דרוש מידע מה הייתם עושים??

בטחו בה'

משתמש צעיר
תמיד יש אפשרות ללכת לגרפיקאית אחרת ולהתחיל הכל מהתחלה
ובחלק מהמקרים למרות הכאב ראש והבאסה זה עדיף מאשר לחכות
עד שהיא תגיב כי לבנתיים הזמן עובר וכשתגיעי לדדליין של החלק האחרון
את בבעיה רצינית
אין סיכוי
מדובר ביותר מ 10K שח.....
לדעתי הבעיה הכי קשה שהיא יודעת שאני תלויה בה אז היא מרשה לעצמה לשחק קצת....

וסתם כך,
כל נושא הפרמידה של הגרפיקאיות [ובאופן כללי כל הפרילנסריות] שהן מספר אחת בשוק
ואנשים רודפים אחריהן והן מרשות לעצמן יותר כי ממילא אוהבים את החומר שלהן ....
ובאמת בסופו של דבר אני רואה את עצמי רודפת אחריה כי אני רוצה את החומר דווקא שלה
אבל כשסגרתי איתה לרגע לא חשבתי שכ"כ הרבה זיעה אצטרך להוציא בשביל לראות בסוף את החומר :(
 

#טלי_זו_אני

משתמש צעיר
אין סיכוי
מדובר ביותר מ 10K שח.....
לדעתי הבעיה הכי קשה שהיא יודעת שאני תלויה בה אז היא מרשה לעצמה לשחק קצת....

וסתם כך,
כל נושא הפרמידה של הגרפיקאיות [ובאופן כללי כל הפרילנסריות] שהן מספר אחת בשוק
ואנשים רודפים אחריהן והן מרשות לעצמן יותר כי ממילא אוהבים את החומר שלהן ....
ובאמת בסופו של דבר אני רואה את עצמי רודפת אחריה כי אני רוצה את החומר דווקא שלה
אבל כשסגרתי איתה לרגע לא חשבתי שכ"כ הרבה זיעה אצטרך להוציא בשביל לראות בסוף את החומר :(
אולי פשוט תתקשרי ממספר אחר? היא תנתק ברגע שתזהה אותך? קשה להאמין, לא?
 

יהודית רוזן

משתמש פעיל
בואי נפריד בין ההכלה שלך אותה והלדון לכף זכות וכו'
לבין הצורך המקצועי שלך בחומר. כן?
באופן נורמלי בן אדם לא מתנתק שבוע שלם מהציוויליזציה. וגם באופן לא נורמלי הוא מוצא פרק זמן אפ' קצר - לחזור ללקוחותיו המצפים ותלויים בו.
לכן אני מציעה:
1. לשלוח מייל מכתובת אחרת. אפילו מייל שאומר:
שלום וברכה,
מתעניינת בעבודה מולך (את באמת מתעניינת!) וכו'...
במידה ומגיבה - אז...
2. כמו שנכתב - לנסות לטלפן ממספרים אחרים בלתי מוכרים לה.
לא נשמע לי הגיוני שסוכמו דברים, הזמן חלף עבר ואת עדיין בחשיבה מה קרה לה...
אני כמובן בעד לדון לכף זכות אבל גם בעד הוגנות ועבודה באופן יציב.
תצליחי בכל!
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בואי נפריד בין ההכלה שלך אותה והלדון לכף זכות וכו'
לבין הצורך המקצועי שלך בחומר. כן?
באופן נורמלי בן אדם לא מתנתק שבוע שלם מהציוויליזציה. וגם באופן לא נורמלי הוא מוצא פרק זמן אפ' קצר - לחזור ללקוחותיו המצפים ותלויים בו.
לכן אני מציעה:
1. לשלוח מייל מכתובת אחרת. אפילו מייל שאומר:
שלום וברכה,
מתעניינת בעבודה מולך (את באמת מתעניינת!) וכו'...
במידה ומגיבה - אז...
2. כמו שנכתב - לנסות לטלפן ממספרים אחרים בלתי מוכרים לה.
לא נשמע לי הגיוני שסוכמו דברים, הזמן חלף עבר ואת עדיין בחשיבה מה קרה לה...
אני כמובן בעד לדון לכף זכות אבל גם בעד הוגנות ועבודה באופן יציב.
תצליחי בכל!
אני הייתי מנסה את הנ''ל בצורה יפה.
ואם אין מענה או שיש משהו עמום הייתי מנסה לערב מישהו שלישי שקשור אליה- בעלה וכ'.
ושוב, בצורה יפה. לא תוקפת כי אין עניין תכל''ס.

פעם זה קרה לי עם מישהי אחרת והסתבר למפרע שהיא ילדה בפתאומיות בבית...
ובלי להתייחס לכל הבלאגן שמסביב, גם לקח לה המון זמן להתאושש מהטראומה.. ככה שהעבודה גם בשווי של מליון דולר לא דיברה אליה באותו זמן.
וכן, גם אני רדפתי אחריה כי רציתי דווקא אותה, ועד היום אנחנו עובדת יחד.
מלבד העניין המקצועי יש גם את העניין של הקשר המקצועי, (מה שנקרא בלשון העם 'קליק')
ברגע שעובדים עם מישהו לאורך זמן או על פרויקט מסוים כבר לא צריך לדבר הרבה או להסביר הוא כבר מבין לבד, וזה הדדי וחוסך המון!! זמן וכאב ראש.
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אין סיכוי
מדובר ביותר מ 10K שח.....
לדעתי הבעיה הכי קשה שהיא יודעת שאני תלויה בה אז היא מרשה לעצמה לשחק קצת....
וה10 א"ש זה כל הסכום, או רק מקדמה?
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
וגם עשרות טלפונים מלקוחות שלא קיבלו מענה ונתקעו!
אין אופציה לא לענות. לנותן שרות אין פריבילגיה כזו.
עונים, מסבירים, מתנצלים וסוגרים.
ברב המקרים אם הלקוח יודע שהחומר לא יגיע זה חלק מהפתרון (דוחה פגישה, מסביר למי שצריך להסביר, פונה לענינים אחרים במקום לחיג שוב ושוב)
גם במקרים קריטיים אפשר להביא את הטלפון למישהו ולהגיד תענה ללקוחות בשמי ותסביר את הסיטואציה הקשה שאנחנו נמצאים בה.
 

Ari 3d

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
כל נושא הפרמידה של הגרפיקאיות [ובאופן כללי כל הפרילנסריות] שהן מספר אחת בשוק
ואנשים רודפים אחריהן והן מרשות לעצמן יותר כי ממילא אוהבים את החומר שלהן ....
ובאמת בסופו של דבר אני רואה את עצמי רודפת אחריה כי אני רוצה את החומר דווקא שלה
אבל כשסגרתי איתה לרגע לא חשבתי שכ"כ הרבה זיעה אצטרך להוציא בשביל לראות בסוף את החומר
אני מבין את הקושי הגדול, התסכול ואולי גם הלחץ שעדיין החומר לא מוכן ואלי אפילו לא יודעים על איזה כיוון.
אני רק לא הייתי מכליל את הכלל על 'כל הגרפיקאיות והפרילנסריות' גם אלה שהן באמת שוות את הכסף והתוצאה שלהן מקסימה וממילא יש להן ביקוש.
אני לא מכיר בענף הזה, אנשים שהם בכוונה תחילה יעכבו, ימשכו את הזמן, לא יגיבו למיילים/טלפונים,
אל תשכחו שגם הן יודעות, שמהלכים מהסוג הזה בסופו של דבר יבריח לקוחות - מרוצות ככל שיהיו.
לכן אני כן חושב שכאן קרה משהו שמחייב לדון לכף זכות.
כמו: יציאה דחופה מהבית וניתוק מוחלט מהמחשב/לידה פתאומית וכדו'.

בכל מקרה אני מאחל המון הצלחה ושהדבר יסתיים בטוב ובידידות טובה ביניכן להמשך שיתו"פ
(כפי שכתבה @Harmonyapro) :
וכן, גם אני רדפתי אחריה כי רציתי דווקא אותה, ועד היום אנחנו עובדת יחד.

אנחנו במתח לדעת מה התקדם ומה נסגר.
לא לשכוח לשתף.
פליז.
תנק'ס.
 

noas

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אולי תנסי להתקשר מטלפון שלא מכירה?
 

POKER

משתמש פעיל
עריכה תורנית
עימוד ספרים
אין אופציה לא לענות. לנותן שרות אין פריבילגיה כזו.
עונים, מסבירים, מתנצלים וסוגרים.
כשהורים לילד בעל צרכים מיוחדים מתפנים איתו באמבולנס לביה"ח בגלל סיבה בריאותית שמצדיקה פינוי מיידי, אני הכי מבין בעולם את מי שלא עונה ומתנצל, כל נותן שירות בסופו של דבר הוא גם הורה שהילד שלו חשוב לו, בפרט הורה לילד בעל צרכים מיוחדים....
 

ישיבע בוחער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
גרפיקאית שעושה לי פרויקט בהיקף גדול וסגרתי איתה חוזה מסודר
כולל דדליינים לכל חלק וחלק הפרויקט
והדדליין של החומר הראשוני היה ראשון לפני שבוע
לא מגיבה לי כבר שבוע לא בטלפון ולא במייל
מה אני עושה??
אני מדגישה שחלק מהחומרים ששלחתי לה מסתמכים על הכוונתה ועל העריכות שלה כך שאני לא יכולה לעבור לגרפיקאית אחרת...
יש לי הערה, שלא קשורה לתוכן האשכול אלא דוקא לכותרת שלו.
כשאדם מדפדף בפורום, הוא מעוניין לראות כותרות של אשכולות שמשקפים את תוכנם, וכך הוא בוחר האם להיכנס ולהגיב או שזה לא מעניין אותו. אך מה הייתם עושים אם הייתם נתקלים בכותרת כמו: "מה הייתם עושים?".
מן הראוי להבא לתמצת בכותרת האשכול את התחום, (ולא מספיק התיוג של 'איש את רעהו').
בתקוה להבנה.
 

שלחן עורך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יש לי הערה, שלא קשורה לתוכן האשכול אלא דוקא לכותרת שלו.
כשאדם מדפדף בפורום, הוא מעוניין לראות כותרות של אשכולות שמשקפים את תוכנם, וכך הוא בוחר האם להיכנס ולהגיב או שזה לא מעניין אותו. אך מה הייתם עושים אם הייתם נתקלים בכותרת כמו: "מה הייתם עושים?".
מן הראוי להבא לתמצת בכותרת האשכול את התחום, (ולא מספיק התיוג של 'איש את רעהו').
בתקוה להבנה.
זה גם סותר את חוקי הפורום:
1.PNG
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה