תקשורת [מדריך] נטסטיק BOON

ישורון קובי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
בעקבות חיפוש בגוגל לגבי השימוש בנטסטיק של BOON, ובפרט כיצד להגדיר סיסמת Wi-Fi שונה, הגעתי לאשכול בפרוג שעוסק בנושא [כאן], אבל לא בצורה כל כך מסודרת. אז חשבתי, אחרי שהבנתי פחות או יותר איך זה עובד, לצרף כאן מדריך קצר, ואולי יהיה לתועלת לאנשים שכמותי.
הפרטים המלאים בקובץ PDF המצורף, אבל בקצרה...
נטסטיק Boon.jpg

בגב המכשיר ישנו מכסה הנפתח על ידי משיכה. שם נמצא את פתח הכנסת ה-SIM, כמו גם פרטים חשובים:
  1. כתובת IP: המספר המוזר 192.168.0.1 הינו כתובת הזיהוי של המכשיר. כתובת זו תשמש אותנו להיכנס אל הגדרות המכשיר, ובפרט לשינוי סיסמת ה-Wi-Fi. מכניסים את המספר הזה בדפדפן, ולוחצים אנטר. זה יביא אותנו אל הגדרות המכשיר (ראה סעיף 3), שם אפשר לשנות את שם המכשיר, ואת סיסמת ה-Wi-Fi.
  2. שם המכשיר: BOON_146D13, זהו השם שיופיע כרשת Wi-Fi זמינה להתחברות. [ניתן לשנות את שם המכשיר].
  3. מפתח כניסה לניהול: admin [אותיות קטנות]. זוהי בעצם הסיסמא לכניסה להגדרות המכשיר (כנ"ל בסעיף 1).
  4. סיסמת וויפאיי: 1234567890. זוהי סיסמת החיבור לרשת ה-Wi-Fi. סיסמא סטנדרטית שמן הסתם נרצה לשנות אותה. [ניתן לשנות אותה על ידי כניסה להגדרות המכשיר].
להוראות מפורטות יותר, ראו בקובץ PDF המצורף.
בהצלחה.
 

קבצים מצורפים

  • מדריך לנטסטיק BOON.pdf
    KB 311.9 · צפיות: 30

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה