שיתוף - לביקורת מה עשיתי כשהייתי ניק צעיר – או – למה אין לי כפתור לייק

מתן מאור

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית

אחרי כמה פניות נרגשות ונרגזות של שוכני פורום זה, שכעסו מאוד על כך שהעזתי להעיר להם הערות או להאיר להם הארות לפני שנתתי לפרי עמלם לייק כלשהו, היות שאני צריך להוציא את עצמי מידי חשד, אסביר את עצמי בפומבי.


את חטאי אני מזכיר היום, הייתי ניק צעיר שלא בדיוק היה לו מה לתרום לשיח הער בפוֹרוּמֵי פרוג השונים והרגשתי את עצמי קצת מיותר, אמנם תרמתי מניסיון החיים העשיר שלי פה ושם, אבל בכללי הייתי די משעומם.

באחד משיטוטי האינסופיים במרחבי הפורומים של פרוג, נתקלתי במאמר הזה:

https://www.prog.co.il/articles/f12-מכירים-את-הדבר-השימושי-הזה.3928/

התחלתי לבחון קצת את האפשרויות שהקונסולה מציעה, ומצאתי דרך מקורית ללייק שרשור שלם ללא מגע יד אדם, אני לא אביא פה את הקוד המלא כדי לא לגרום לעוד אנשים לחזור על השטויות שאני עשיתי.

לאחר זמן לא רב שמו המנהלים הכבודים את ליבם שמשהו לא טוב קורה כאן, ועל אף שאין שום כלל בפורום שאוסר עלי ללייק בלי חשבון, הם פשוט הסירו לי את כפתור הלייק. ומאז ועד היום פשוט אין לי את הכפתור הזה:



בתחילה הרגעתי את עצמי, עזוב אותך, לייקים, זה מיותר – ובכלל לייקים זה דבר ממכר ואני לא אתן את ידי לדברים שימכרו אנשים לפרוג או משהו כזה.

אבל אז הפכו חיי בפורום לסיוט מתמשך. אין לך שום דרך להעיר לניק או לשבח אותו בלי שתיאלץ לנסח איזו תגובה של כמה מילים. אי אפשר פשוט ללחוץ על כועס, על צוחק, על המום או סתם תודה. פשוט אין כפתור כזה.

לאחר ששכנעתי את עצמי עמוקות שאין בפניה להנהלה שום פחיתות כבוד עבורי, הואלתי בטובי לפתוח פניה להנהלה על מנת שיחזירו לי בטובם את כפתור הלייק תוך כדי הבטחות נמרצות שחלילה וחס לא אחזור על מעשי הנלוזים שוב, ואעניק לייקים רק למי שמגיע לו באמת, במידה ובמשורה.

הפנייה להנהלה לא עזרה, הם לא הגיבו על הפנייה. כנראה שהם עדיין לא סומכים עלי (או שמישהו שם נורא נעלב שמתוך ים הלייקים שחילקתי לא טרחתי ללייק אותו אפילו פעם אחת) ולכן, אין לי כפתור לייק, פשוט אין. אז כל האנשים שנעלבים ממני, אני רציתי מאוד ללייק את ההודעה שלכם (לייק כועס, אם שאלתם את עצמכם) אבל מה לעשות, אין לי אפשרות.
 

תמרוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לפתיים שבינינו (כמוני...)
צילום מסך 2024-03-06 182047.png
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai

מתן מאור

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
כוונתי לומר, שייתכן והגבילו אותו בנתינת לייקים רק בפורום ולא במאמרים
במקום הרשעה שם באה הענשה..
תודה רבה על מליצת היושר. במאמרים ובתגובות אליהן עדיין יכולתי לתת לייק.
רציתי להביא לכם צילומסך שיוכיח את זה - אבל להפתעתי החזירו לי את כפתור הלייק עכשיו - מזל טוב.
 

-חיה-

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
לא הבנתי. איזה אשכול? על מה את מדברת?
אשכול שנמחק כבר ובו @מתן מאור שיתף איך לתת לייקים בבת אחת לעמוד שלם והמון ניקים ניסו את זה באשכול הזה ככה שכל מי שהגיב שם קיבל המוני לייקים (שנמחקו עם מחיקת האשכול)
אם אני לא טועה הייתה גם אפשרות לתת לייק צוחק, וואו ועוד.
 

tmr

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני לא אביא פה את הקוד המלא כדי לא לגרום לעוד אנשים לחזור על השטויות שאני עשיתי.
אז הודעתי קבל עם ועדה:
במקרה ואינני נראית בנוף בימים הקרובים, בדקו אם מישהו פירגן לכם יותר מדיי

סקרנת ממש, לא חשבתי על זה למרות שכל דבר שעובר תחתיי בעוה"ז ישר מפוענח לי לקודים ושורות ארוכות ומחכימות נורא
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה