דרוש מידע מחשב קומפקטי 11' מומלץ?

צימרים

משתמש חדש
לצורך הקלדה ותוכנות בסיסיות, מנסיון.
מחשב 11" זה מאוד קטן ולא נוח בעיקר התצוגה על המסך, יש מרחב מאוד קטן לראות אפילו בתוכנות כתיבה כמו וורד. מומלץ מנסיון מחשבי 12.5 אינצ' שהם גם קומפקטיים אבל נוחים יותר. (כמובן שזה לפי הנסיון שלי, יכול להיות שאתה תתחבר יותר ל11" אם תוכל לראות את המחשב ולהתרשם לפני כן ודאי שעדיף)
אם אתה קונה מחשב חדיש אז במחשבים החדישים המסגרת מסביב למסך קטנה יותר מהמחשבים של פעם כך שמחשב של 12.5 אינצ' הוא בגודל של 11 אינצ' של פעם, רק עם מסך יותר גדול. כך שהגודל לא מפריע. (לי היה מחשב 12.5 והיום יש לי 13.6 אינצ' והם באותו גודל בדיוק, רק המסגרת מסביב למסך דקה יותר ויש מסך גדול יותר ונוח יותר.)
בקשר לתוכנות - זה תלוי במעבד ולא בגודל המסך, רק שבד''כ ה-11 אינץ' בא עם מעבד ATOM או משהו דומה כך שהוא מאוד חלש מאוד מבחינת ביצועים, וניתן להשתמש בו בעיקר לתוכנות כמו וורד וכדו'. אם אתה משתמש בפרוייקט השו''ת או אוצר החכמה-אמנם ניתן להשתמש אבל החוויה פחות נעימה כיון שהחיפוש לוקח זמן.
 

נתי 31999

משתמש פעיל
עריכה תורנית
תודה, לא ראיתי הרבה מבחר בגודל 12.5' , כמו"כ אשמח לשמוע על חברה מומלצת.
 

צימרים

משתמש חדש
תודה, לא ראיתי הרבה מבחר בגודל 12.5' , כמו"כ אשמח לשמוע על חברה מומלצת
אני אישית קניתי כמה פעמים מחשב מחודש מ"אמזון" שם בד''כ יש הרבה 12.5 או 13.6 אינצ' מחשבים של DELL סידרת מנהלים (LATITUDE) שנחשב מחשב מעולה, והמחיר שלו בתור מחודש הוא כרבע או פחות ממחיר מחשב חדש, ויש לך אחריות מלאה של אמזון ל-3 חודשים, (אם לא מוצא חן בעיניך המחשב, מכל סיבה שתהיה. אתה מחזיר להם את המחשב על חשבונם והם מחזירים את הכסף המלא כולל של המשלוח והמיסים)
זה עולה בד''כ בין 900 ל1500 ש''ח עם מעבדים הכי איכותיים שיש זאת אומרת, CORE I5 או CORE I7,
(בדקתי בשבילך עכשיו, ובמקרה לא מצאתי משהו שהם כרגע שולחים לארץ, אבל זה משתנה שם מיום ליום, ושוה בדיקה)
בגדול החברות המומלצות ביותר הם DELL ובמיוחד הסדרת מנהלים הנ''ל, או לנובו סדרת מנהלים (טינק פד) אבל כמובן שהכל תלוי בתקציב שיש לך..
אם זה מסבך אותך לקנות מחו''ל אני מכיר אדם באזור שאני גר, שאברכים רבים קנו אצלו בכולל בו אני לומד והוא מוכר ג''כ את הסידרה הנ''ל של DELL, עם מעבד מעולה אינטל קור I5, אך לא בטוח שיש לו 12.5 אינצ', אולי יש לו 13.5, המחשבים אצלו גם כן מחודשים אבל נראים חדשים לגמרי, והוא ג''כ מוכר באזור ה-1600 ש''ח. (מחשב שהשווי שלו כ-4500 ש''ח כחדש)
אני יכול לברר לך את הטלפון שלו אם תרצה.
בכל מצב כתבתי לך ש-11 לא נוח, אני התכוונתי ל10.5 מחשב שהשתמשתי בו פעם והוא ממש לא נוח, ראיתי שהמחשבים שיש היום הם 11.6 אינצ' ויתכן שלזאת היתה כוונתך עדיין הם לא נוחים כ''כ אבל ודאי יותר נח מה10.5.
בכל אופן המעבד שלהם בד''כ הוא פשוט, וזה תלוי בצרכים שלך,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה