דרוש מידע מזכירי קלפי וקולטים בבחירות לרשויות המקומיות 2023

מצב
הנושא נעול.

חיולה

משתמש מקצוען
הבנתי שבגלל שהבחירות נדחות ב3 חודשים ואולי אפילו יותר כל מי שהגיש מועמדות יצטרך לחזור על כל התהליך מהתחלה, ידוע לכם על זה משהו?
 

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זאת ההודעה שהגיעה אלי כעת

...הרני להודיעך כי עברת את ההדרכות בהצלחה, אך על רקע מצב המלחמה בו מצויה מדינת ישראל ושמירה על ביטחון האזרחים הוחלט על דחיית מערכת הבחירות בכשלושה חודשים לתאריך 30,01,2024 תאריך זה אינו סופי וקיום מערכת הבחירות תלויה במצב הבטחוני במדינה, אנו נעדכן אתכם בכל הדרוש בהתאם למצב, בברכה מינהלת הבחירות עיריית...
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
קיבלתי הודעה זו לפני כמה דק', עוד מישהו קיבל?
ןח.png
 

צנוברית

משתמש פעיל
הגשתי בקשה בזמן שהיה למועד שלא התקים בסוף ואף אחד לא חזר אלי {רק איזה עיריה בבאר שבע..}
האם אגיש כעת יש סיכוי ?
 

אבי01

משתמש פעיל
קבלנו היום אשתי ואני במודיעין עילית.
לאשר אם יכולים בתאריך בינואר, בפברואר או בשניהם.
 

אליעד יוספי

משתמש חדש
פעיל חברתי מבני ברק, פנה לשר הפנים משה ארבל בבקשה שיורה על דחיית הבחירות לראשות העיר בני ברק בעקבות התמודדות שר הבריאות לראשות העיר. (איתי גדסי)

רצ"ב מכתבו.
--
א. בימים האחרונים, הודיעו כי בסוף ינואר התקיימו הבחירות לרשויות המקומיות - כולל העיר בני ברק.

ב. לכל ידוע המצב כעת במדינת ישראל בעקבות המלחמה, בה לצערנו בתי החולים ושירותי הרפואה במדינה נכנסו לעת חירום כי יש פצועים והרוגים וכדומה, לצורך כך נצרך שר הבריאות להיות עסוק רק בענייני הבריאות של מדינת ישראל ולא בשום דבר נוסף.

ג. שר הפנים ששימש עד לא מזמן גם כשר הבריאות, התפטר מתפקידו כשר הבריאות מנימוק מעין זה, כידוע.

ד. שר הבריאות כהיום הרב אוריאל בוסו, מתמודד לראשות העיר בני ברק, חושבני שדבר זה של התמודדות שגורם למועמד להשקיע מזמנו לצורך הבחירות וכגון להיות בכנס וסיבובי בחירות מידי יום ביומו וכפי שכבר היה בחודש אלול ותשרי קודם הבחירות שהסתובב ברחבי העיר בני ברק בכנסי סליחות ושמחות בית השואבה וכפי שהופיע אז בכלי התקשורת, עלול לפגוע מאוד במערכת הבריאות בפרט בעת החירום בו אנו נמצאים כהיום.

ה. לאור זאת נבקש לדחות את הבחירות לראשות העיר בני ברק, עד לאחר גמר המלחמה. ובטוחני ששר הפנים בעצמו הממונה על הבחירות המקומיות, שעשה מעשה בהתפטרותו משר הבריאות בתחילת המלחמה יורה על דחיית הבחירות בבני ברק.
 

aeb

משתמש סופר מקצוען
אשמח שתשימו את הקישור ששלחו לכם
זה הקישור שנשלח
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה