מישהו מאוד נהנה להחליף כל שנתיים אריזות...

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
היום הלכתי לסופר. לא אירוע מיוחד או יוצא דופן. גם לא הייתי משתפת אתכם בפעולה כ"כ בנאלית ושגרתית אם לא הייתי רואה שהם שוב עשו את זה. אם זו היתה פעם ראשונה או שנייה, הייתי שותקת - אבל זו הפעם הרביעית! והרי כבר אמרו חכמינו "החוטא ושונה נעשה לו כהיתר" - ואם הרביע - נעשה לו לגמרי היתר...
האמת, אני לא יודעת מה הם חושבים לעצמם. אני לקוחה קבועה של המוצרים שלהם ולכן ישבתי לחפש אותם בדקדקנות כדי לראות ששוב "חידשו" אריזות. לרגע חשבתי ללכת לקופה הראשית ולהתלונן מדוע לא מביאים את המוצר לרשת הזו, אבל אז בצבצה אריזה לא מוכרת בנוף והבנתי שהם עשו את זה שוב. למרות שהעיצוב הקודם לא נופל כהוא זה מהעיצוב הנוכחי.

אז למה תלמה? אולי מספיק להחליף את האריזות של הדגני בוקר?

ומה אתם חושבים על המהלך הזה של החלפת האריזות כל שנתיים?
האם זה נכון מבחינה פרסומית ושיווקית או לא?
 

מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
בסקר אינטרנטי שהשתתפתי בו לאחרונה נשאלתי גם על האריזות של תלמה אל מול אריזות אחרות, ושבחתי אותן על אחידותן, אבל עכשיו כשאת אומרת יכול להיות שהסקר הזה בא לבדוק אם השינוי אהוד על הצרכנים או לא.
 

תוסס

משתמש פעיל
מה לעשות שאחרי אין ספור שינויים האריזות עדיין לא מושכות..
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
גם כשמחליטים להחליף צריך לדעת איך ומתי.
לעצם החלפות מרובות, זו מחלוקת עתיקת יומין!! ע"ע קוקה קולה ופפסי

קוקה קולה מחמירה אפילו בשינוי מותג מזערי כמוצר נפרד ולא כשינוי כללי, השיקה מהדורה מוגבלת של פחיות בצורת רד בול וירדה מהרעיון, אפי' שהיה מדובר להשאיר את השאר כרגיל
 

צילומית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אם יפרסמו את השינוי קודם למילוי המדף באריזה החדשה,האנשים יתרגלו ויזהו את זה בקניה ואם המחיר של החברה המתחרה מושכת את הלקוחות אז לא יעזור האריזה החדשה ,בתחרות מול המחיר האריזה לא תנצח.
 

פעיל

משתמש רשום
לגבי פרסום השינוי לפני המהלך, נהנתי היום כשהייתי בחנות (אביגדור לא מרשה לומר היכן), וראיתי את המדף של פרייבט קולקשן של כרמל. חצי מדף עם התווית הישנה, ועל צווארי הבקבוקים תווית בולטת "בקרוב הבקבוק החדש" עם תמונת הבקבוק החדש; וחציו השני מלא בבקבוקים חדשים.

נכון שביין, זה יכול לעמוד כך יותר זמן על המדף, אבל זה מעביר את הקשר לקוח - מוצר לעטיפה החדשה בזרימה חלקה ונעימה יותר.
 

שריטה

משתמש צעיר
במבה אוסם מצאו פשרה לא רעה לנושא, במדפים נמצא גם את הבמבה הכתומה והנוסטלגית, וגם את זו עם בייבי במבה.
נראה לי, שהיום, האריזה עם התינוק יותר משויכת מותגית, סוג של פרדוקס.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה