מידע שימושי מי זה פון

יהודה וולף

משווק מכשירי הדרן וטלפונים כשרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
תפסיקו להכניס פה
תשלחו רק בפרטי
אתם יורים לכולם ברגליים...
המבין יבין...
 

ivr

משתמש פעיל
הוראות להתמודדות עם חסימות העסקנים מועדת התקשורת


שלב ראשון: דרישה מחברת התקשורת לפתוח את החסימה.

על קווי הטלפון מהקומה הכשרה מוגדר בחברות התקשורת שרות הנקרא "שרות חסימת שיחות".

זכותכם החוקית לדרוש מחברת התקשורת את ביטול השרות הזה, וחברת התקשורת מחוייבת לבטל את חסימת השיחות בקו שלכם תוך 24 שעות, גם אם החסימות הינן בהוראת עסקני ועדת הרבנים.

חובת חברת התקשורת לבטל שרות לדרישת הלקוח כתובה ברשיון שניתן לה על ידי משרד התקשורת.

למרות חובה זו, חברות התקשורת אינן ממהרות לבטל להעתר לבקשה לביטול שירות החסימה. חסימה שכאמור חוסכת כסף לחברת התקשורת. (יצויין כי חברות התקשורת בתורן העבירו מאות אלפי ש"ח לועדה מידי שנה, מאות אלפי ש"ח שרשם העמותות קבע שיש חשש שהוברחו לכיסים הפרטיים של העסקנים בועדה, לקריאת הדו"ח המלא של רשם העמותות לחצו כאן)

לידיעתכם, היו לקוחות שעדכנו אותנו במקרים שלאחר התעקשות מול חברת התקשורת, חברת התקשורת ביטלה להם את החסימה ופתחה את הקו לחיוגים.

במקרה וחברת התקשורת מסרבת לדרישתכם המעוגנת ברישיון שלה ולא פותחת את החסימות, נעבור לשלב השני: תלונה למשרד התקשורת.


מספרי הטלפון של שרות לקוחות של חברות התקשורת השונות:

גולן: 1-800-016-058 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏

סלקום: *3123 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פרטנר: 1-800-800-054 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פלאפון: 1-800-050-166 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

רמי לוי: 076-8888600 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

הוט מובייל: 1-800-800-053 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


שלב שני - תלונה למשרד התקשורת כנגד החברה שמסרבת לבטל את החסימה.

משרד התקשורת אמור לפקח על חברות התקשורת, ולכן, במידה וחברת התקשורת שלכם לא מקיימת את תנאי רשיונה, ומסרבת לדרישתכם לבטל את החסימות על המנוי שלכם, נתלונן עליה במשרד התקשורת ונבקש מהם שיטפלו בבעיה ויורו לחברת התקשורת לבטל את החסימה מהמנוי.

בתלונה חשוב להדגיש שלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לבטל את שרות החסימות מהמנוי. כדאי גם לציין מהם המערכות שנחסמו לחיוג מהמנוי שלכם, כיצד מערכות אלו משרתות אתכם ואת הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור, ושזו הסיבה שאתם דורשים את ביטול שרות החסימה מהחברה.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת ועסקני הוועדה, וכתוצאה מכך, בסופו של דבר הקו אכן נפתח.

בפניה למשרד התקשורת יש לציין את פנייתכם לחברת התקשורת שלכם, ואת תשובתה. במידה לחברת התקשורת היתה בכתב, צרפו את ההתכתבות מול חברת התקשורת.



דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> באמצעות פקס 03-5198106

באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.

הטלפון של משרד התקשורת לטיפול במקרים דחופים , או לברור מצב הטיפול בתלונה שנשלחה, הוא: 03-5198231 טלפון זה זמין בימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.

מזכירות לשכת שר התקשרות: דואר אלקטרוני:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> פקס: 02-6240029

טלפון של אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת 03-5198214 פקס:03-5198110



שלב שלישי:

באפשרותנו לתת לכם פתרונות ביניים, להחלפת מספר או לקבלת מספר אישי:

אם אתה בעל מערכת שנחסמה, כתוב למייל שלנו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> הודעה בנושא - בקשת פתרון למערכת שנחסמה.

בגוף הפניה ציינו את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לציבור המאזינים שלכם מספרי גישה אישיים למערכת.

אופציה נוספת לבעל המערכת שנחסמה: לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, או מספר נוסף לקו קיים בדוגמת המספר הוירטואלי שניתן להזמין לקווי בזק, לפנות בדואר אלקטרוני לשרות הלקוחות שלנו, ואנו ננייד את המספר החדש לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה,

מספרים אלו בצורה משמעותית נחסמים פחות מאשר הקווים הרגילים.

חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מנויד לחברת ימות המשיח ולבעלותה, חברת התקשורת ממנה נרכש הקו מפסיקה לחייב אתכם, ואצלנו השימוש בו בחינם.


אם אתם אדם פרטי המנסה להתקשר למערכת - והגישה אליה נחסמה:

התקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6 > 1 > 2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר גישה אישי חדש למערכת בהקדם.
 

rachelita

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
האתר כותב לי על כל המספרים "עדיין לא זמין" - זה רק אצלי, או יש עוד שותפים לצרה? :(
זה באמת לא מעודכן משהו, אבל לפעמים רואים את השם רק לשניה אחת ואח"כ אומר שלא זמין או שאם מסתכלים ברשימה של השאילתות האחרונות רואים את השם. יש לו את השם והנתונים אבל לא ברור למה הוא לא מביא את זה
 

סטודיו ישר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
משו מוכן לעשות לי טובה
שאשלח לו באישי מספר נייד והוא יבדוק לי מי זה
תודה רבה!
 

Z.A.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אולי יש למשהו כתובת אינטרנט של מאגרי מספרים בעברית?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה