חומרים מה החומר שיכול הכי לבודד דלת של חדר משאר הבית?

תלללה

משתמש צעיר
מברר עבור חדר שיש לו שני כניסות
אני רוצה על אחד הדלתות לפעמים שאני מארח לאטום את זה במקסימום
חשבתי על כיון של להצמיד ארון על גלגלים לדלת שלגב הארון יהיה צמוד חומר בידוד צמר סלעים או שאר משהו מבודד אשמח לקבל רעיונות
 

יעקב נוימן

משתמש פעיל
הצבת ארון ומאחוריו צמר סלעים (או דומה) לא תועיל במיוחד מכיון שאזורי התורפה הם הרווחים שבין הדלת למסגרת.
הפתרון האלגנטי יהיה דלת אטומה לרעש לשימוש ביתי, בעלות גומי אטימה היקפי ומילוי פלקסבורד עם סף תחתון אוטם, שמתאימה בדיוק ובצורה הדוקה למידת המסגרת. היצרנים, למשל רב-בריח, מתהדרים בחסימת רעש של 26/27 דציבל.
כמובן שאתם יכולים לבחור פתרון בסיסי וזול למדי כהצמדה הדוקה של לוחות פוליסטירן מוקצף (החל בלוחות קלקר וכלה בלוחות איזוצף של פוליביד) אך אלו יהיו חייבים לכסות את הדלת ולגלוש מעבר לה כמו פלסטר על פצע. אפשר גם להשתמש או להוסיף יריעות חוסמות רעש כגון sound barrier עם דבק להצמדה קלה, אבל גם זה ממש לא אסטטי.
הפתרון המנצח: דלת אטומה לרעש לשימוש ביתי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה