלם עליו
ומה אם עיתוני סוף שבוע? שאנשים קונים בדוכנים? משפחה ובקהילה זה גם מנויים לא כולל קניות בדוכנים?
ולמה המודיע לבד עוקפת את יתד נאמן לא כולל המבשר?

ולמה מייל לא שווה פרסום?
ומה הכוונה "פרינט"
ואני יודע שלאנשיפה הכל מובן, אבל אשמח להסבר.

הנתונים הם ללא המייל של מבשר.
במייל ניתן לראות אישורי פתיחה, קיבלתי צילום מסך שבו שחרית מראה שיש להם כמעט 53000 מנויים, ומעל 20,000 אישורי פתיחה, והם טוענים כי האישורי פתיחה הם פחות מהמציאות, כי אאוטלוק לא שולח אישורי פתיחה. אז זה אומר כי יש להם בהערכה של 25,000-30,000 קוראים מידי בוקר.

בעיקרון, ככל הנראה כל הנתונים כוללים את הקניה בדוכנים, כי הנתונים הם בד"כ של מס' העותקים המודפס.

תרגום של פרינט זה מודפס, כל העיתונות המודפסת מכונה פרינט.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
מי שיש לו מייל בוואלה אוקמייל בנתיב וכו' זה גם נותן אישור פתיחה?
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י צפרא טבא;n4924946:
אתה כותב את זה מתוך ידיעה?
כי אני מתוך סברה חשבתי ההיפך מאחר ומדובר בקובץ PDF המחייב גלילה וראיה חלקית של עמוד בפעם, וכן יכולת הרפרוף וחוסר ההסתכלות באיזורים מסוימים יורדת, אז הנראות אמורה להיות לכאורה גבוהה יותר.



הנתונים הם ללא המייל של מבשר.
במייל ניתן לראות אישורי פתיחה, קיבלתי צילום מסך שבו שחרית מראה שיש להם כמעט 53000 מנויים, ומעל 20,000 אישורי פתיחה, והם טוענים כי האישורי פתיחה הם פחות מהמציאות, כי אאוטלוק לא שולח אישורי פתיחה. אז זה אומר כי יש להם בהערכה של 25,000-30,000 קוראים מידי בוקר.

בעיקרון, ככל הנראה כל הנתונים כוללים את הקניה בדוכנים, כי הנתונים הם בד"כ של מס' העותקים המודפס.

תרגום של פרינט זה מודפס, כל העיתונות המודפסת מכונה פרינט.

אלו נתונים ידועים לכל. חלקם וידאתי בעצמי ממעורבותי בתחום בעבר.

בקשר לכל עיתון יומי הנשלח במייל - אנא תרים טלפון לכל דרדק העוסק בפרסום דיגיטלי שיסביר לך למה אין משמעות ל35,000 מנויים במייל. לכל היותר מדובר בנאיביות עסקית, לצערי הרב. מקווה שמישהו לא שורף שם מדי הרבה ממון ישראל.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
צריך לשאול את אלו שפירסמו בשחרית שזה נטו מייל ולראות האם "הפרסום בשחרית עובד"?
 

שלכם

משתמש פעיל
זכור לי שבספר בראש חרדי [שיצא לפני כשנתיים] מובאים נותנים מספריים גם כן
ובחלקם הם דומים לנתונים שהביאו כאן.
 

312A

משתמש חדש
נכתב ע"י אלי אלימלך;n4923831:
לכאורה ה"הערכה הגסה" של איש הפרסום, זה הקרוב לאמת.

שחרית (זה העיתון של המייל?) מצחיק בכלל להשוות אליהם. חשיפת דיגיטל שווה שברי אחוזים מול חשיפת פרינט. גם במחירה וגם במציאות.


אז אני אחד מהעובדים בשחרית, ואני מוכן לתת נתוני אמת לכל מי שמעוניין לשמוע. אני לא חושב שהפרינט והדיגיטל שווים (לדעתי הדיגיטל עוצמתי פי כמה וכמה מהפרינט).
העניין הוא שמספר המנויים הוא הקובע את רמת החשיפה, ובפרט כשיש נתוני פתיחה. העובדה היא שמפרסמים אצלנו כאלו שמפרסמים מטבע הדברים גם בפרינט וגם אצלנו, ולטענתם הם מקבלים פידבק חזק מאוד מהפרסום אצלנו (דוגמאות באישי - אני לא הולך לנצל את הבמה לפרסום העיתון). עם זאת יש לקחת בחשבון שאנחנו לא דיגטל סטנדרטי משום שאחרי הכל אנחנו מעוצבים כעיתון ונתפסים בתודעת הציבור כעיתון (ההבדל הוא ברמת העיון של הקורא בתוכן ובפרסום).


נכתב ע"י תאורת חרום;n4925563:
מי שיש לו מייל בוואלה אוקמייל בנתיב וכו' זה גם נותן אישור פתיחה?

כרגע יש לנו נתונים אך ורק על הפתיחות בדפדן עצמו או מכאלו המורידים את העיתון למחשב ופותחים אותו כך.
 

312A

משתמש חדש
נכתב ע"י אלי אלימלך;n4923831:
לכאורה ה"הערכה הגסה" של איש הפרסום, זה הקרוב לאמת.

שחרית (זה העיתון של המייל?) מצחיק בכלל להשוות אליהם. חשיפת דיגיטל שווה שברי אחוזים מול חשיפת פרינט. גם במחירה וגם במציאות.

למה אתה חושב שחשיפה בדיגיטל שווה פחות מחשיפה בפרינט, והאם אתה לא רואה הבדל בין סוגי הדיגיטל?

אשמח להחכים
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני לא מזלזל בעיתון שחרית, ייתכן ויש לו נתונים ששונים מסתם דיגיטל - ועליו הראיה, אבל בהנחת ברירת מחדל שהוא לא שונה אני לא חוזר בי ממה שכתבתי.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
העניין הוא שזה גם עניין של היצע
יש היום הרבה אנשים שאין להם אינטרנט ויש להם רק מייל ורוצים קצת חדשות, אז הם מנויים על זה
 

312A

משתמש חדש
נכתב ע"י אלי אלימלך;n4927905:
אני לא מזלזל בעיתון שחרית, ייתכן ויש לו נתונים ששונים מסתם דיגיטל - ועליו הראיה, אבל בהנחת ברירת מחדל שהוא לא שונה אני לא חוזר בי ממה שכתבתי.

אכן עליו הראיה אך אם תברר אצל מפרסמים - תיווכח שעברנו את שלב ההוכחות, הדברים כבר מדברים בעד עצמם. השילוב בין דיגיטל לזיקה לנראות המיתולוגית של העיתונות, היא הנוסחה המגישה לקורא גם את כל מה שהוא רגיל אליו וגם את ההתחדשות.
ושוב אני אומר, אם אתה מעוניין לראות את נתוני האמת אתה מוזמן לפנות אלי באישי.

נכתב ע"י תאורת חרום;n4927923:
העניין הוא שזה גם עניין של היצע
יש היום הרבה אנשים שאין להם אינטרנט ויש להם רק מייל ורוצים קצת חדשות, אז הם מנויים על זה


אכן, זו הדרך הטובה ביותר בשבילם לצרוך חדשות בצורה הכשרה.
אבל תתפלא לדעת שיש רבים מאוד שכתבו לנו שהשתמשו בעבר באתרי החדשות למיניהם והעיתון מייתר להם זאת.
 

312A

משתמש חדש
הנה דוגמה אחת


זו הודעה ששלח אלי אחד שחבר בקבוצה המהווה פורום של אנשי עסקים בוואטסאפ, והיא נכתבה יום לאחר שהאיש פרסם בשחרית מודעה אחת.
אם אתה מעוניין לדבר איתו אני מוכן לשאול אותו אם אני יכול למסור את המספר שלו.
 

קבצים מצורפים

  • אחת.jpg
    אחת.jpg
    KB 94.1 · צפיות: 48

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אישית, אני קונה משפחה כמעט כל שבוע, לצערי אני לא זוכה לראות אותו מבפנים.. אני מקפיד להקפיד על הלכות בסיסיות ולכן בשבת אסור לי לעיין שם, ובמהלך השבוע אני לא מגיע לזה.
דווקא שחרית מגיע לי למייל וזה הספתח לקריאת המיילים היומיים.

מצחיק לומר שהפרינט גובר על הדיגיטל ב2017.
עובדתית זה בטוח לא נכון.

רק תזכורת שוותיקי הפרינט במגזר הכללי הפסיקו/מתקשים להדפיס..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה