מידע שימושי "מי כעמך ישראל" להגיד תודה!

  • פותח הנושא A F
  • פורסם בתאריך

A F

משתמש מקצוען
היינו מאושפזים בהדסה ע"כ עם בננו 12 שעות בלבד זה היה לא יאומן ארגוני החסד.... אני בטוח לא זוכר את כולם, עזר מציון עם לחמניות, עוגות מארגון..... ממתקים מעוד ארגון..... מתנות, פרסים, חדר מלא בכל טוב הנקרא חדר "מזוזה"' זה לא להאמין עד שרואים...... (שתראו רק בשמחות)
חשבתי לעצמי שזה פשוט לא יאומן גשם קר (ירושלים) ואנשים ונשים צדקניות מסתובבות ומחלקות עוגות אולי כוס קפה?! עיתונים?! אני התרגשתי עד למאוד וחשבתי שזה המקום להודות להם (כי כשהיו מתקשרים אלי סתם ביום יום להתרמות למיניהם לא הייתי הראשון שתורם..... היום אני יחשוב פעמיים) כל הכבוד להם קידוש ה'....
 

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
האמת היא. שבן משפחתינו היה מאושפז תקופה ארוכה בתל השומר בבנין המרכזי. בתחילה היה שם גם אתה עמדי לשעות הערב והלילה.
אבל בסוף נסגר אתה עמדי. ונשארנו רק עם עזר מציון. שזה כל בוקר יש עגלות כיבוד עוגות וקפה וכן ארוחת צהרים. הדבר היה גלגל הצלה בתוך התקופה הקשה.
ואם גם לפני זה תרמנו מידי שנה לעזר מציון במכירה הסינית. כעת אנחנו תורמים מתוך חיוב הכרת הטוב על כל פעילותם עניפה.
 

קבצים מצורפים

  • קטלוג איכות נמוכה.pdf
    6.7 MB · צפיות: 32

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אבל דבר אחד שכחתי לציין ולהודות,
המתנדבות המסורות של 'עזר מציון',
ככה כל בוקר לעמוד כמה שעות טובות ולחלק עוגות ולהכין כוסות קפה וגם.. חיוך ומילה טובה לחולים ובני משפחותיהם,
ואחר כך בצהרים לרוץ ממחלקה למחלקה לחלק את ארוחות הצהרים בין מיטות החולים,
וכמובן הרב אלי ברונר על כל העזרה בייעוץ ובמעקב.
ישלם ה' שכרכם....
 
  • תודה
Reactions: A F

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה