מי יודע??

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
לגבי הסינית זה נראה לי רעיון טוב, אבל הבלגן באמת חוגג בחוברת, פתחתי ומיד סגרתי, קשה לראות שם את המוצרים וצריך ריכוז גבוה בשביל זה.
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
א. הבידול של המכירה הסינית הזו נוצר בעיקר ברמת הווליום. הקריאיטיב הסיני שהשתלט על הפרסום כבש את המקום הראשון בבולטות של המכירות הסיניות בקרב קהל המטרה.

ב. בידול ברמת הווליום (=בולטות) יכול למכור ולעבוד במקרה שהתועלות השונות (על כל רובדיהן) ברמת המוצר דומות. במקרה שלא, זה יכול רק להביא להנאה של הצופים ותו לא.

במקרה דנן, כמדומני שההחלטה היתה נכונה.

ג. ובכל זאת הערה: אני הייתי מכביד את כל הטון הסיני על מילה אחת בלבד לכל אורך הקמפיין (נניח . מילה שהיתה גורמת לנו לזכור גם לאורך שנים את הקמפיין. לדוגמא:

בִּינחוֹדְרָה

כך הווליום היה קליט יותר, זכיר יותר. ואולי גם מוכר יותר - במקרה של מילה בעלת משמעות)

תודה נטיעות.
 

בנים

משתמש צעיר
נכתב ע"י אלי אלימלך;1042810:
א. הבידול של המכירה הסינית הזו נוצר בעיקר ברמת הווליום. הקריאיטיב הסיני שהשתלט על הפרסום כבש את המקום הראשון בבולטות של המכירות הסיניות בקרב קהל המטרה.

ב. בידול ברמת הווליום (=בולטות) יכול למכור ולעבוד במקרה שהתועלות השונות (על כל רובדיהן) ברמת המוצר דומות. במקרה שלא, זה יכול רק להביא להנאה של הצופים ותו לא.

במקרה דנן, כמדומני שההחלטה היתה נכונה.

ג. ובכל זאת הערה: אני הייתי מכביד את כל הטון הסיני על מילה אחת בלבד לכל אורך הקמפיין (נניח . מילה שהיתה גורמת לנו לזכור גם לאורך שנים את הקמפיין. לדוגמא:

בִּינחוֹדְרָה

כך הווליום היה קליט יותר, זכיר יותר. ואולי גם מוכר יותר - במקרה של מילה בעלת משמעות)

תודה נטיעות.

תודה על הניתוח.

לגבי הצעתך, יש בה אמנם כיוון נכון. אך הרעיון של רכישת מילים סיניות רבות במהלך הקמפיין יותר משמעותי ויוצר עניין, מאשר מילה אחת שתתנהג כמו לוגו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה