חיה ברגר היא פסיכותרפיסטית ותיקה עם המון ניסיון ולב ענק
עוסקת בתרפיה באמנות, טיפול רגשי, שיטת רביב לטיפול בקשב וריכוז ודיסלקטיות, פרחי באך ועוד.
קהל היעד הוא בעיקר ילדים ונוער, בגילאים 6-18
חשוב לה להדגיש יושרה, כבוד למטופל והוריו, ואמון במטופל, ומעל הכל - יחס אישי ואהבה לכל אחד
חיה הגיעה אלי עם שם ולוגו שכבר היו לה, אבל היא רצתה משהו חדש שיותר מבטא אותה ואת הערכים שלה
שם העסק הוא "גווני הנפש"
הסלוגן היה קצת יותר מסובך, כי לא היה לה משהו שהיא סגורה עליו מאה אחוז
בסוף הלכנו על משפט שהיא חשבה שהכי מתאים לה (עדיין נתון לשינויים...)
אז נכון שעוד לא סיימנו, אבל חשוב לי לשמוע את דעתכם
התחלנו עם לוגו
קצת שירבוטים וקשקושים על נייר ובמחשב, והנה 3 סקיצות:
1.
צורת לב המורכבת משני חלקים, ועלים הצומחים מהקצה.
הלב משדר אהבה, חום ויחס אישי. העלים מסמלים צמיחה, שינוי ושגשוג. הקווים המעוגלים שבתוך הלב מוסיפים זרימה ותנועה ללוגו, מזכירים מעט קשת צבעונית.
2.
פרח המורכב מצורות מעוגלות דמויות טיפה, בסיס הפרח יוצר צורת לב.
הצורות שמהן מורכב הפרח משדרות רוך וזרימה. הלב מקשר לעולם הרגש והתרפיה.
3.
שתי דמויות, צעיר ומבוגר, המשתלבות יחד לצורת לב.
גוף הדמויות מורכב מצורת גבעול דק, בעל ידיים בצורת עלים המונפות לצדדים, בתנועה כללית חופשית ומשוחררת ויוצר אוירה של משחק וכיף. חיבור הדמויות יחד לצורת לב מציג את היחס האישי, המבוגר המדריך ובונה את המטופל.
הצבעים ססגוניים, משדרים כיף והנאה, ויחד עם זאת יש בהם עומק, שלא מגביל לילדים בלבד, ויכול להתאים גם למבוגרים יותר. שם המותג בכחול כהה, גוון מאופק המשדר יציבות, בטחון ורוגע, מתאים לערכים של יושרה, כבוד למטופל והוריו, ואמון הדדי.
ובכן...
לאחר הרבה מחשבה והתלבטויות, חיה בחרה את הלוגו הראשון (דווקא אני אהבתי את השני...)
כמה שיפוצים, והנה הוא:
מכאן התקדמנו לכרטיס ביקור ובלנק:
הציטוט בכרטיס ביקור הוא משפט שחיה חשבה עליו בהתחלה בשביל סלוגן, אבל הבינה שהוא ארוך מדי (גם ביחס לסלוגן הנבחר...)
בכל אופן רשמתי אותו לעצמי, כי הייתה לי תחושה שאני אשתמש בו בסופו של דבר איפשהו.
חיה אהבה את הרעיון, אבל עדיין לא סגורה אם להכניס אותו, או משפט אחר.
אז זהו, אשמח לשמוע את חוות דעתכם המקצועית
ותודה שקראתם עד לכאן
חגית
עוסקת בתרפיה באמנות, טיפול רגשי, שיטת רביב לטיפול בקשב וריכוז ודיסלקטיות, פרחי באך ועוד.
קהל היעד הוא בעיקר ילדים ונוער, בגילאים 6-18
חשוב לה להדגיש יושרה, כבוד למטופל והוריו, ואמון במטופל, ומעל הכל - יחס אישי ואהבה לכל אחד
חיה הגיעה אלי עם שם ולוגו שכבר היו לה, אבל היא רצתה משהו חדש שיותר מבטא אותה ואת הערכים שלה
שם העסק הוא "גווני הנפש"
הסלוגן היה קצת יותר מסובך, כי לא היה לה משהו שהיא סגורה עליו מאה אחוז
בסוף הלכנו על משפט שהיא חשבה שהכי מתאים לה (עדיין נתון לשינויים...)
אז נכון שעוד לא סיימנו, אבל חשוב לי לשמוע את דעתכם
התחלנו עם לוגו
קצת שירבוטים וקשקושים על נייר ובמחשב, והנה 3 סקיצות:
1.
צורת לב המורכבת משני חלקים, ועלים הצומחים מהקצה.
הלב משדר אהבה, חום ויחס אישי. העלים מסמלים צמיחה, שינוי ושגשוג. הקווים המעוגלים שבתוך הלב מוסיפים זרימה ותנועה ללוגו, מזכירים מעט קשת צבעונית.
2.
פרח המורכב מצורות מעוגלות דמויות טיפה, בסיס הפרח יוצר צורת לב.
הצורות שמהן מורכב הפרח משדרות רוך וזרימה. הלב מקשר לעולם הרגש והתרפיה.
3.
שתי דמויות, צעיר ומבוגר, המשתלבות יחד לצורת לב.
גוף הדמויות מורכב מצורת גבעול דק, בעל ידיים בצורת עלים המונפות לצדדים, בתנועה כללית חופשית ומשוחררת ויוצר אוירה של משחק וכיף. חיבור הדמויות יחד לצורת לב מציג את היחס האישי, המבוגר המדריך ובונה את המטופל.
הצבעים ססגוניים, משדרים כיף והנאה, ויחד עם זאת יש בהם עומק, שלא מגביל לילדים בלבד, ויכול להתאים גם למבוגרים יותר. שם המותג בכחול כהה, גוון מאופק המשדר יציבות, בטחון ורוגע, מתאים לערכים של יושרה, כבוד למטופל והוריו, ואמון הדדי.
ובכן...
לאחר הרבה מחשבה והתלבטויות, חיה בחרה את הלוגו הראשון (דווקא אני אהבתי את השני...)
כמה שיפוצים, והנה הוא:
מכאן התקדמנו לכרטיס ביקור ובלנק:
הציטוט בכרטיס ביקור הוא משפט שחיה חשבה עליו בהתחלה בשביל סלוגן, אבל הבינה שהוא ארוך מדי (גם ביחס לסלוגן הנבחר...)
בכל אופן רשמתי אותו לעצמי, כי הייתה לי תחושה שאני אשתמש בו בסופו של דבר איפשהו.
חיה אהבה את הרעיון, אבל עדיין לא סגורה אם להכניס אותו, או משפט אחר.
אז זהו, אשמח לשמוע את חוות דעתכם המקצועית
ותודה שקראתם עד לכאן
חגית