בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

כח הרצון

משתמש מקצוען
רשת ב׳: המגעים להפסקת אש - ׳ערוץ אל-ערביה׳ דיווח כי משלחת ביטחונית מצרית צפויה להגיע היום לישראל על מנת לדון ברגיעה. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
אופקים
 

מגבת

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית

זה יפה לראות שמה שחשבו אז בצוק איתן
https://prog.co.il/threads/אשכול-מסודר-עדכונים-צוק-איתן.153163/
[דישדוש]
חושבים גם היום !!!
נ.ב. כל האנשים התחלפו לגמרי


והנה, הנאום כבר מוכן בשינויים קלים...

ראש הממשלה בנימין נתיהו ערך הערב מסיבת עיתונאים בעקבות סיום מבצע ------ והשיב לשאלות שהופנו אליו. בין דבריו אמר נתניהו כי "השמדנו אלפי רקטות ואמצעי ייצור. השמדנו מאות עמדות פיקוד ושליטה. סיכלנו נסיונות של החמאס לפגוע בנו מהים ומהיבשה. הסיכול בחלקו הושג בזכות כיפת ברזל. החמאס ספג פגיעה שלא ספג מאז הקמתו. החמאס ספג גם פגיעה מדינית.

החמאס הציב תנאים להפסקת האש ולא קיבל. דרש שיקום המוסדות ביו"ש, כסף למשכורות ולא קיבל, אבל הסכמנו לבצע שיקום הומניטרי בעזה כשיכולות הפיקוח בידינו.

החמאס כיום מבודד מדינית וישראל קיבלה לגיטימציה ל-50 יום של פעולה קרקעית וזה לא דבר של מה בכך.
הטמענו את העובדה שדעאש וחמאס וחיזבאללה זו אותה משפחה. חיזוק הזרם המתון באיסלאם יוצר אופק מדיני חדש ונפעל לשם כך. החמאס הופתע מעוצמת התגובה להפרת הפסקת האש האחרונה. הפלנו את מגדלי הטרור ופגענו בראשי הטרור. אם החמאס יחדש את הירי נגיב חזק יותר ולא נסבול טפטופים של טילים על ישראל. החמאס הופתע גם מהאחדות ומהחוסן של אזרחי ישראל".



שר הבטחון ------ אמר במסיבת עיתונאים "יצאנו למבצע כדי להשיב את השקט לישובי הדרום ועוטף עזה כי אחריות בטחון התושבים היא עלינו. גיליתי גבורה אנושית ומנהיגות בקרב ראשי הישובים בדרום והשאלות הקשות שהם מעלים הן נכונות ומוצדקות.
חמאס וארגוני הטרור ספגו מכה קשה בימים האחרונים, תקפנו אמצעי לחימה, חיסלנו ראשים בזרוע הצבאית ועזה אינה נראית כפי שהיתה בתחילת המבצע. כשיתפזר האבק מעל הרצועה יופנו המון שאלות כלפי החמאס לאור העובדה שיצאו ללא הישגים.

אין להתייחס לדברי הרהב של ראשי המחמאס שיוצאים כעת מהבונקרים. הם יודעים שאם הם יאתגרו אותנו שוב אנו נגיב בעוצמה רבה. המבצע נוהל על ידי ראה"מ באחריות וניווטנו לפי מצפן ולא לפי שבשבת הרוחות. נפיק את הלקחים הנדרשים מהמבצע כי כך צריך לנהוג.

זכינו בלגיטימציה בינלאומית חשובה ורק הנהגה אחראית מבינה את הצורך בגיבוי שכזה. אנו חיים במזה"ת ויתכן שנצטרך לחזור ולפעול כנגד ארגוני הטרור ולא נהסס לעשות זאת עד שיהיה שקט בישראל.

החילים שנפלו יצאו למערכה מוצדקת מאין כמותה והם ייצגו ערכים עליהם חונכו. נעשה הכל להשיב את הגופות של הדר גולדין ושאול אורון ולהביא אותם לקבר ישראל.

אני מודה לרמטכ"ל שהוביל את צה"ל בנחישות אך גם באחריות.


סוף ציטוט מסיום צוק איתן.
 

כח הרצון

משתמש מקצוען
ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי - וואלה:
‏הירי חודש לעבר ישראל ובצה"ל ממשיכים לתקוף: חמאס לא שיגר משש בבוקר עד כה רקטות לעבר ישראל. מנסה לייצר מו"מ עקיף במעשים בשטח ולא במילים. הפסקת אש חד צדדית. כשראה שישראל לא קונה את השקט כי יש לה עוד מטרות לתקוף הוא חזר לשגר רקטות. קצין בכיר בצה"ל: "צהל לא הוריד בהיקף המטרות לתקיפה. אנחנו תוקפים בתי פעילים. מתמקדים בשכונת רימאל. רק הבוקר אישר הרמטכל עוד מטרות רבות לתקיפה . ממשיכה בכל הכוח ומתעלמים מכך שהחמאס הפסיק לשגר רקטות משעות הבוקר המוקדמות".

 

משתדל להיות טוב

משתמש מקצוען
הפער המודיעיני הגדול ביותר במבצע שומרי החומות הוא הירי תלול מסלול (תמ״ס). היו בתחום הישגים אך בצה״ל מעריכים שהירידה בהיקף השיגורים נובע מ׳כלכלת חימושים׳. רצון של חמאס לשמור על ארסנל הרקטות שלו לתגובות ממוקדות על הפלת מגדלים ותקיפות כואבות אחרות. אמיר בוחבוט
 

progitm

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
גיא ורון: דובר צה"ל: לפנות בוקר זוהה והופל מל״ט שהתקרב לגבול המדינה באזור עמק המעיינות. המל״ט היה במעקב על ידי יחידות הבקרה האווירית ושבריו נאספו על ידי כוחות הביטחון
מאיזו מדינה , מה מירדן ?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה