מה שעומד מאחורי זול פה

mirif

משתמש מקצוען
חשבתם פעם יותר משניה על זול פה?
חשבתם מה גרם לזול פה לכבוש בסערה את השוק?
ניסיתם פעם לחשוב למה לוגו של חברה כל כך גדולה הוא ברמת ביצוע של תלמידת סמינר חובבנית?

זול פה הייתה אמורה להיות ממותגת כרשת זולה. המטרה היתה לבדל אותה מכל הרשתות הזולות שטוענות לכתר הזול ולהכניס לראש של האנשים אנחנו זולים!!!
ואיך?
שימו לב למהלך מבריק שנבנה שלבאחר שלב:
הלוגו - לוגו שביצועו לא עולה על רמה של גרפיקאית פחות ממתחילה - אנו לא משקיעים כסף בכאלו דברים על חשבון הלקוח.
הפרסומות - לא יותר מוורד פשוט. שחור לבן (למרות שזה עולה כמו עמוד צבע מלא) הצבע יוצר תחושה של בזבוז, כסף - שבסוף משלם הלקוח.
אין חתימה של משרד פרסום - משדר: כאן לא ישבו וחשבו טובי המוחות איך לשטוף לנו את המוח ולעשות כסף על חשבוננו. זה משהו תמים. וכן, משרד פרסום עולה הרבה כסף שאותו בסוף משלם הלקוח הקטן והאומלל שלנו.
וכך הלך והתפתח עולפ קראיטיבי חדש. התחלה מאפס, מחנות מכולת, הובילה למהפכה הגדולה של "מה שזול פה ומה שלא זול - לא פה"
והשאר אתם כבר מכירים...
ההייתם מאמינים כמה ראש, תחכום ומחשבה מושקעים בקמפיין?!

נ.ב הנ"ל בהפקת פרסום גל.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
ואולי זה הצליח בגלל שזה באמת זול,
הרבה יותר זול מהמתחרים?
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
דוקא אני לא סובל את הפרסומות שלהם...

אלף. לדעת לקנות! מישהו יכול להסביר לי את המשפט המטופש הזה? במחילה...

אני הייתי מנסח למתחרים שלהם מודעה כזאת:

אלף. לדעת למכור! כולם מוכרים לך, אנחנו דוחפים לך! (רק באריזות גדולות)

ואם תשלם יותר? הסוכר יהיה מתוק יותר? הכביסה תהיה נקיה יותר?

ואם תקנה באלף? תשלם פחות? בכלל לא!

לדעתי (ולא רק), הפרסומות השחורות שלהם בעיתונים עם כל המשחקים וההתחכמויות, לא משכנעות את הציבור לרוץ לקנות שם! מי משלם על כל הפרסומות והשיווק האגרסיבי? אנחנו, הצרכנים! הציבור לא כל כך טיפש! בפרט בציבור החרדי, האנשים מסתובבים עם מחשבון ועושים חשבון מדוייק איפה מה וכמה זול יותר! ואם 'אלף' לא היו מורידים את המחירים שלהם כל הזמן ביחס לשפע שוק והמתחרים האחרים, לא היו קונים אצלם עם כל הפרסומת הרעשנית שלהם!

יש להם כזה ביטחון עצמי בסלוגן שלהם שעוד לא ראיתי בשום מקום! זה נראה לי מתוך זחיחות מסויימת... מישהו יכול להסביר לי מה כל כך חזק בסלוגן "כולם מוכרים לך - אנחנו קונים בשבילך"?

את ההסבר הפשוט הבנתי כמובן, וגם קראתי (חלקית) את כתבות התדמית של מוישה גוטמן (כישרון!) שהם פרסמו כשהם יצאו עם זה. אבל להדפיס את זה על כל השלטים והבלנקים ולמתג את זה כחלק מהלוגו, זה נראה לי ממש מוגזם ואפילו דוחה...

אולי הגזמתי קצת, אבל זו לא רק דעתי האישית. שמעתי את זה כבר מהרבה, גם מתחום הפרסום וגם 'עמך' - הציבור, שבסופו של דבר הוא זה שקונה...

אני מכיר גם את הטענה "זה מה שמוכר" או "תראה את החנויות המפוצצות", אז אם תרצו, יש בירושלים חנות גדולה בשם "שערי עזרה" ברח' ירמיהו (מול תנובה), וגם שם מלא תמיד גם אם הם לא מפרסמים אף פעם! מדוע? כי הם זולים באמת! וכנ"ל הצרכניות של גור, ואנשים יודעים איפה לקנות!

לכן, המסקנה האישית שלי, ואתם לא חייבים לקבל אותה, ש'אלף' מצליחה למכור בגלל המחירים הנמוכים (לא תמיד, ותלוי מה!) ולמרות הפרסומות האגרסיביות, ולא בגללם! אני בטוח שיתקיפו אותי על מה שכתבתי כאן, ובכל זאת אני כותב את זה, כי זה מה שאני חושב.
 

mirif

משתמש מקצוען
אה או.. סטיה מהעניין. דברנו על זול פה שעברה וחלפה מן העולם, לא על אלף. אלף זה משהו אחר לחלוטין. זה משרד פרסום אחר אחר, סיפור אחר. משהו חדש...!!!
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
אפשר לראות את הלוגו הפשוט של זול פה ?

והאם את מתכוונת לפרסומות עם אנחנו לא עובדים עליך בעיניים של פרסום גל, של לפני כמה שנים? אם כן, לא בחינם הוא גרף כ"כ הרבה פרסים על פרסום מצליח, זה היה הרבה יותר מתוחכם מלהראות שהם לא משקיעים בפרסום...

או שהיה קמפיין אחרי זה שפיספסתי?
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אין מה להשוות בין הפרסום של זול פה לבין הפרסום הנוכחי, של אלף. לדעתי אלף באיזשהו מקום עושים צחוק מעצמם, זה כבר מזמן לא "מתוכחם", זה מתחכם, ואנשים בד"כ לא ממש מעריכים גישה כזו.

הקמפיין של זול פה הי'ה גדול, מבחינת בניית תדמית נכונה - הרי הם הפכו למותג שנמכר בהמון כסף, רק השם, כן? לא החנויות. החנויות הרי הפכו ל"אלף"...

165500-18.jpg
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
זה נקרא אצלך וורד?יפה.
איזה גירסה? 2016?
 

mirif

משתמש מקצוען
טוב לא וורד, אבל לא מאד מיוחד. נכון?!
דרך אגב גל קבלו על זול פה פרס אפ"י.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
דווקא הדיוק מאוד מיוחד. אהבתי מאוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה