עזרה מסיבת יום הולדת

  • פותח הנושא dr
  • פורסם בתאריך

dr

משתמש רשום
שלום לכולם,

אולי תוכלו להביא רעיון, אני מחפשת רעיון להפעלה כלשהי ליום הומלדת של הבת שלי בת 6,
(במסיבה יש את כל הגילאים עד 9)
מה אפשר לעשות ? והתקציב לא גבוה...
תודה מראש
 

ע"ר

משתמש פעיל
להכין קצפות לקאפקייפ
יצירה של מזל טוב על איזה דף יצירה
 

gityl

משתמש רשום
הילדה מוותרת על החבילה עוברת הנצחית?
אנחנו עשינו חבילה עוברת, בכל עטיפה היו הוראות לפעילות מתוך אלו שאספתי מהאינטרנט (אם בזוגות אז זאת שפתחה את החבילה עם זאת שפתחה אחריה):

הפעלות בבלונים

בקבוצות:
1. הקבוצות עומדות בטורים במרחק של מטר אחד מהשנייה (מספר הילדים בכל טור שווה) הראשון בכל טור מקבל בלון. עם השמע האות מהמנחה, מעבירים את הבלון מהילד הראשון עד לאחרון בטור בדרכים שונות: בין הרגלים (בלון מנהרה), מעל הראש (בלון גשר), מצד שמאל, מצד ימין ועוד...
2. אוויר יבשה: מתחלקים לשתי קבוצות. על קבוצה אחת לחבוט בבלון ולא לאפשר לו לגעת ברצפה ואילו על הקבוצה השנייה לחבוט בבלון על מנת שייגע ברצפה. אם הבלון נגע ברצפה זוכה הקבוצה המורידה ומתחלפים בתפקידים.
3. צוות אוויר: מחלקים את אזור המשחק באופן שווה בין הקבוצות, עליהם לשמור על בלון בתוך שטחם ובלי שיגע ברצפה, כמובן בלי לתפוס אותו. ניתן להוסיף בלונים נוספים על מנת להקשות על הקבוצות.
כלליות/בזוגות:
1. הדיפה לרוחק: חברי הקבוצה מנסים להדוף את הבלון למרחק הגדול ביותר על ידי חבטה, מכת אגרוף, בעיטה, נשיפה, נגיחה, בעזרת צלחת חד- פעמית.
2. תחרות ריצה: ניתן לבצע כתחרויות אישיות או שליחים, כשבלון מנופח נמצא בין הרגליים, כשמעבירים בלון מצד לצד בחדר בלי לתפוס אותו, כששניים אמורים להעביר אותו מנקודה לנקודה מבלי לתפוס בו בידיים (מוחזק גב לגב, חזה לחזה ועוד).
3. בלון רחוק: כל משתתף מנפח את הבלון שלו, נעמדים בשורה ומשחררים, הוא יעוף ברחבי החלל, ינצח זה שבלונו הגיע רחוק ביותר. בגלל שהם עפים לכיוונים שונים ניתן להשתמש בחוט תפירה כדי להשוות מרחקים.
4. חגורת נפץ: קושרים בלונים מנופחים על חוט ומסביב לחזה של המשתתפים, על המשתתפים לפוצץ את כל הבלונים שעל גופו מבלי להשתמש בידיים.
5. דייג בלונים: מניחים מספר בלונים (מנופחים מעט) בתוך גיגית עם מים. על המתחרים לתפוס את הבלונים שצפים במים ללא עזרת ידיים.


חוץ מזה גם יצרנו משהו פשוט מבלונים (פרח/תינוק וכד'), אחרי שניפחנו את הבלונים המאורכים עשינו "שערים": שני טורים של ילדות וכל זוג החזיק בשני צידי בלון וכלת האירוע עברה בשערים כל פעם עם ילדה אחרת. האושר היה רב :)

הרבה מזל טוב
 

שוקולד צ'יפס

משתמש צעיר
פעם עשינו ביום ההולדת של אחיינית שלי הפעלה עם בצק סוכר,
הכנו קאפקייקס, כל ילד הכין ארנבת וגזר מבצק סוכר (אני הדרכתי אותם שלב אחר שלב ולקטנים יותר עזרנו ליצור) על הקאפקייק זילפנו דשא מצנטר שיש בו הרבה חורים (שהקצפת יוצאת ממנו כמו חוטים דקים) הנחנו את הארנבת על הדשא והילדים היו מרוצים עד הגג
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה