מוקד משטרתי חדש -110

ירקרק

משתמש צעיר
החל ממחר: מוקד המידע 110 פתוח לשירותכם

מוקד המידע המשטרתי יספק מענה לאזרחים בנושאי שירות ויפחית עומס ממוקדי ה-100. בכך יגביר את המענה המבצעי בשגרה ובחירום
גולשים יקרים,
אנו חונכים את מוקד המידע הארצי החדש של משטרת ישראל, שמספרו 110.
המוקד הוקם כחלק משיפור השירות לציבור, במטרה להוריד את עומסי השיחות ממוקדי ה-100 שנועד למקרי חירום, ולתת קשב ומענה טוב יותר למי שמבקש לקבל מידע.
הוא מסונכרן עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, על מנת לספק שירות למיליוני פניות.

ההחלטה על הקמת המוקד החדש התקבלה ע"י המפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו, בעקבות ממצאי ועדת הבדיקה לבחינת המענה שניתן לשיחת הטלפון שהתקבלה בליל חטיפת גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח.
על מנת לשפר את השירות לאזרח גם הסטנו תקנים מהמטה לשטח, חיזקנו את מוקדי ה-100 במאות תקני קבע וסטודנטים, שילבנו דוברי השפה הערבית בכל המוקדים ובכל המשמרות, הרחבנו את מערכי ההכשרה, שיפרנו את המקצועיות, את תנאי השרות, ואת הפיקוח והבקרה של השוטרים. כמו כן הרחבנו את סגירות המעגל בשיחות טלפוניות ואת הודעות SMS מול האזרח.

המטרה היא שמוקד 100 יתפנה מעתה ואילך לטיפול רק בפניות חירום, זאת לאור העובדה שמדי שנה מתקבלות במוקד 100 כ-8.5 מיליון שיחות, שכ-40% מהן עוסקות בקבלת מידע ואינן מוגדרות כשיחות חירום המצריכות שיגור ניידת לזירה והגשת סיוע לאזרח במצוקה. במשטרה מקווים כי מוקד 110 יקלוט מיליוני שיחות למידע וכי עצם ויסות השיחות יגביר את הקשב והמענה המבצעי של המשטרה לשיחות החירום.

מוקד המידע הארצי יפעל במתכונת של 24/7, ויספק תשובות מקצועיות בתחומי משטרה בראייה ארצית, והתשובות יהיו זמינות למוקדנים מתוך מאגר "שאלות ותשובות" שהוכן מבעוד מועד ויעודכן תוך כדי תנועה. מאגר זה נבנה על בסיס ניסיון וידע ארגוני של שכיחות פניות ומידע נדרש וחשוב לציבור, כפי שהתקבלו עד כה במוקד 100, ביחידת חופש המידע ובפניות הציבור דרך עמוד הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל, בהם רישוי נשק, טיפול בדו"ח תנועה, אבידות ומציאות, הסדרי תנועה ועוד.
 

sh12

משתמש מקצוען
הי, והרי עד היום שימש השרות של חיוג ל110 לבדיקת מס' הטלפון ממנו מחייגים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה