דרוש מידע מה מומלץ למרפסת- מעקה זכוכית או סורגים?

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען
מצאתי כעת כמה מקרים (לא את כולם העתקתי) של מעקות זכוכית שנפלו ה"י.
כמובן שברוב המקרים הכל תקין, וה' יכוון אתכם בעצה טובה.
ילד בן 7 נפל אחר הצהריים (שני) מהקומה הרביעית בבית מגוריו ברחוב מילמן באשדוד. צוות של מגן דוד אדום פינה את הילד במצב אנוש עם פגיעה רב-מערכתית לבית החולים אסותא בעיר. המשטרה פתחה בחקירה.
חקירה ראשונית העלתה כי אימו של הילד שהתה בבית בזמן שנפל. במקום פעלה חברת הובלות, שככל הנראה פירקה את זכוכיות המרפסת שמתחת למעקה - ובשלב מסוים הילד נפל מסיבות שעדיין נחקרות. שניים מהמובילים עוכבו לחקירה בחשד לרשלנות בתחנת המשטרה באשדוד. חברת ההובלות הוזמנה על ידי הורי הילד, ככל הנראה כחלק ממעבר דירה.

ילד נפל מבניין קומות באשדוד

זירת נפילת הילד באשדוד.
שם נראה שהבעיה לא היתה במעקה הזכוכית.

עוד סיפור:
סיוט שכמעט התגשם:
שיר מרמת השרון, אם לתינוק כבן שנה וחצי, הצילה את בנה רגע לפני שנפל מהקומה ה-9 בבניין שבו הם מתגוררים. הרגע הדרמטי התרחש כשזכוכית המגן במרפסת ביתם התנתקה ונפלה למטה בזמן שהתינוק שיחק במרפסת ונשען על הזכוכית.

"זה הפחד והסיוט הכי גדול שלי ובמזל זה נגמר בנס", מציינת האם שיר בפוסט שכתבה בפייסבוק. האם, שהייתה ממש מאחורי בנה, הצליחה לתפוס אותו ולמשוך אותו פנימה אל תוך הבית רגע לפני שנפל. "מפחיד נורא, כל יום הוא משחק שם. מספיק שהייתי מסתכלת שנייה על הטלפון והוא היה נופל".


לאחר המקרה, עדכנה האם את חברת גיא ודורון לוי, שהקימה את הבניין לפני 15 שנה, ודרשה תשובות. "אני לא יודעת איך לעכל את זה, לא יודעת למי להודות, ואיך ממשיכים מפה. אני מרגישה שלעולם לא אוכל יותר להוציא אותו למרפסת", כתבה האם.

מחברת גיא ודורון לוי נמסר בתגובה: "העניין הובא לידיעתנו לקראת כניסת השבת. יצרנו קשר עם הדיירת שעדכנה כי היא נמצאת בשבת בצפון ולכן לא יכולנו לשלוח מישהו מטעמנו לבדיקת המקרה. מיד בתחילת השבוע נשלח מומחה ונפעל ככל שידרש".
window_autoOrient_i.jpg


עוד:​

מעקה זכוכית נפל ממרפסת דירה בתל אביב, בן שנתיים נפצע קשה​

בדירה הנמצאת בקומה השביעית שהו שוכרים שהגיעו אליה לפני יומיים. לטענתם, הם אינם יודעים כיצד קרס המעקה. ארבעה בני אדם נפצעו באירוע. הילד פונה בהכרה עם חבלה בראשו

מסעדת סיטארה הערב בתל אביב

צילום: ללא
מעקה בטיחות מזכוכית נפל היום (שישי) מדירה פרטית בבניין במתחם סי אנד סאן בתל אביב. הוא נחת על המרפסת החיצונית של מסעדת "סיטארה" שברחוב הרצל רוזנבלום. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב ארבעה פצועים, בהם: בן שנתיים במצב קשה כשהוא בהכרה ועם חבלה בראשו, הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. שלושה פצועים נוספים, אשה ושני גברים בני 30 פונו במצב קל עם חבלות קלות.
 

סגול חציל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
סורגים משולבים זכוכית.
יש מי שעשה?
 

קפוצון

משתמש מקצוען
אם את עושה זכוכית את צריכה לדאוג שהשכנה מעליך לא תהיה מידי נקייה
זה מעצבן לנקות ושעה אח"כ השכנה מלמעלה ואז הכל מלא טיפות...

וזה לוקח את האוויר מהמרפסת
 

סגול חציל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה