מה זה לוגו פריסט?

כוכבית

משתמש רשום
שלום,
לרגל יריד דוכנים אני נדרשת ליצור לוגו פריסט (לוגו נושם) עבור חברה מסויימת שאני עובדת איתה. יש למשהו מושג מה בדיוק אני אמורה לעשות??
ההסבר היחיד שמצאתי ואפשר קצת ללמוד ממנו הוא כאן: http://www.nirankory.com/%D7%94%D7%9...99%D7%A1%D7%98
יש למשהו אפשרות להסביר לי יותר?
דוגמא שממנה אוכל להבין?

תודה רבה!
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
שלום רב
שילוב של גרפיקה ואפקט הנפשה שמלווה קונספט שיווקי. אפשר למצוא אותו המון באינטרנט בפתיח של סרטי הדרכה בוידאו למשל, שמפיקות חברות ולרוב גם יופיע בכותרים של מצגות אינטרקטיביות.

דורש ידע בתוכנות הנפשה ו\או וידאו


בהצלחה
אדיר
 

כוכבית

משתמש רשום
תודה רבה!!!
יש מקום שאני יכולה ללמוד על טיפים איך ומה עדיף??
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
קורס פלש\אפטר אפקט\תלת מימד או לימוד עצמי של התוכנות יכול לסייע לך מאוד.

בכל מקרה אם את נותנת שירותי פרסום (לא משנה מהם) את צריכה לגבות בהתאם למה שביקש ממך הלקוח ובתמחור לקחת בחשבון שתצטרכי בחלק מהמקרים כמו במקרה זה, לשלם לגורם שלישי (שישאיר לך עמלת תיווך ויקח ברוב במקרים יותר ממה שתקבלי). מומלץ לסגור עם צד שלישי שאין לו בעיה לוותר על קרדיט ולשים את שם העסק שלך חתום על הביצוע. אך לעיתים שווה לוותר ולתת קרדיט לצד השלישי כאשר מדובר בגורם מוכשר במיוחד. בסופו של דבר בפרוייקט גדול גם אם יזכרו אותו כאחראי על אחד המרכיבים בפרוייקט קרדיט האחריות על סך הפרוייקט יהיה שלך.

בהצלחה

ערב שמח (-:
אדיר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה